Ei ainuttakaan tykkäystä Tinderissä?! Olen nainen ja itse annan tykkäyksiä useille miehille.
Olen päälle 40 vuotias, lapset jo vanhempia. Olen hoikka, vaalea, kauniiksikin sanottu. Ei ole tatuointeja eikä mitään ulkonäössä mikä nyt voisi ketään ärsyttää. En tupakoi taikka juo. En vaadi mieheltä mitään, siis en luetellut sinne mitään listaa miehistä mitä pitäisi olla ja mitä ei. En hae nuorempia miehiä. Asun kaupungissa jossa kyllä miehiä riittää kun niitä näkyy tulevan hakuun kymmeniä päivässä tästä ihan lähistöltäkin. Mutta kukaan ei siis ilmeisesti tykkää minun pärstästäni. Laitoin 4 eri kuvaakin eri paikoista otettuna ja ovat uusia. Rintoja en esittele niissä enkä ole huulet töröllään enkä käytä meikkiä paksuja kerroksia. Siinäkö syy vaiko missä?! Kolmatta päivää täysin hiljaista?
Kommentit (25)
Nolla tykkäystä ja nolla osumaa näyttää edelleenkin. En käsitä. Kait tässä on sitten niin sysiruma tai jotain. ap
Itselläni oli aluksi noin. Päättelin, että Tinder ei vain näyttänyt profiiliani kenellekään. Tein virheraportin asiakaspalveluun, ja lisäksi tein kasvojen tunnistuksen. Sen jälkeen alkoi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Pienessä kaupungissa eli nainen, joka haaveili suurista asioista. Hän oli kaunis omalla tavallaan, mutta ei erityisen huomiota herättävä. Hänellä oli vakaa työ ja tavallinen elämä, mutta sydämessään hän halusi enemmän jotain, mikä saisi hänet tuntemaan olonsa erityiseksi.
Nainen kävi treffeillä silloin tällöin, mutta tavalliset miehet, joita hän tapasi, eivät koskaan herättäneet hänessä kipinää. Rakennusmiehet, opettajat, sairaanhoitajat he kaikki olivat mukavia, mutta heidän yksinkertaiset elämänsä eivät vetäneet häntä puoleensa. Hän unelmoi miehestä, joka olisi menestynyt, karismaattinen ja itsevarma joku, joka veisi hänet ulkomaille lomille, omistaisi upean talon ja olisi muiden ihailema.
Aina treffien jälkeen nainen huokaisi ja mietti: "Onko tämä nyt muka paras, mitä voin saada?" Hän uskoi ansaitsevansa enemmän, vaikka hänen oma elämänsä oli hyvin keskinkertainen. Hänen mielessään hän ei ollut tavalline
Jos ne hänen tapaamansa miehet eivät koskaan herättäneet kipinää, niin eivät he sitten oikeita miehiä olisi olleet. Aika harva mieskään haluaisi kaverisuhdetta, ja sellainenhan noista korkeintaan olisi voinut tulla, jos kerran kipinää ei ollut.
Tykkäys ei merkkaa mitään tinderissä. Pitää myös jutella sille osumalle eli kysele siltä onko se rikollinen jännämies vai mikä.