Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko mitään ryhmäliikuntaa?
En nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tod, ryhmäliikunta sucks!
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana paljonkin, nykyään en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt rutistushalaisin sua ilmaan nostaen, tuntisit itseäsi vasten, millaisia reaktioita ajattelemisestasi mulle seuraa.
Haluaisin tuntea. Haluaisin tuntea sinut minussa.
Oletko Mangusti?
En ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt rutistushalaisin sua ilmaan nostaen, tuntisit itseäsi vasten, millaisia reaktioita ajattelemisestasi mulle seuraa.
Haluaisin tuntea. Haluaisin tuntea sinut minussa.
Jos tuohon tultaisiin, niin varmaan nopeasti tuosta tultaisiin. Miten kuumaa olisikaan tuntea sut kaikkialla ja kaikkialta ja kietoutua yhteen.
Ilman mitään sääntöjä tai säätöjä. Ah
Maisema oli kuin postikortista, kun kohtasin sinut. Lumi sateli hiljalleen ja katulamppujen valossa teki mieli suudella sinua. Olit koirasi kanssa. Minulla on ikävä koiraasi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla miellyttämisen halua suhteessa kaivattuun?
Emme ole minkäänlaisessa suhteessa toisiimme, emmekä siten koskaan näe, joten vaikea sanoa. Sen yhden ainoan kohtaamisemme perusteella hän olisi ehkä miellyttämisenhaluisempi kuin minä.
Kahvi maksoi euron ja oli todella hyvää. Join sen kymmenessä minuutissa, nauttien ohikulkevien hymyistä. Ja yksi iski silmää. Sinulla ei ollut aikaa kahville, kun kysyin. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MM 05 Suomi seitsemäs, missä sinä olit silloin?
05-kevät, oon ollut lukiossa, mutta ei mitään muistikuvaa noin muuten mitä on tullut tehtyä.
Kappas minä olin ylä asteella, en kyllä usko että olet hän, vaikka tartuitkin kyllä hienosti. Osaatko kertoa jotain muuta?
Vierailija kirjoitti:
Kahvi maksoi euron ja oli todella hyvää. Join sen kymmenessä minuutissa, nauttien ohikulkevien hymyistä. Ja yksi iski silmää. Sinulla ei ollut aikaa kahville, kun kysyin. Se siitä.
Tämä voisi mennä lähemmäs. Huomasitko iskun väriä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi mennä lähemmäs. Huomasitko iskun väriä?
Tuoko tuo vuosi, mitään muuta erityistä mieleesi?
Vierailija kirjoitti:
Me estyneet välillä käyttäydytään niin että karkoitamme tungeskelevat ei-toivotut tyypit luotamme.
Minulla se menee niin, että ei-toivotusta en pääse millään eroon ja toivotun onnistuin karkottamaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MM 05 Suomi seitsemäs, missä sinä olit silloin?
05-kevät, oon ollut lukiossa, mutta ei mitään muistikuvaa noin muuten mitä on tullut tehtyä.
Kappas minä olin ylä asteella, en kyllä usko että olet hän, vaikka tartuitkin kyllä hienosti. Osaatko kertoa jotain muuta?
Kaivattu on mua vanhempi.
Itse asiassa kyllä, et sitten varmaan ole missään vanhassa ryhmässäkään?