Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Siis ootteko kaikki jostai Tampereelta? Mä en.
Mä olen
Vierailija kirjoitti:
Siis ootteko kaikki jostai Tampereelta? Mä en.
Ainakin jos uskon mainoksiin, joita palsta pukkaa. Pks,Tampere, Pohjonen. Satunnaisesti J-kylä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta hoitsut saa kyytiä.
Tavallaan joutuneet jo käsimään huonosta huumorista, anteeksi heille.... Mukavia ovat kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö tämä hyvää enää kummallekaan? Miksi jatketaan?
Ei tee minulle hyvää, olen heikko ja sen myöntäminen itselleni on tuskaa. Vuoden aikana olen päässyt pahimman yli, ja palstailuaika on vähentynyt. Silti tulee hetkiä, jolloin hän tulee mieleen ja laitan viestiä. Osittain vanhasta tottumuksesta ja osittain siksi, että hänestä on tullut merkityksellinen ihminen, joka on vaikuttanut minuun monella tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko siellä nurkilla oikeasti joku? En pidä tästä.
Antaa olla jatkamma myöhemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieltäni piristää kummasti, Opitaan uusia asioita toisistamme, toki olen huono kyselemään. Miksi lopettaa? Muutakaan yhteyttä ei ole, haluan sinusta kaiken irti.
Sivusta. Mistä edes tiedät kuka on kuka? 🌀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieltäni piristää kummasti, Opitaan uusia asioita toisistamme, toki olen huono kyselemään. Miksi lopettaa? Muutakaan yhteyttä ei ole, haluan sinusta kaiken irti.
Sivusta. Mistä edes tiedät kuka on kuka? 🌀
Eihän näistä voi ikinä tietää..
Vierailija kirjoitti:
Täällä viihtyvät kaunosieluiset, introvertit, ujot, erakkoluonteiset ja niin edelleen. Ihmiset, joilla on voimakas sisäinen maailma. Ekstrot ei ikinä käsittäisi.
Sulla on hyvä ja tarkka havaintokyky ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko siellä nurkilla oikeasti joku? En pidä tästä.
Antaa olla jatkamma myöhemmin...
No sano nyt vaan suoraan mistä kiikastaa, mitä haluat sanoa. En jaksa tätä pelleilyä.
Vierailija kirjoitti:
Onko muiden mielipitellä väliä
Ei, mutta omilla on ja sen toisen ja niiden toisten.
Minulle ei mitä tulee tunteisiini, mutta ymmärrän toki jos on jotain lainsäädännöllisiä rajoitteita, mutta niitäkään ei nyt pitäisi olla. Ehkä olette huolissaan minun puolestani. Tai ehkä ette pidä minusta. Tai ehkä teidän on vain vaikea käsittää tätä. Tai joku on sepittänyt soopaa, koska itse tykkää tästä henkilöstä. Tai...
Katsoin kuvia ja videoita yhteiseltä keikaltamme 19.12. muutama vuosi sitten. Voi että olet vaan aivan ihana, minusta me sovittais yhteen kaikin tavoin henkisesti ja fyysisesti.
Kohta hoitsut saa kyytiä.