Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano aito kohteliaisuus aina kun sille tulee tarvetta. Älä aina ole hiljaisuudessa omien ajatustesi kanssa. Olen muuten miettinyt että ettekö kehtaa kehua muita aidosti, pelkäättekö jotakin?
Tämä ei ollut pahalla vaan päinvastoin. Ymmärrän että monella ei välttämättä ole rohkeutta tähän, riittävää itsevarmuutta ja toki sosiaalinen painekin on todellinen.
Kunhan nyt kysyin.
Miksi oletat että tilanne olisi tuo. Outoa. Kehuminenhan on tosi helppoa, kritiikin antaminen sen sijaan vähän vaikeampaa.
Ei vaan sinä et n
Kysyin kohteliaasti kuten jo sanoin. En oleta mutta tieto on todellinen ja perustuu kokemuksiin elämästä. Ei minua tarvitse kehua mutta tykkään kehua kun on aihetta ja siksikin että monet tarvitsevat tukeakin. Ja nyt vielä perään, kyllä aidosti. Ei tarvitse sitä nyt enää uudestaan kysellä. Rankka palsta tämä vauva.fi.
Juuh, kysyit ja vastattiin. Joillakuilla ei sama kokemus, joten ihmeteltiin. Omasta kuplastahan ne käsitykset aina kumpuaa, joten korjaa sun lähipiiri, jos et ole joiltain osin tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä jo joki jäässä? Täällä ei vielä ole. Terveisiä!
Ei ole mitään jokia täällä jäässä. Plusasteissa ei ole mahdollista olla jokien jäässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se nyt önskas? Se toinen taisi olla önskar. Hatusta heitin silloin joku päivä sitten. Olin tietysti onnellinen jo lähtökohtaisesti siksi että sanat olivat oikein ja todellisia kun tarkastin googlesta. Jag talar inte svenska. No, eikös olekin siistiä? Oikeesti? No onhan se. Joku yhteys siis toimii. 🖤
Ottakaa tämä vakavasti ja poimikaa hyvät vinkit. Olette tärkeitä kaikki ihmiset, tehkää hyviä asioita. Heippa muruset! 🖤😇
Ota sanomasi vakavasti ettet vain heiluttele huulia. 🖤😇
*Minulta ei kommenttia
kehujen ant./saam. teemaan
ole tullut, paitsi tuo aiemman kommenttini
'Anna kehu päivässä' - heitto, josta
aihe lähti rönsyilemään. Hyvä niin. 👍👋
.
Poistun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olikohan se nyt önskas? Se toinen taisi olla önskar. Hatusta heitin silloin joku päivä sitten. Olin tietysti onnellinen jo lähtökohtaisesti siksi että sanat olivat oikein ja todellisia kun tarkastin googlesta. Jag talar inte svenska. No, eikös olekin siistiä? Oikeesti? No onhan se. Joku yhteys siis toimii. 🖤
Ottakaa tämä vakavasti ja poimikaa hyvät vinkit. Olette tärkeitä kaikki ihmiset, tehkää hyviä asioita. Heippa muruset! 🖤😇
.
Tämä palstan
sydänhahmo
sädekehällä
en ole.
.
Molemmat tiedetään, et tästä ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
🏻🚫
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Miksi ei? Mulla ei ole tuollaista tietoa
Vierailija kirjoitti:
Toki. Siksi kirjoittelenkin vain täällä enkä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Liittyykö Nevo lauluun?
Ei vaan se on hänen nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa Suomessa olisikin sun tyylisiä ihmisiä. Ihan eri meininki ja käytöstavat. Aivan upea olet.
Kiitos🌺. Minua luullaan usein ulkomaalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. 👋 Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa Suomessa olisikin sun tyylisiä ihmisiä. Ihan eri meininki ja käytöstavat. Aivan upea olet.
Kiitos🌺. Minua luullaan usein ulkomaalaiseksi.
No voi kiitos. Niin minuakin 🌺.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on. 👋 Sivusta.
👴🏼 ou jee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnelmallinen mökkiviikonloppu olisi kyllä ihanaa vaihtelua.
Sekin järjestynee jossainvälissä, kunhan nyt selviäisi tästä illasta hengissä :)
Mikä tässä illassa on hengenvaarallista?
Kestääkö kadeteilla kunto.
Kumpikin tiedetään, että tästä tulee. Enää ei voi estää.
Kuka kaipaa flunssan kaatamaa?