Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku polttaa asunnossa kannabista niin pinttyykö haju asuntoon?

Vierailija
30.11.2024 |

Sitä kysyn siksi, koska olen muuttamassa opiskelujen takia toiselle paikkakunnalle, enkä välttämättä pääse käymään asuntonäytössä, vaan minun olisi vuokrattava asunto ilman näyttöä.

Talossa aiemmin asunut kertoi minulle, että siellä on viime aikoina ollut kannabiksen polttelijoita, jotka muuttaneet pois. Pelottaa vähän, että itse saan asunnon näiden polttelijoiden jäljiltä... 

Mietin sitä skenaariota, että jos saan kannabiksen käryisen asunnon. Onko kannabiksen haju yhtä asuntoon pinttyvä kuin tupakan, vai sellainen, joka lähtee esim. tuulettamalla pois? Mitä siinä tilanteessa voi tehdä, jos asunnossa olisikin hajuja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne vapeta ja käytä ilmastointia? Ei siitä tule käryä.

Vierailija
2/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää imelä haju asuntoon. Ei välttämättä katoa maalaamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne vapeta ja käytä ilmastointia? Ei siitä tule käryä.

Nämä oli kuulemma poltelleet kannabista sisällä ja tukkineet ilmanvaihtokanavat siinä toivossa, ettei muut haistaisi. 

Vierailija
4/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää.

Kannabiksen haju ei ole yhtä paha kun tupakan haju, mutta jos tiedät että asunnossa on poltettu kannabista niin silloin kannattaisi yrittää käydä katsomassa ennen kun vuokraat.

Vierailija
5/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovat polttaneet kannabista, niin ihan saletisti myös tupakkaa. En vuokraisi näkemättä.

Vierailija
6/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää.

Kannabiksen haju ei ole yhtä paha kun tupakan haju, mutta jos tiedät että asunnossa on poltettu kannabista niin silloin kannattaisi yrittää käydä katsomassa ennen kun vuokraat.

Kannabiksen imelä löyhkä on suorastaan oksettava ja pahenee vaan lämpiminä päivinä.

Vierailija
7/7 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole vuokralleantajan vastuulla maalauttaa kämppä, siis ennen kuin uusi asukas muuttaa sissän?