Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs mussukalla tilanne onko kaikki kunnossa?
Ei ole, tarviin kainaloa tai rintalihasta. Onnistuuko.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saavat anteeksi.
Tämä on sydäntä särkevän mukava kuulla <3
Kauhea ikävä.
mitä ja ketä,
en osaa edes sanoa.
Ihminen syö, juo,
puhuu ja nukkuu.
Liikuttaa kehoaan,
ajatuksiaan työstää tavalla tai toisella.
On onnea
tyytyväisyyttäkin,
mielen takamailla pelkoja ja
kylmiä öitä.
Kaipuuni kuin Newtonin kehto.
Laitoin sulle työviestin välitettäväksi eteenpäin ja kohta tulit sanomaan, että viesti lähtee sellaisenaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku tarha mun paperillani. Etsi ja pyyhi ylimääräinen piste.
Tarinoiden hedelmätarha, ilman pistettä 🍎🍏🍐🍒
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saavat anteeksi.
Armosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, tarviin kainaloa tai rintalihasta. Onnistuuko.
Ei ehkä tänään, kaikki paukut käytetty. Tai....
Joo, täytyy vaan yrittää feidata täältä. Hennaa tuskin saan. Kaikkea haluamaansa ei ehkä aina saa. Silti pieni toivon kipinä on ja pysyy, vaikka se vain pienen pieni onkin. Ehkä IRL joskus vielä iloisesti kohdataan. Valtavasti häntä kaipaan, mutta ei täällä notkuminen mitään hyödytä. Haikealta tuntuu, mutta silti jos vaan jäis pois. Jotenkin pitää purkaa tämä kaipuu ja ikävä. Äh pakko se on vaan tunnustaa: rakastan sinua Henna, olet ihana nainen ja mun makuun kaikin tavoin henkisesti ja fyysisesti. Nyt täytyy vaan häippästä muuten tulen hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Mokasin, enkä voi pyytää enää anteeks.
Todistettavasti aina voi, ainakin yrittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet. 🙄
💝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi tämä ei. Vaikka kuin deittiprofiilissa juttelen miesten kanssa niin en syty. Ensin katson et oho, hot. Sit mieleen pompsahtaa ajatus sinusta. Vertaan sinuun ja en ole tyytyväinen. Bongahat mieleen. Kaikkineen vikoinesi. Nekin oli täydellisiä vikoja. Olit täydellinen vikoinesi.
Niin oon. :)
Ja silti ihan hirveä.
Sivusta
Veit sanat suusta. Aivan järkyttävä ja shokeeraava. Mut silti täydellinen semmoinen.
Ollaanko kahden vuorokauden päästä samassa salissa?
Olet tosi komea tummanharmaassa neuleessasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt rutistushalaisin sua ilmaan nostaen, tuntisit itseäsi vasten, millaisia reaktioita ajattelemisestasi mulle seuraa.
Haluaisin tuntea. Haluaisin tuntea sinut minussa.
Jos tuohon tultaisiin, niin varmaan nopeasti tuosta tultaisiin. Miten kuumaa olisikaan tuntea sut kaikkialla ja kaikkialta ja kietoutua yhteen.
🔥
Luulen, että tästä jäisi lopulta jonkinlainen kierre päälle. Ei voi tietää tietenkään, mutta vahvalla tunteella arvelen, että tuosta kaikesta ei saisi koskaan tarpeekseen, vaikka se olisi enemmän kuin mikään, ja me vaan vetäisimme toisiamme kieppuvan kaksoistähden lailla uudelleen ja uudelleen toistemme kimppuun, limittäin ja lomittain. Vaikka kuinka eri voimat repisivät aina irti, lopulta se vahvin luonnon voimista tekisi kapinoinnista turhaa, kuin gravitaatio erkanijoille.
Tällä ennusteella, kysyykö enemmän rohkeutta lähteä leikkiin, vai kieltäytyä siitä? No, sama se, kun on haluja. Jos on molemmilla, niin gravitaatio tekee, mitä se ei voi olla tekemättä. Löydämme syliin.
Mitä ensi vuonna tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saavat anteeksi.
Armosta.
Ei oo niin suurta vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ensi vuonna tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
Sittenhän sen näkee, kokee ja tuntee, jos on tapahtuakseen. Ennalta tuskin kannattaa arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Olet tosi komea tummanharmaassa neuleessasi.
Kiitos.
Sivusta.
Mikset voi? Onko hän kuollut? Ei oikein juuri muita lopullisia ja täydellisiä esteitä tule mieleen.