Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Muistakaa ostaa säilykkeitä ja muuta kuivaruokaa varastoon pahan päivän varalle.
Mistä moinen kehoitus?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Muistakaa ostaa säilykkeitä ja muuta kuivaruokaa varastoon pahan päivän varalle.
Pahat päivät tulivat tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä moinen kehoitus?
No sitähän on nyt kehotettu vaikka ja missä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun wa profiilikuva on nyt tyhjä. Näkyy vain harmaa.
Laitoit eston?
Ei. Hänen ei enää näy minulle.
Ei näy ei
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se juomakelpoinen vesi on se kriittisin, ihminen pärjää syömättä pitkään mutta vedettä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain harmaata, mitä muuta?
Oletko laji asiantuntija?
Sinun kuvaasi en unohda vaikka haluaisinkin.
Oletko todellisuuden rajoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se harmaa perusukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se juomakelpoinen vesi on se kriittisin, ihminen pärjää syömättä pitkään mutta vedettä ei.
No minua alkaa ainakin heikottaa ja pyörryttää jo kunnolla jos olen päivänkin syömättä yhtään mitään, joten eieiei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minua alkaa ainakin heikottaa ja pyörryttää jo kunnolla jos olen päivänkin syömättä yhtään mitään, joten eieiei.
Sivu- jo valmiiksi vilkas aineenvaihduntaisena oon joutunut paastoomaan yhden terveysongelman takia mistä en tässä avaudu. Päivän pärjään ainaki. 3 päivää on ihan liikaa. Mutta yllättävää miten elimistö sopeutuu, menee rajulle säästöliekille vaikka olis vähän rasvaa. Se tosin tarkottaa sitten nukkumista.
Totuus on tarua ihmeellisempää.
Joko tässä on käynyt niin, että minut on poistettu yhteystiedoista tai kuvan julkisuusasetuksia muutettu tai kuva on poistettu.
Mutta onko minun kaivattuni täällä?
Elävä rakkaus elää, kun sitä ruokkii ja se tulee saamastaan kylläiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se tiedettäisiin, jos et kerro tuntomerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä se tiedettäisiin, jos et kerro tuntomerkkejä?
Olen jo laittanut ;) Yhdellä symbolilla hän saisi minut taivaisiin.