Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.7
Kommentit (5667)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin unta, et kaivattu hoiti mua erään asian tiimoilta, sanoin et pitäiskö mun mennä jonkun muun hoidettavaksi vaikka luotan täysin sun ammattitaitoon mut jos tuntuu oudolta, kaivattu halus hoitaa itse ja selitti vaan jotain että ei tässä kuule ole vuosia turhaan matematiikkaa opiskeltu..😀🙂
Hoitaisin mielelläni sängyn puolella.
Uuh. Kelpais..
Aika pieni yleisä mutta eiköhän tästä jotain saada aikaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt oiken enää etene, oliko kenelläkään kysyttävää?
Eipä nyt oikeastaan ole. Eiköhän tässä ole koko paketti kasassa osaltani ainakin. Hyvää jatkoa vain kaikille. On aika hiljentyä leipomaan ja ottamaan vastaan itsenäisyyden juhla.
Vierailija kirjoitti:
T! Kaipaatko O:ta?
Tai Koota vai ketä kaipaat?
Paketti kasassa. kaipaus jatkukoon. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä nyt oikeastaan ole. Eiköhän tässä ole koko paketti kasassa osaltani ainakin. Hyvää jatkoa vain kaikille. On aika hiljentyä leipomaan ja ottamaan vastaan itsenäisyyden juhla.
Joka on perjantaina 6. joulukuuta.
Sen vain sanon että jos yksikään asia paljastuu valkeeksi, niin olemme lopullisesti ohi. Luottamus on minulle kaikki kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika pysyä totuudessa?
Kerro oma totuutesi. Mikä se on?
Olen rakastunut.
Kehen?
Eilen jo kuulin huolestuttavia viestejä ystävieni mielipiteistä minua kohtaan. Toivottavasti ovat totta.
Vierailija kirjoitti:
Eilen jo kuulin huolestuttavia viestejä ystävieni mielipiteistä minua kohtaan. Toivottavasti ovat totta.
Eikä teidän suuhunne ole laitettu sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Sen vain sanon että jos yksikään asia paljastuu valkeeksi, niin olemme lopullisesti ohi. Luottamus on minulle kaikki kaikessa.
Onko jotain jonka epäilet olevan valhetta🤔
Hei Sielunkumppani.
Minäkin edelleen tunnen tämän palavan kauniin yhteyden välillämme. Mihin se tästä noin vain katoaisi? Pelkkä sinun ajattelukin saa koko kehoni täyttymään euforialla ja mielihyvän tunteella.
Päivät ovat menneet puuhastellessa ja olen yrittänyt pitää itseäni mahdollisimman kiireisenä, ja mm. tavannut ystäviäni ja käynyt kaupungilla asioimassa. Kaipaus on silti yhtä suuri.
Käyn aina välillä katsomassa, jos löydän kommenttejasi, ja välillä kommentoin itsekin, mutta en pysty jatkuvasti viettämään aikaa palstalla, kun muuten muut hommat tyssäävät. Se on harmillista, sillä juteltavaa kyllä riittäisi kanssasi ihan rajattoman paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan tällä että ei valehtelisi kumppani minulle, huolestunut pitääkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Tänäkin vuonna torstai
6 päivä on perjantai
Vierailija kirjoitti:
Kattila ilmeisesti otettiin levyltä kun hiljeni.
Kaipaat yli kiehuvaa soppaa ja kattilaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulla nyt ei ole tarvetta valehdella kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jotain jonka epäilet olevan valhetta🤔
Kyllä tämä on mahdollista, vaikka kirkkain silmin muuta sanookin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla nyt ei ole tarvetta valehdella kenellekään.
Lisään vielä, paitsi yhdessä asiassa.