Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Enkä kyllä voi uskoa että ainakaan tunteitani kyseenalaistat. Saatikka tahdon puutetta. En oikeastaan tiedä mitä haluaisit minun tekevän. Tähtiä en voi tuoda vaikka haluaisinkin.
Sun silmät on mulle tähdet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäis tehdä.
Mitä haluaisit?
Yöllisen keskustelun.
Mehän keskusteltiin yöllä. 😌
Sellaista keskustelua kaipaankin :)
Kasvokkain olisi kivempi.
Sylikkäin...
Sinulla on kyky saada ihminen pois tolaltaan.
Jos viittasit lainaukseen olen imarreltu, jos johonkin muuhun olen pahoillani.
Viittasin vain aiheuttamiisi rakkauden tunteisiin. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihaninta oli, ku tapasi sut. Viimein. Olis vielä ihanampaa, kun voisi olla yhteydessä. Muistan sut aina ihanana hymyilijänä. Onneksi sulla oli aikaa tulla olohuoneeseen, rakastuin meinaan siellä, ikkunan edessä. Sul oli valkoiset kolmen raidan tennarit tuona päivänä. Kauniita unia. ***** ****.
Tarvitaan tarkentavia. Mitä tein silloin olohuoneessa? Entä minkä väriset raidat tennareissa? Mitä päälläni oli sinä päivänä, esim. millainen kampaus, millaista vaatetusta? Mikäli olet hän, osaat vastata näihin.
Hän seisoi takanani ja kerroin vastakkaisen talon vieressä olevasta koivusta, kun talo oli päätetty purkaa. Yllä oli tummaa vaatetusta. Ei taida osua, niin jääköön hiustyyli ja raidat. Hyvää viikkoa ja joulun aikaa!
Älä huoli en minä sinulle viestiä laita ennen kun selkeän luvan annat, siis vaikka tunnisteilla pelaisitkin, buustais mua kivasti.
Vierailija kirjoitti:
Yksipuolista se olikin.
Ei ollut. Et olisi muuten toiminut niin kuin toimit. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäis tehdä.
Harrastaa sitä kauneinta.
Vierailija kirjoitti:
Enkä kyllä voi uskoa että ainakaan tunteitani kyseenalaistat. Saatikka tahdon puutetta. En oikeastaan tiedä mitä haluaisit minun tekevän. Tähtiä en voi tuoda vaikka haluaisinkin.
En kyseenalaista. Jos nyt kuun alkajaisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaivun horrokseen tai maan rakoon painun.
Eikun tulet näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun silmät on mulle tähdet
Yhtä kaukana toisistaan ?
Vierailija kirjoitti:
Kuumottaa taas. ;)
Tuntuiko otsassa? Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaivun horrokseen tai maan rakoon painun.
Samat aatokset.
Pääsen sanomaan sulle moi! Odotan jo seuraavaa kertaa, kun tanssia kanssasi saan.
Tämä yllä oleva hetki on minun "kuplani" mihin haluan nukahtaa, ja sen toteutuessa valvoa viikon