Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämän nälkä
Kaivatun nälkä.
On hirveä
Tunnelmallinen mökkiviikonloppu olisi kyllä ihanaa vaihtelua.
Milloin tanssitaan hellä mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. En ole itsenäinen, koska tarvitsen sinua. (Juu, alkakaa huutaa. Viesti oli kaipaamalleni.)
Mihin tarvitset häntä?
Sana kysymys ja sama vastaus: rakkauteen.
Tämä
Rakkaaksi tulleelle tyypille, kivaa iltaa! Oletkohan TV:n ääressä vai paikan päällä juhlimassa? Laitan myöhemmin viestiä, kun palaan kotiin. 🥂
Vierailija kirjoitti:
Sekin järjestynee jossainvälissä, kunhan nyt selviäisi tästä illasta hengissä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaaja ilmoittaa, että kaivatulla on polkkatukka.
Ketjulainen:
>minulle ei ole koskaan sopinut polkkatukka ja en siitä erityisemmin ole pitänytkään... Kiusaajallanikin oli sellainen!
Minulla oli polkka viimeksi
13-vna eli ei multa/mulle.
Tää on trololol.com I bet.
Mulla oli lapsena alle kymmenen vuotiaana useampaan otteeseen sellanen leukapieliin ulottuva lyhyt klassinen polkka, sit 17-vuotiaana myös ja ei enää sopinut. Pidempi polkka eli hartioille ulottuva ns. long bob oli hetken 27v ja 31v, mutta kasvoi onneksi nopeasti pois.
Polkka ja ihan lyhyt näyttävä pixie on hieno niillä joille sellainen sopii, samoin kuin aivan pitkä alaselkään ulottuva tukka upea ja karismaattisen näköinen niillä joille sellainen kasvaa.
Olen vihainen, käsitättekö?!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan jossain vaiheessa yorkshiren terrierin tai jonkun sen kaltaisen, mutta voi olla, että sopiva tilanne tulee esim. vasta 30 vuoden päästä!
Mulle ei yhtään elukkaa ikinä, kiitos.
Minäkään en halua elukoita, mutta eläimet on eri asia. Koiraa en välttämättä jaksaisi, mutta muut eläimet käy.
Sama. Kaikki muut käy, paitsi koira. En yhtään tykkää koirasta eläimenä, enkä jaksa sen ulkoilutusaikatauluja, ihan kaikki muut lemmikit älyää käyttää itse vessaa.
Mä absolutisti-askeetikkona elän hyvin yksinkertaista, kurinalaista elämää. Ei se muistuta kakskymppisen arkea [jatkuvine deitteineen ja matkoineen] ollenkaan.
'Tappotylsä kurjuus' olisi monenkin 20-30 nuoren mielipide mun 'aikuisesta' elämästäni. Esim. ruokavalioni.
Niin tai näin, turha turpakäräjille mua kenenkään haastaa,
en lähde tähän perisuomalaiseen tämänkin palstan dominoivaan henkeen
eli 'kilpaillaan, kumpi sanoo terävämmän herjan'-menoon ollenkaan.
Joten rauha nyt.
----
Voitais ottaa tähän nuivuuteen ihan oma
kansallinen teemavko:
'Sano yksi kohteliaisuus päivässä.'🌸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin järjestynee jossainvälissä, kunhan nyt selviäisi tästä illasta hengissä :)
Maistemassa presidentinlinnan boolia vai? Sivusta
Sano aito kohteliaisuus aina kun sille tulee tarvetta. Älä aina ole hiljaisuudessa omien ajatustesi kanssa. Olen muuten miettinyt että ettekö kehtaa kehua muita aidosti, pelkäättekö jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Sori oon ihan pihalla, väsyttää nyt pitää olla helppo. Seura tekee tämmöseksi.
.
Tämä ei minun.
Poistun nyt.
🤍💙 Rakastetaan täysillä..
'Yksi kaikkien, kaikki yhden psta.'
~
En lue/kommentoi enää tänään.
Kiitos, lämmin; kun piditte seuraa.
🙏
.
Soitin Alexille, etten tänä vuonna valitettavsti jaksa osallistua linnan juhliin
Vierailija kirjoitti:
Milloin tanssitaan hellä mies?
Toivottavasti tänään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistemassa presidentinlinnan boolia vai? Sivusta
Kohta boolia ilman linnaa..
Vierailija kirjoitti:
Sano aito kohteliaisuus aina kun sille tulee tarvetta. Älä aina ole hiljaisuudessa omien ajatustesi kanssa. Olen muuten miettinyt että ettekö kehtaa kehua muita aidosti, pelkäättekö jotakin?
Oletko noudattanut tätä? Etkö kehtaa vai pelkäätkö?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ollut pahalla vaan päinvastoin. Ymmärrän että monella ei välttämättä ole rohkeutta tähän, riittävää itsevarmuutta ja toki sosiaalinen painekin on todellinen.
Kunhan nyt kysyin.
Sori oon ihan pihalla, väsyttää nyt pitää olla helppo. Seura tekee tämmöseksi.