Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Itselläni riittää paukut vaikka mihin.
Mököttävät ihmiset on rasittavia manipuloijia. Ei enää koskaan suhteeseen mykkäkoulua pitävän miehen kanssa. Mulle hiljaisuus sopii oikein hyvin, mutta vallankäytön välineenä en sellaista siedä. Mököttävät mököttäkööt lapsellisesti keskenään.
No niin, yritin tuossa vielä mietiskellä, mutta kyllä ne aktiivisemmat aktiviteetit on sulki. Kolahtiko näistä joku erityisesti? en tosin nääpuripitäjän aktiviteeteista tiedä, olen avoin kaikelle ja sinulle. Ota vaikka se puhallustaktiikka käyttöön. Tämä on rakkauden gravitaatiopommi;) T:P
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan tajunnu kuinka paljon näin sen eteen vaivaa. Sitten en saanut enää yhteyttä. Tajusin erehtyneeni kaikesta. Olin asettanut itseni haavoittuvaiseksi ja naurunalaiseksi.
Kuten suurin osa ketjulaisista. Tosi ihastuksen tuntee kaipaajan alttiiksi asettumisesta, teoin, ei puhein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksiä;
1. Kuinka kauan olet kaivannut?
2. Paras muisto kaivatusta
3. Oletko nainen vai mies?
Paljasta lopuksi itsestäsi joku tuntomerkki
1. Jo kauan.
2. Useita kauniita pikkumuistoja.
3. Olen mies.
4. Pysty en nyt antamaan itsestäin hyvää tunnistetta paljastamatta itseäni. Myöhemmin.
uuh aah, niin ympäripyöreää, ettei vaan kumminkin hovitrolli
Ei ole trolli vaan mun kaivattu!
Sivusta
Minulla ei muita odotuksia illalta ole, kun että jos numeron saisin :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei muita odotuksia illalta ole, kun että jos numeron saisin :)
Sitäkään ei tarvi sanoa, voit vaikka papelille...
Olet kuin avaamaton lahjapaketti. Malttamattomuus vain monikymmenkertainen. Tekisi mieli jo repiä paperit auki. Tai ehkä sittenkin avaisin nauhojen solmut rauhassa...
Vierailija kirjoitti:
Mököttävät ihmiset on rasittavia manipuloijia. Ei enää koskaan suhteeseen mykkäkoulua pitävän miehen kanssa. Mulle hiljaisuus sopii oikein hyvin, mutta vallankäytön välineenä en sellaista siedä. Mököttävät mököttäkööt lapsellisesti keskenään.
👍🏻Ei koskaan enää mököttävää naista, joka murjottaa harrasteekseen, piirimestaruustasolla. Ja kukaa valokuvaa ajankulukseen liikennemerkkejä ja tarjous-ständejä?
Lähtisin kyllä autoajelulle syömään naapuripitäjään. Tai vaikka baariin yksille. Eipä vaan ole kutsuja kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Olet kuin avaamaton lahjapaketti. Malttamattomuus vain monikymmenkertainen. Tekisi mieli jo repiä paperit auki. Tai ehkä sittenkin avaisin nauhojen solmut rauhassa...
Ei mitään kiirettä onhan tässä muutama tunti... Se on vain sitten meiltä pois ;)
Ei ole haluja olla yksi monista.
Kova ikävä. Anteeksi, ei ole minusta mihinkään juuri nyt. Olen ajatellut sinua paljon.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vannoin rakkautta jo aikanaan rakastalleni ja sen jälkeen oikein millään ei ole ollut kuin toissijaista merkitystä. On paljon asioita joiden haluaisi ensiksi merkitsevän jotain, mutta oon saavuttanut sen astraalikehon joka tiedostaa myös, että onneksi näin ei ole.
Hän valitsi sen helpon. Hän oli minun suuri ihastukseni, mutta nyt ymmärrän, että kävi juuri niinkuin piti. En olisi edes pystynyt hänen kanssaan mihinkään tässä elämäntilanteessa. Tiedän, ettei hänen suhteensa tule olemaan loppuelämän kestävä,mutta en voisi enää kuvitella häntä itsellenikään. Lohdutuksrksi muille kaipaajolle. Se tunne lopulta kyllä haalenee ja loppuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja olla yksi monista.
Mikä saa sinut luulemaan niin?
Mikä helpottava tunne. En ole enää ihastunut sinuun. Silti palstalla ihan vain huvin vuoksi. Vielä vuosi sittrn kirjoittelin tänne aika tunnisteelliakin kaipuuviestejä. Kauan se kesti, mutta nyt onneksi olet historiaa. Osottauduit mieheksi, ketä en voisi koskaan arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä ajattelet, kun sekstaat?
Yritän ajatella omaa nautintoani. Muuhun ei riitä paukut.
Pitääkö sitäkin ajatella?
uuh aah, niin ympäripyöreää, ettei vaan kumminkin hovitrolli