Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oltu vasta alle puolivuotta mutta taitaa ero tulla aikas pian. :(

Vierailija
30.11.2024 |

Puun takaa vaimo ilmoitti aamulla että on yön aikana pakannut laukut ja tarvitsee aikaa miettiä asioita, joita ei tarkemmin eritellyt. TILAA tarvitsee ja PALJON tuossa kaikki mitä ilmaisi. On nukuttu kaksi kuukautta eri makuuhuoneissa, koska vaimo ei halua olla minun vieressä. Minkälainen vaimo ei halua nukkua miehensä vieressä? Ensin ajattelin, että ok, sopii, koska eihän tämä kestä kuin pari yötä max mutta venyi ja venyi ja nyt ilmoitettiin, että tarvitaan TILAA. Seksiä ei ole ollut hääyön jälkeen kuin yhden kerran molempien halusta. Lapsia ei ole. Tämä tuli niin puskan takaa kuin vaan voi olla ja tätäkö se on mistä täälläkin kirjoitetaan, että ero tulee aina miehelle suurena yllätyksenä. Tässäkö avioliitto sitten oli?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittänyt 10 vuotta "ottaa puheeksi", mies alkaa siinä vaiheessa huutamaan että mitä sä vanhoja kaivelet (jos nyt tapahtuu jotain mitä on tapahtunut 10 vuoden ajan ja yhä), olen yrittänyt ottaa esiin että tehtäisiin jotain yhdessä "no ainahan mä oon tullut mukaan matkoille ", eli olen 18 vuotta järjestänyt kaiken perheen tekemisen ja joskus ne kahden keskiset, viimeiset monet vuodet ne kahdenkeskiset on ollut "no kerrot mihin mun pitää tulla ja mihin aikaan". Seksiä on koska mies vaatii varaamaan siihen aikaa kalenterista" tee itsesi saataville" . Mitään kaunista mies ei minusta ole sanonut niin että muistaisin, sen sijaan huumorin varjolla vähättelee lapsille. Mun työ on hänestä ala-arvoista, vain hänen alansa on ainoa oikea. Meillä ei ole yhteisiä tulevaisuuden haaveita, haaveilen esim. koirasta , hän huumorilla sitten puhuu sen syömisestä, mikä jostain syystä tuntuu kuin tikari sydämeen. Lasten takia olen yrittänyt antaa kaiken olla....nyt kun ne on teinejä, uskon että me erotaan. Takaan, että "tulee puun takaa" miehelle. Olen pari kuukautta miettinyt loppuelämää, jatkanko tässä vai elänkö yksin, olisinko sen yksinäisempi aidosti yksin eläessä kuin tälläkään hetkella...

Vierailija
62/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Japanissakaan avioparit nuku yhdessä mutta sikiävät kyllä kuin kanit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile onko paljon puhelimella, laittautuuko enemmän kuin normaalisti. 

Vierailija
64/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko isot häät? Hän haluaa vain häitä juhlia. Jos menet uudelleen naimisiin, niin älkää juhliko.

Vierailija
65/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saattoi tulla yllötyksenä kun nukuitte erillään kuukausikaupalla eikä seksiä ollut?

Puhuitteko tästä, yritittekö selvittää mikä mätti?

Seksillä ja yhdessä nukkumisella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Moni ei nukkuessaan harrasta seksiä😏

Vierailija
66/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että suhteenne korjaantuu. Älä hukkaa aikaasi, vaan laita ero vetämään. 

Vierailija
67/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaanei jaksa näitä iänikuisia trollejasi, aikuinennainen :( niin ja opettelekirjoittamisen alkeet, ääliö.

Johonkim tämä ketju sinussa osui kun noin reagoit. Mistä tuo vihasi oikein kumpuaa?

Vierailija
68/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No puhukaa herran jestas! 

Vierailija
69/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittänyt 10 vuotta "ottaa puheeksi", mies alkaa siinä vaiheessa huutamaan että mitä sä vanhoja kaivelet (jos nyt tapahtuu jotain mitä on tapahtunut 10 vuoden ajan ja yhä), olen yrittänyt ottaa esiin että tehtäisiin jotain yhdessä "no ainahan mä oon tullut mukaan matkoille ", eli olen 18 vuotta järjestänyt kaiken perheen tekemisen ja joskus ne kahden keskiset, viimeiset monet vuodet ne kahdenkeskiset on ollut "no kerrot mihin mun pitää tulla ja mihin aikaan". Seksiä on koska mies vaatii varaamaan siihen aikaa kalenterista" tee itsesi saataville" . Mitään kaunista mies ei minusta ole sanonut niin että muistaisin, sen sijaan huumorin varjolla vähättelee lapsille. Mun työ on hänestä ala-arvoista, vain hänen alansa on ainoa oikea. Meillä ei ole yhteisiä tulevaisuuden haaveita, haaveilen esim. koirasta , hän huumorilla sitten puhuu sen syömisestä, mikä jostain syystä tuntuu kuin tikari sydämeen. Lasten takia olen yrittänyt antaa kaiken olla....

Sinä itse teet tietenkin päätökset ja ratkaisut omassa elämässäsi mutta jos mielipiteeni saan sanoa niin: eroa. Yksinolo ja tulevaisuus voi pelottaa mutta silloin ei ainakaan kukaan vähättelisi sinua eikä käyttäisi henkistä väkivaltaa. Nyt olet ehkä jollain lailla tottunutkin huonoon kohteluun etkä ihan näe tilannetta oikein, mutta sanon sinulle, mielenrauha ja ilo ovat elämässä niin suuria asioita että tartu niihin, älä pilaa ja tuhlaa elämääsi ilkeän miehen vallan alla. Sinä pärjäät ja selviät kyllä! Sitäkään ei tiedä mitä uutta ja yllättävää, hyvää, elämä tuo tullessaan kun annat sille mahdollisuuden.

Vierailija
70/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittänyt 10 vuotta "ottaa puheeksi", mies alkaa siinä vaiheessa huutamaan että mitä sä vanhoja kaivelet (jos nyt tapahtuu jotain mitä on tapahtunut 10 vuoden ajan ja yhä), olen yrittänyt ottaa esiin että tehtäisiin jotain yhdessä "no ainahan mä oon tullut mukaan matkoille ", eli olen 18 vuotta järjestänyt kaiken perheen tekemisen ja joskus ne kahden keskiset, viimeiset monet vuodet ne kahdenkeskiset on ollut "no kerrot mihin mun pitää tulla ja mihin aikaan". Seksiä on koska mies vaatii varaamaan siihen aikaa kalenterista" tee itsesi saataville" . Mitään kaunista mies ei minusta ole sanonut niin että muistaisin, sen sijaan huumorin varjolla vähättelee lapsille. Mun työ on hänestä ala-arvoista, vain hänen alansa on ainoa oikea. Meillä ei ole yhteisiä tulevaisuuden haaveita, haaveilen esim. koirasta , hän huumorilla sitten puhuu sen syömisestä, mikä jostain syystä tuntuu kuin tikari sydämeen. Lasten takia olen yrittänyt antaa kaiken olla....

Minä yritin 18 vuotta. Muutama eroyritys oli siinä välissä mutta kolmannella kerralla sain vietyä loppuun asti. Erosta on nyt reilu viisi vuotta enkä ole katunut, päinvastoin.

Vierailija
71/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No puhukaa herran jestas! 

Vaikeaa se on puhua jos toinen ie halua eikä edes kuuntele. Eri.

Vierailija
72/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että suhteenne korjaantuu. Älä hukkaa aikaasi, vaan laita ero vetämään. 

Ei!!! Vaan naisen pitää olla se, joka hakee eroa, muuten ei ole käytännössä mitään mahdollisuuksia osituksen sovitteluun.

Vierailija
73/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä isot ja komiat häät? Olisit jo siitä pystynyt ennustamaan, että ero tulee nopeasti.

Vierailija
74/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei Japanissakaan avioparit nuku yhdessä mutta sikiävät kyllä kuin kanit

Et selvästikään tiedä Japanin nykytilanteesta yhtään mitään.

Vierailija
75/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ihastunut Jamaliin. (Tai naaperin Penaan) 

Hävisit kisan. 

Vierailija
76/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaksi (entistä) pariskuntaa, jotka eros 9 kk häiden jälkeen. Isot häät ja kaikkee. Sellasta se kai sit joskus on.

Aloitus kuulostaa samanlaiselta tilanteelta mikä meillä oli ennen koronaa. En ole ap, mutta vaimo alkoi oireilla täysin samalla tavalla pari vuotta häiden jälkeen ja aluksi oli poissa kotoa viikonlopun yli mutta palasi takaisin. Kuulostaa ehkä hullulta, mutta yhteenmuutto oli iso virhe, joten muutettiin kahteen eri talouteen ja edelleen ollaan yhdessä mutta nähdään viikonloppuisin.

Luulen, että oma liittoni olisi kestänyt enemmän kuin 13 vuotta, jos olisimme tehneet saman. -sama

Vierailija
77/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta?? Sehän on jo timanttihäät nykyisessä tinderin ja somen raunioittamassa parisuhdepellemaailmassa!

Vierailija
78/83 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaksi (entistä) pariskuntaa, jotka eros 9 kk häiden jälkeen. Isot häät ja kaikkee. Sellasta se kai sit joskus on.

Jompi kumpi heittäytyi väkivaltaiseksi henkisesti tai fyysisesti? Siitä syystä itse laitoin yhteisen asunnon myyntiin 6 kk jälkeen.

Toisessa liitossa ainakin tiedän olleen mustasukkaisuutta.

Vierailija
79/83 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saattoi tulla yllötyksenä kun nukuitte erillään kuukausikaupalla eikä seksiä ollut?

Puhuitteko tästä, yritittekö selvittää mikä mätti?

En tiennyt vaimon syvimpiä ajatuksia, kun ei niistä kertonut hyvistä puheväleistä huolimatta. Luulin aluksi, että erillään nukkuminen kestäisi yhden viikonlopun yli, mutta venyi venymistään ja nyt tilanne tämä.

Vierailija
80/83 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko isot häät? Hän haluaa vain häitä juhlia. Jos menet uudelleen naimisiin, niin älkää juhliko.

Pienet häät kahdella todistajalla oli ja edelleen olemme naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi