Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Oletko miettinyt asian toista puolta? Miten aiot toimia hänen kanssaan? Miten hän selviää?
Toisten mielipiteillä ei ole merkitystä mutta toisten tunteilla on, niiden, jotka ovat lähellä. Niillä on hyvin paljon merkitystä. Kauhistelijoiden tunteilla ei.
Kun kohdataan, ne katseet. Sitä odotan eniten. Saan katsoa sinua silmiin rauhassa ja luvan kanssa.
Muistan kun lähdin treeneistä, sanoit että kitaran soittoa kaipaisit sinne sun asuntoon useamminkin. Kyllä se vieläkin sydän alaa värisyttää. Ja se ihana katseesi, heikottaa nytkin kun ajattelen sinua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt asian toista puolta? Miten aiot toimia hänen kanssaan? Miten hän selviää?
Olen. Kaiken mahdollisen tukeni olen tarjonnut henkisesti ja fyysisesti, enempää en voi. Tärkeä ihminen, ja toivon että myös tulevaisuudessa. Omalta osaltani perustunut vääriin seikkoihin. Se ei ole häneltä pois. Luulisin että suuri menetys molemmille oli syy miksi löysimme toisemme. Ja tämä ei mielestäni ole oikea syy olla yhdessä, se on oikea syy olla ystäviä .Tämä on vain toisen ihmisen näkemys asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Entä sinulle?
Ei kenenkään muiden kuin meidän. En enää elä muiden mukana. Ystävät kyllä ymmärtävät.
Vierailija kirjoitti:
Kun kohdataan, ne katseet. Sitä odotan eniten. Saan katsoa sinua silmiin rauhassa ja luvan kanssa.
20min tuijotus WTF mitä tapahtuu...
Onko tullut monta hutia :) <3
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua..
Minäkin sua aika paljon.
Yritätte silti leikkiä. Eikö teillä ole muuta viihdettä?
Vierailija kirjoitti:
Haluan sua..
Tietäisitpä.
Vierailija kirjoitti:
Onko muiden mielipitellä väliä
Siinä mielessä ei, etten suostu vaihtoehtoihhin joihin en halua suostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattai olla että huomenna pääsis kahville, uskallankohan? Jännittää, pelottaa.
Hei benji hyppy ennemmikin jännittää ja pelottaa. Vai pelkäätkö, että poltat suusi ja tukehdut kahvipullaan ? 1. Ota kahvikupista kiinni kädelläsi. 2. Vie se suusi eteen, nosta huulillesi. 3. kallista kuppia niin, että kahvi menee suuhusi. 4. Nielaise kahvi.
Heti helpotti ihan hirveästi. Olisikohan se mahdollista?
Haluan haluan! Tuu nyt tänne sieltä
Helpottaako jos sanon, että pallo on hänellä? En tee mitään aloitteita. Myönnän, että olen ollut turhan huoleton.
Sori olen liian tosikolla päällä nyt. Se aikaisempi oli vaan liikaa. 🗡
Ymmärrän kyllä sen, että jos on puoliso. Olen saanut käsityksen, että tämä suhde olisi ollut jotenkin ongelmallinen, vähän kuin suhteeni entiseni kanssa. Joskus ihmiset ovat väkisin yhdessä vaikka on enemmän huonoa kuin hyvää, vaikka ei tunnu kodilta koti. Mutta en minä sitä voi arvostella, se on heidän asiansa. Olin ymmärtänyt, että hän halusi lopettaa sen. En tiedä. Nämä asiat ovat vaikeita.