Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat mua, laita pinkki paita.
Pinkki on pesussa.
Pese se.
Pinkki on pop. Sopii niin äidille kuin pojallekin.
Vierailija kirjoitti:
Aito rakkaus etsii ja löytää keinot eikä sitä niin vain nujerreta, tiedäthän sen. Kauniita unia.
Ehkä se on vahvempaa kuin mikään. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Henna, olet ihana. Jos olisin vapaa, en empisi hetkeäkään, ottaisin ja karkaisin sun kanssa jonnekin kauas. Mahdatkohan säkin ajatella mua?
Et kuitenkaan ole, joten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastat mua, laita pinkki paita.
Pinkki on pesussa.
Pese se.
Ei ehi enää.
Vierailija kirjoitti:
👚
Tiesin 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henna, olet ihana. Jos olisin vapaa, en empisi hetkeäkään, ottaisin ja karkaisin sun kanssa jonnekin kauas. Mahdatkohan säkin ajatella mua?
Et kuitenkaan ole, joten.
Haluisitko, että olisin? Huolisitko oikeasti mut?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä N33
Nyt yhdistyi!
Nyt iski hellyyspuuska. Mulla olisi ihan hirveästi rakkautta annettavana.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei elämä kanssani näyttänyt mielekkäältä. 😔
Kuinka niin? Voisinpa lohduttaa sinua.
If you don't like tea, then a cup of tea is not your cup of tea.
Hyvää yötä silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menneisyys ei ole enää välissä.
Ootko eronnut?
Ei ole enää sormusta mussukka.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sinua. Tarvittaisiin myös yksityinen yhteys, jossa kaikki muu on pois sotkemasta ja sekoittamasta. Pelkään menettäväni sinut. Hyviä unia.
Mulla on samanlainen olo kaivatun suhteen. Mulle on jäänyt monta asiaa, joiden merkitys oli sit kuitenkin epäselvä. Joskus sanoi, että pelkää menettävänsä. Kaikki aiemmat jutut huomioiden jäin miettiin, että eikö siksi uskalla sanoa, että fiilikset on vain kaverilliset kun tietää, etten mä ehkä siinä asetelmassa pystyisi lähelle jäämään. Tai on siinä se mahdollisuus, että pelkää menettävänsä mut elämästään, jos lähdetään sohimaan romanttiselle puolelle ja sössitään koko juttu. Tai että pelkäisi mun olevan se, jolla ei ole sellaisia fiiliksiä. Se vaikuttaisi epätodennäköiseltä, koska oon mun fiiliksistä aika suoraan kertonut. Meillä on yksityinen yhteys, ihan aktiivinenkin kai. Me vaan ei puhuta just tästä asiasta.
Ellet pidä minusta, ei ole mitään syytä nähdä. Säilytän mielummin kauniit hyvät muistot.
Ei ole kaivattua, enää. Vain denialismissa elävä sydän 💓 💔
Nuku hyvin rakas. Toivottavasti nähdään pian.