Naimisissa oltu vasta alle puolivuotta mutta taitaa ero tulla aikas pian. :(
Puun takaa vaimo ilmoitti aamulla että on yön aikana pakannut laukut ja tarvitsee aikaa miettiä asioita, joita ei tarkemmin eritellyt. TILAA tarvitsee ja PALJON tuossa kaikki mitä ilmaisi. On nukuttu kaksi kuukautta eri makuuhuoneissa, koska vaimo ei halua olla minun vieressä. Minkälainen vaimo ei halua nukkua miehensä vieressä? Ensin ajattelin, että ok, sopii, koska eihän tämä kestä kuin pari yötä max mutta venyi ja venyi ja nyt ilmoitettiin, että tarvitaan TILAA. Seksiä ei ole ollut hääyön jälkeen kuin yhden kerran molempien halusta. Lapsia ei ole. Tämä tuli niin puskan takaa kuin vaan voi olla ja tätäkö se on mistä täälläkin kirjoitetaan, että ero tulee aina miehelle suurena yllätyksenä. Tässäkö avioliitto sitten oli?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mieti hetki onko tapahtunut jotain, oletko tehnyt sellaista mistä tuo tilan tarve olisi voinut äkkiseltään syntyä?
Omalla kohdalla oli helpompi lähteä kuin alkaa riidellen selvittämään luottamuspulaa, mies kun oli valehdellut parisuhteen aikana vaikka mitä ja luuli että en tiedä. Siinä kohtaa ei oikeasti ollut voimia kuin lähteä oman mielenterveyden takia, ajattelin että selvitellään niitä asioita sitten rauhassa myöhemmin mutta sopivaa hetkeä ei koskaan tullut ja päädyttiin eroon.
Ei meillä olla riidanhaluisia eikä aamullakaan ole oltu, vaikka pyysin vaimoa jäämään että keskusteltaisiin asiat lävitse mutta ei kuulemma nyt pystynyt. Mitään mullistavaa ei ole tapahtunut missään vaiheessa.
Jep jep : D
Syy löytyy suolistosta,, kertoo Helsingin Sanomat.
Onpa v***umainen nainen. Tuollainen käytös kertoo jonkinlaisesta kostomentaliteetista. Pieni ihminen.
N 52
Vierailija kirjoitti:
No jos ei seksiä ole edes avioliiton alussa, niin kyllä se taitaa siinä olla. Psykologian kurssilla aikanaan opetettiin, että intohimoisesti alkaneet avioliitot ovat kestävimpiä ja platoniset eivät kestä...
Päinvastoin.
On tutkittu, että mistä suhde syttyi, niin siihen se myös loppuu.
Eli jos intohimo vei yhteen, niin kun se häviää niin useimmiten se sitten kaatuukin. Ja mitä nopeammin intohimo laantuu, ei ehdi edes kiintyä toiseen, vaan alkaa jopa jo seksi ällöttään.
Näin se menee.
Meillä vaimo jonka kanssa oltiin naimisissa pari vuotta lähti yhtäkkiä, tai no, olisihan se pitänyt tietää että oli saanut mun uskottomuuden kunnolla selville. Pitkään kyseli että petänkö ja valehtelin etten todellakaan petä vaikka todellisuus oli jotain aivan muuta. Mulla siis oli lyhytkehtoinen suhde työkaverini kanssa. Sinänsä oma vika mun kun petin ja valehtelin. Aivan hyvin olisin voinut kertoa totuuden, mutta pelkäsin että jättäisi mut, minkä tekikin mun valehtelun takia. Hän kun puhuimme asioita lähtönsä jälkeen, sanoi että olisi voinut jäädä jos olisin kunnolla myöntänyt virheeni ja kertonut pettäneeni, muttei voinut antaa anteeksi kun valehtelin päin näköä ja olin vielä syyllistänyt häntä että kuinka hän kehtaa mua syytella ja epäillä. Ja kyllä, kadun tekoani.
Anna mennä. Suomeksi sanottuna, onpa veettumainen akka.
Provohan tämä on, ei kukaan normi henkilö ole ilman seksiä, kun on mennyt avioon, paitsi tollot ensitreffit alttari idiootit.
Jos tämä on totta, ole Ilonen että pääsit eroon noin helposti. Nyt nopeasti avioero vireille, ositus myös. Ja lähde pikkujoulu rintamalle etsimään fiksumpia naisia.
Heitä kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vaimo jonka kanssa oltiin naimisissa pari vuotta lähti yhtäkkiä, tai no, olisihan se pitänyt tietää että oli saanut mun uskottomuuden kunnolla selville. Pitkään kyseli että petänkö ja valehtelin etten todellakaan petä vaikka todellisuus oli jotain aivan muuta. Mulla siis oli lyhytkehtoinen suhde työkaverini kanssa. Sinänsä oma vika mun kun petin ja valehtelin. Aivan hyvin olisin voinut kertoa totuuden, mutta pelkäsin että jättäisi mut, minkä tekikin mun valehtelun takia. Hän kun puhuimme asioita lähtönsä jälkeen, sanoi että olisi voinut jäädä jos olisin kunnolla myöntänyt virheeni ja kertonut pettäneeni, muttei voinut antaa anteeksi kun valehtelin päin näköä ja olin vielä syyllistänyt häntä että kuinka hän kehtaa mua syytella ja epäillä. Ja kyllä, kadun tekoani.
mä annoin eksälle anteeksi pettämisen, luulin että oli jäänyt siihen, eipä ollut. eksä ihmetteli kun lähdin, kerroin vain että tiedän kaiken ja eipä hän lähtenyt sitä kiistämään saatikka pyytämään anteeksi. oltiin siis ihan avoliitossa, ei naimisissa onneksi
Ole onnellinen, että hukkasit vain neljä vuotta tuollaisen ihmisen kanssa.
Tsemppiä paremman naisen etsintään!
Tiedän kaksi (entistä) pariskuntaa, jotka eros 9 kk häiden jälkeen. Isot häät ja kaikkee. Sellasta se kai sit joskus on.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen suomalainen tuuliviirinainen. Kenkää vaan.
Vaimoni ei ole temperamenttinen ja äänekäs tuuliviiri Justiina vaan rauhallinen ja lempeä puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan. Jos on noin paskamainen jo noin pian. Ei kannata yrittääkään jäädä suhteeseen enää. Olisi vaan hyvä tietää mitä hän odotti ja toivoi. Toivottavasti avioehto on kunnossa.
On loukkaavaa ilman selitystä kun on jopa avioliittosopimus alla. Mikäli aptä ei tarvitse pelätä niin ei pitäisi jättää roikkumaan tuolleen.
Vaimon ei ole ikinä tarvinnut pelätä minua ja kiittänyt kuinka ihanaa kanssani on olla kun olen luotettava ja rauhallinen mies.
No nyt alkaa kuulostaa provolta : D
Miksiköhän? Vastasin rehellisesti minkälainen olen. Usko tai älä.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen virallisesti naimisissa enkä aio pettää vaimoa, jota rakastan ja josta välitän. Eroa tahdon viho viimeisenä.
No jotkut treffaa ekan kerran toisensa alttarilla ja eroaa pikapikaa.
Vain ero on pysyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä vaan. Jos on noin paskamainen jo noin pian. Ei kannata yrittääkään jäädä suhteeseen enää. Olisi vaan hyvä tietää mitä hän odotti ja toivoi. Toivottavasti avioehto on kunnossa.
On loukkaavaa ilman selitystä kun on jopa avioliittosopimus alla. Mikäli aptä ei tarvitse pelätä niin ei pitäisi jättää roikkumaan tuolleen.
Vaimon ei ole ikinä tarvinnut pelätä minua ja kiittänyt kuinka ihanaa kanssani on olla kun olen luotettava ja rauhallinen mies.
Tai sitten on vähän yksinkertainen kuten joistakin kommenteistaan vaikuttaa olevan ja narsisti vedättänyt. Nehän muuttuvat heti amenen jälkeen.
Ap, ihan sama mitkä tienistit on, ei se mihinkään vaikuta, mutta oletko varakkaampi kuin vaimo? Ota yhteys lakimieheen ja katsokaa, ettei omaisuutta ositeta avioliiton lyhyt kesto ja olosuhteet huomioiden.
Onko vaimosi ulkomaalainen? Kuulostaa siltä, että hait vaimon jostain entisestä itäblokin maasta, etkä ymmärtänyt kunnolla sikäläisiä parisuhdekuvioihin liittyviä lainalaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kunnioittavat suoraselkäistä miestä ja sellainen monesti saa uuden mahdollisuuden. Pelkuri tai nilkki valehtelija ei. Mitä turvaa sellainen mies toisi?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kaksi (entistä) pariskuntaa, jotka eros 9 kk häiden jälkeen. Isot häät ja kaikkee. Sellasta se kai sit joskus on.
Jompi kumpi heittäytyi väkivaltaiseksi henkisesti tai fyysisesti? Siitä syystä itse laitoin yhteisen asunnon myyntiin 6 kk jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan olitte yhdessä ennen naimisiinmenoa?
Miten elämänne muuttui naimisiinmenon jälkeen?
Eikö hän tarvinnut TILAA ennen avioliittoanne?
Kolmen vuoden ajan ja ostimme yhdessä isomman talon häiden jälkeen. Vaimolla ei ollut näin suurta tarvetta tilalle ennen häitä.
Elikä jos on saanut sinut koukkuun, niin jättä sinut? Kuulosta narsistin touhuolta. Myös naisia on narsistejä. Voi olla kannatakin antaa mennä lopullisesti, muuten hän jää koko elämän ajaksi sinun kanssasi leikkimän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen virallisesti naimisissa enkä aio pettää vaimoa, jota rakastan ja josta välitän. Eroa tahdon viho viimeisenä.
Mene terapiaan. Ei tuollaisen ihmisen kanssa ole tervettä haluta olla.