Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Oli varmasti raskasta pyörittää montaa naista samaan aikaan.
Ehdottomasti. Kaikki se salailu varsinkin. Yhtenäkin päivänä salarakas puettiin patsaaksi jonka olin löytänyt kirpparilta. Esittelin sen nykyiselle naiselle ja hän tykästyi siihen kovin. Sanoin että että saa katsoa muttei koskea. Juoni paljastui kun tämä "patsas" pieraisi. Tokaisin vaan että kaikkea ne kiinalaiset osaakin kun meni vain tovi ja ei aikaakaan kun patsas ja naisystäväni nuoleskelivat kiihkeästi toisiaan hyväillen. Minua oli höynäytetty pahemman kerran. Kupletinjuoni alkoi paljastua, he olivat sopineet koko jutun etukäteen ja olivat oikeasti rakastavaisia. Kuinka tyhmäksi itseni tunsin.
Auto ajelu naapuripitäjään vaikka syömään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli varmasti raskasta pyörittää montaa naista samaan aikaan.
Ehdottomasti. Kaikki se salailu varsinkin. Yhtenäkin päivänä salarakas puettiin patsaaksi jonka olin löytänyt kirpparilta. Esittelin sen nykyiselle naiselle ja hän tykästyi siihen kovin. Sanoin että että saa katsoa muttei koskea. Juoni paljastui kun tämä "patsas" pieraisi. Tokaisin vaan että kaikkea ne kiinalaiset osaakin kun meni vain tovi ja ei aikaakaan kun patsas ja naisystäväni nuoleskelivat kiihkeästi toisiaan hyväillen. Minua oli höynäytetty pahemman kerran. Kupletinjuoni alkoi paljastua, he olivat sopineet koko jutun etukäteen ja olivat oikeasti rakastavaisia. Kuinka tyhmäksi itseni tunsin.
Sä oot hauska. 😊
En ajattele ketään tai mitään seksin aikana, silloin vain nautitaan hetkessä.
Tiukkaa mökötystä sinun luonasi?
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilemaan ?
No mene.
🎸🌹Mä en tiedä susta yhtään mitään. Mutta en voi unohtaa miltä tuntui olla sun lähellä ja katsoa sua silmiin. Tulisitko sinne perjantaina 13.pv?
Eikä meidän tarvi yhtään mitään. Mut puhutaan vähän. Ja mä tiedän et miten edetään. Sä oot ainutlaatuinen! Ja mä huumaannuin susta. Kukaan muu ei enää kiinnosta. Ja meillä ei oo kiire. Enkä mä halua vangita sua.
Vierailija kirjoitti:
Kenen luona?
Oonkohan sun silmissä säälittävä, edelleen ohastunut.
Vierailija kirjoitti:
Joo koska sen mä haluisin nähdä. Pusu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan tajunnu kuinka paljon näin sen eteen vaivaa. Sitten en saanut enää yhteyttä. Tajusin erehtyneeni kaikesta. Olin asettanut itseni haavoittuvaiseksi ja naurunalaiseksi.
Minkä eteen näit vaivaa? Jos et kertonut mitään suoraan, miksi oletit? Ehkä hän luuli sinun vain pelleilevän kustannuksellaan. Ehkä hänkin tunsi olevansa naurunalainen.
Terveisieni. En voinut kertoa mitään suoraan. Ajattelin kokeilla ensin kepillä jäätä. Sitten huomaisin ettei sekään onnistu. Olin ymmärtänyt kaiken väärin. Nyt mua pidettäisiin hulluna.
Unohtakaa tää. Taas tätä mun harhaisuutta mille en voi mitään. Tiedostan kyllä totuuden.
Vierailija kirjoitti:
En ajattele ketään tai mitään seksin aikana, silloin vain nautitaan hetkessä.
Tämä. Kun makoilen toisessa kädessä viinilasi ja toisessa savuke samalla kun söpö mies imee varpaitani ennen kuin siirtyy ylöspäin, niin en todellakaan mieti mitään enkä ketään, vaan nautin hetkestä ja elämästä.
Päähäni pälkähti tuosta vain voimakkaasti että KOHTALONPYÖRÄ ja että tämä tulee jakaa sinne kaipausterveiset ketjuun, olkaa hyvät. Illanjatkoa.
Mullehhan siis käy ihan kaikki, missä tilanteessa sinulla on helppo olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen luona?
Sinun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun öisin herään, olet mielessäni silloinkin. Tuleeko sitä yötä, kun voin jatkaa uniani sinussa kiinni?
Riippuu sinusta..
Riippuu sinustakin. Meillä on kohtaanto-ongelma.
Onko ideota vai, alanko heitellä hatusta?
Heittele vain!
Terveisieni. En voinut kertoa mitään suoraan. Ajattelin kokeilla ensin kepillä jäätä. Sitten huomaisin ettei sekään onnistu. Olin ymmärtänyt kaiken väärin. Nyt mua pidettäisiin hulluna.