Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan edelleen. Jätit minuun tunnepuolen tyhjiön, jota en ole sen koommin osannut täyttää, tiedäthän.
Harmi kun en osaa tyhjiötäsi täyttää. Ehkä sitten seuraavassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lap dance
Onko tää joku lappilaisten tanssi?
Juu. Pidetään toinen lämpimänä arktisissa olosuhteissa kiehnäämällä sylissä. Mistäs arvasit?
Sehän lukee siinä Lap(land)
Niin Sherlock.
Jos on jossain kaivatun kanssa ja meinaa jäätyä, kannattaa mennä nakuna samaan makuupussiin/peitonalle, keho lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lap dance
Juu. Pidetään toinen lämpimänä arktisissa olosuhteissa kiehnäämällä sylissä. Mistäs arvasit?
Sehän lukee siinä Lap(land)
Niin Sherlock.
😎
Vierailija kirjoitti:
Tulisit luokseni, niin tonttuiltaisiin iltaisin. 🤭
Tonttulaan on aika pitkä matka. Sivusta.
Ärsyttää kun ensin on niin mutkattomat ja luonnolliset välit, ja sit kun toiseen ihastuu, niin ei osaa enää olla oikein mitenkään päin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on jossain kaivatun kanssa ja meinaa jäätyä, kannattaa mennä nakuna samaan makuupussiin/peitonalle, keho lämmittää.
Voiko tätä ehdottaa esim. kirjastossa?
Vierailija kirjoitti:
Heräänkö ensi viikon tunnin aikaisemmin ja teen kehittäviä asioita sen tunnin. Jos äänestys menee tasan, ihastuksen ääni ratkaisee.
👍
👎
Teetkö kehittäviä asioita muuten vaan vai onko tarkoituksesi tehdä jotain ihastuksesi hyväksi? Validi vastakysymys. 😉
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun ensin on niin mutkattomat ja luonnolliset välit, ja sit kun toiseen ihastuu, niin ei osaa enää olla oikein mitenkään päin.
Peruuta syliin vaan, siis mun..
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin voi käydä, että menee solmuun tunteista. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla vain ole tuollaista. Ihastuin, rakastuin ja ihan samalla tavalla on mutkattomat ja luonnolliset välit. Pitää vain nousta burgeroinnin yläpuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lap dance
Tästä yhteinen harrastustoiminta kaivatun kanssa. 🤭 erisivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin voi käydä, että menee solmuun tunteista. Sivusta.
Mä menin ja sitten kai hänkin. erisivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tätä ehdottaa esim. kirjastossa?
Voi, ehdottomasti. Suosittelen kuitenkin menemään katseilta piiloon vaikka vessaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla vain ole tuollaista. Ihastuin, rakastuin ja ihan samalla tavalla on mutkattomat ja luonnolliset välit. Pitää vain nousta burgeroinnin yläpuolelle.
No joo, sellanen happy go lucky -mentaliteetti joko on tai ei. Mulla ei.
Haters are gonna hate 😂 kiitos alapeukuista 👍🏼👌🏼
Mies, menitkö solmuun omista vai mun tunteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräänkö ensi viikon tunnin aikaisemmin ja teen kehittäviä asioita sen tunnin. Jos äänestys menee tasan, ihastuksen ääni ratkaisee.
👍
👎
Teetkö kehittäviä asioita muuten vaan vai onko tarkoituksesi tehdä jotain ihastuksesi hyväksi? Validi vastakysymys. 😉
Hyväksi tietenkin holmö kysymys.
Tulisit luokseni, niin tonttuiltaisiin iltaisin. 🤭