Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Kovasti toivoin, että olisin saanut sovittua asiat kaivattuni kanssa keväällä. Turhaa kaikki kai oli.
Puhutko menneestä vai tulevasta?
Juteltaisiin asiat halki poikki ja pinoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisitte/tekisitte jos vanha ihastus tulee vastaan jossain? Itse vaan luikkisin karkuun mahd nopeasti. Olisi varmaan outoa mutta semmonen mä oon. Outolintu.
En tekisi mitään, koska en varmaan tunnistaisi. Kasvonpiirteet unohtuvat ajan kanssa. Jos minua moikattaisiin ensin, moikkasin takaisin.
Olen jo niin tottunut kaikenlaisiin mukamas inkognito lähestymisiin, että leikin mukana etten tunnista vaikk aolisikin tuttu kyseessä. Elämä on huomattavasti jännittävämpää. sivusta
Olenhan mä mustasukkainen siitä, ettet halua jakaa työtaakkaa mun kanssa tai avautua mulle.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti toivoin, että olisin saanut sovittua asiat kaivattuni kanssa keväällä. Turhaa kaikki kai oli.
Toivottavasti luonnistuu vielä, älä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevasta keväästä. Vedätystä kaikki kuitenkin oli. Ei hän aikonut minua nähdä, piti taas vaan pellenään.
Kysymyksiä;
1. Kuinka kauan olet kaivannut?
2. Paras muisto kaivatusta
3. Oletko nainen vai mies?
Paljasta lopuksi itsestäsi joku tuntomerkki
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisitte/tekisitte jos vanha ihastus tulee vastaan jossain? Itse vaan luikkisin karkuun mahd nopeasti. Olisi varmaan outoa mutta semmonen mä oon. Outolintu.
Moikkaisin jos olisin varma et se on hän. Saattaisin kysyä miten menee jne. Toisaalta voipi olla ettei hän edes muista minua 😭😭😭. Olisin siis valmiuksessa luikkia lähimpään pusikkoon naama punaisena ja hävetä silmät päästäni. Hän on kyllä niin herrasmies että vastailisi tyynesti höpinöihini.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Ei ole mitään sanottavaa kenellekään vanhalle ihastukselle. Olisin varmaan vaan kuin en olisikaan, eli katselisin muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulevasta keväästä. Vedätystä kaikki kuitenkin oli. Ei hän aikonut minua nähdä, piti taas vaan pellenään.
Onhan kevääseen vielä aikaa?
Kumpi olet. Predator or prey?
Vierailija kirjoitti:
Moikkaisin ja miettisin, että miksihän tuohon olin aikoinaan niin ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Ihan hirveä biisi👎😑
Eikä vaan just hyvä ja raflaava, myös lastenkin mielestä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksiä;
1.Aktiivisesti jonkun kuukauden, 2. Juhlailta 3. Mies 4.🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Nyt olis kaivatulle silmänruokaa tarjolla. Laitoin remonttiin vahingossa haaroista revenneiden rytähousujen kanssa samasta kohtaa haljenneen bokserit. Kassit vilkkuu villisti kyykkiessä.
Miksi sulla on rikkinäisiä alusvaatteita? Heitä pois ja osta uusia 🙄
Eikä kun tommosia säästellään myös siksi että kuulee tyttöystävän riemastuneen ja helkkyvän naurun :3
Se on se toinen syy myös sille miksi helikopteria tulee reenata kelteisillään kotioloissa. Ja joskus ehkä jossain saunaillassakin ei-niin-kotioloissa. Musta se ois oikeestaan aika kiva sillaikin että voisi sitten kotona privaatimmin ihailla ja olla vähän sillain lälläspöö, minäpä saan pussata ja maistella sitä (ja siivota😚). Sivu.
Okei, kinkkinsä kullakin. Ei jaeta.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Hänellä on silti paikka muistoissani, vaikken näekään häntä enää. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Juteltaisiin asiat halki poikki ja pinoon.
Tehdään niin heti, kun suostut siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksiä;
Sata vuotta, pipari, trans
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksiä;
1. Puolisen vuotta tätä henkilöä, pari vuotta aina aikaisempia kerrallaan.
2. Kosketus.
3. Nainen.
Jaa, miksi paljastaisin? Ettehän te tee minun kuvauksellani mitään.
Ihan hirveä biisi👎😑