Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä jäänyt kesken mikään. Voi harmi.
Olisi voinut päättyä huonomminkin, kuulin tosin jälkeenpäin jotain missä olisin halunnut olla läsnä.
Vierailija kirjoitti:
Anna käsi niin mä kanssas kuljen. 🤍
💖
Ei näitä väärinkäsityksiä kannata enää alkaa selvittämään.
Vierailija kirjoitti:
Tulit sinne reiviluolaan ;)
Kohta taas... aika on pitkä.
Harmi, ettei sua innosta nyt rakkauden teot, kun olet kipeänä. Minua innostaisi. Mitäs härnäsit.
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät kyse olevan väärinkäsityksistä niin silloinhan ne kannattaa selvittää. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa siis unohtaa ne kokonaan ja alottaa puhtaalta pöydältä.
Vierailija kirjoitti:
Olo on melkein kun Kyösti kalliolla ;)
"Elokuva kertoo merkittävän valtiomiehen tarinan Kyösti Kallion ja hänen vaimonsa Kaisa Kallion kirjeenvaihdon kautta. Kallioiden vuosikymmeniä jatkunut yhteydenpito Nivalan ja Helsingin välillä käsittää lähes 4 000 kirjettä."
Millä muotoa? Kirjeenvaihdannan vuoksi?
Mutta kun et ollut etkä koskaan tule olemaankaan minulle. Nyt en enää tähän sairaaseen ketjuun vastaile. Morjes.
Vitoskerroksen ihanalle mieskollegalle öitä!
Joko siellä 100m päässä nukutaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi voinut päättyä huonomminkin, kuulin tosin jälkeenpäin jotain missä olisin halunnut olla läsnä.
Pakko olla jälkiviisas ja sanoa, että oikein se meni, tulevaisuus erikseen. Asiolla on tarkoituksensa.
Mitä kuuluu pienelle naiselle? Ei ole aikoihin tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla jälkiviisas ja sanoa, että oikein se meni, tulevaisuus erikseen. Asiolla on tarkoituksensa.
Samat mietteet. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Joko siellä 100m päässä nukutaan
Eipä vielä. Menin typeryyksissäni katsomaan jakson aavedataa ja saunan ovi aukesi tänään itsestään, joten todennäköisesti ei kovien pian uneta. sivusta
Linda 🥰