Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Nyt olis kaivatulle silmänruokaa tarjolla. Laitoin remonttiin vahingossa haaroista revenneiden rytähousujen kanssa samasta kohtaa haljenneen bokserit. Kassit vilkkuu villisti kyykkiessä.
Miksi sulla on rikkinäisiä alusvaatteita? Heitä pois ja osta uusia 🙄
Olen köyhä.
Harvemmin kukaan on köyhä. Se on valinta mihin rahaa käytämme😊
Se rahamäärä vaihtelee kaikilla.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mistä mä oon kotoisin? En oikein tiedä.
Onko sillä niin väliäkään? Ihmiset sattuu syntymään jonnekin, ja sitten joutuvat asumaan siellä tai missä huoltaja(t) nyt asuukin kunnes ovat täysi-ikäisiä ja voivat valita itse.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus rakastaa sinua.
Harmi kun kaivattuni ei rakasta.
Ei jaksa lässyn lässyä tänään. Selittelyä ja ymmärrystä. Oon hiukan vereslihalla ja poissa tolalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha
Kuinka vanha on liian vanha? 🤔
Viimenen käyttöpäivä + xy vuotta +indeksi korotus.
Voi rähmä. Taidan mä sitten olla vähän yli-ikäinen, mutta jos laskis haudasta taaksepäin x askelta ja hymy päälle, niin sitten vielä menettelisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo oikeesti kauheen dramaattinen ihminen. Elän vaan joskus liian tunteella. 😔
Anteeksi kaikista tunteen purkauksista.
Olet söpö ja herttainen.
Mitä sanoisitte/tekisitte jos vanha ihastus tulee vastaan jossain? Itse vaan luikkisin karkuun mahd nopeasti. Olisi varmaan outoa mutta semmonen mä oon. Outolintu.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa lässyn lässyä tänään. Selittelyä ja ymmärrystä. Oon hiukan vereslihalla ja poissa tolalta.
Mitä tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho! Nyt olis kaivatulle silmänruokaa tarjolla. Laitoin remonttiin vahingossa haaroista revenneiden rytähousujen kanssa samasta kohtaa haljenneen bokserit. Kassit vilkkuu villisti kyykkiessä.
Miksi sulla on rikkinäisiä alusvaatteita? Heitä pois ja osta uusia 🙄
Eikä kun tommosia säästellään myös siksi että kuulee tyttöystävän riemastuneen ja helkkyvän naurun :3
Se on se toinen syy myös sille miksi helikopteria tulee reenata kelteisillään kotioloissa. Ja joskus ehkä jossain saunaillassakin ei-niin-kotioloissa. Musta se ois oikeestaan aika kiva sillaikin että voisi sitten kotona privaatimmin ihailla ja olla vähän sillain lälläspöö, minäpä saan pussata ja maistella sitä (ja siivota😚). Sivu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanoisitte/tekisitte jos vanha ihastus tulee vastaan jossain? Itse vaan luikkisin karkuun mahd nopeasti. Olisi varmaan outoa mutta semmonen mä oon. Outolintu.
Yleensä tulee aina ihan yllättäen, eikä siinä nyt mitään erityistä ehdi ajatella tai tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tontut kattoo ja oon muistanut olla tuhmasti. :)
Se on tärkeetä👌👌👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha
Kuinka vanha on liian vanha? 🤔
Viimenen käyttöpäivä + xy vuotta +indeksi korotus.
Voi rähmä. Taidan mä sitten olla vähän yli-ikäinen, mutta jos laskis haudasta taaksepäin x askelta ja hymy päälle, niin sitten vielä menettelisi.
Höpsis, oot just sopivan ikänen, hyvin menettelet - elä sure. Tuo xy:kin on takuulla ainaki 35 vuotta eikä kukkaan tiiä mikä on viimene käyttöpäivä. Ja inteksikorotus päälle vielä, hyvi männöö🥰
Vierailija kirjoitti:
Väsymys ei ole mikään syy mennä yliopistollisen sairaalan päivystykseen. Taudin jälkeen kuuluu ottaa rauhallisesti ja levätä. Joskus menee viikkoja, kunnes olo tuntuu normaalilta. Päivystys on akuuttien, vakavien sairastumisten hoitoon. Mutta pumpulissa eläneet pitää sitä omaa tavallista kurkkukipuaankin kuolettavana. Sivusta.
Tämähän se on se mantra, mitä hoetaan. Kuinka monta ihmistä sitten menee viime hetkellä ja niistäkin käännytetään osa pois, koska "ei mitään akuuttia", vaikka on kivusta sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalisti kyselisin kuulumiset, kun olemme kuitenkin eläneet yhteistä elämää.
Menneisyyden tuttu tuli mahdollisesti tänään vastaan. Jotain tuttua siinä oli, mutta koska tunnistan ihmisiä tosi huonosti "väärässä ympäristössä", en voi tietää. Normaalisti kävelin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat tekis noin, tiedän jopa varmasti noin käyneen. Outoa on avifauna näillä main, mukaan lukien minut. Oot keskivertosiivekäs, siäkin.
Vierailija kirjoitti:
En tekisi mitään, koska en varmaan tunnistaisi. Kasvonpiirteet unohtuvat ajan kanssa. Jos minua moikattaisiin ensin, moikkasin takaisin.
Kovasti toivoin, että olisin saanut sovittua asiat kaivattuni kanssa keväällä. Turhaa kaikki kai oli.
Loveisaa?