Miksi yrität iskeä varattua ihmistä pikkujouluissa?
Näet vihkisormuksen ja tiedät ehkä muutenkin että kyseessä perheellinen ihminen. Mitä kiksejä saat tuollaisesta? Joku vallankäyttöjuttu, kiva kokeilla pystyisikö rikkomaan jonkun muun perheen? Koska harvemminhan noista kännisistä pikkujoulupanoista mitään vuosisadan romansseja syntyy, joten se ei voi olla syynä.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä yleisesti ottaen kiinnostais tietää että kuinka suuri prosentti työpaikan pikkujoulupanoista on myöhemmin selvin päin arvioituna a) karmeita virheitä ja b) onnellisia käänteitä. Veikkaan että jotain 98% ja 2%.
Eikös se sanota jo aloituksessa? Ei kumpaakaan noista, vaan ne on kännisiä pikkujoulupanoja. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä yleisesti ottaen kiinnostais tietää että kuinka suuri prosentti työpaikan pikkujoulupanoista on myöhemmin selvin päin arvioituna a) karmeita virheitä ja b) onnellisia käänteitä. Veikkaan että jotain 98% ja 2%.
Eikös se sanota jo aloituksessa? Ei kumpaakaan noista, vaan ne on kännisiä pikkujoulupanoja. Ei sen kummempaa.
No tässähän se tuli. Ei elämän tapahtumilla aina ole mitään sen suurempaa tarkoitusta, pano on vaan pano:DD
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on ne varatut miehet jotka siellä vonkaavat. Varatuista naisista en tiedä, koska itse olen nainen ja kokemusta on vain miehistä. Varmasti on niitäkin jotka tietoisesti vikittelevät varattua, mutta valtaosassa tapauksista se on se varattu joka on kaikin tavoin aloitteellinen. Helpompaa on vaan yrittää ulkoistaa ongelma muualle.
Vuosien selvinpäin vietettyjen pikkujoulujen kokemuksella voin kertoa, nainen ei tarvitse kuin pikkusen drinksuja niin ei paljon ukkokultaa muistella, suunnitelmat on selkeät ja moneen kertaan mielessä valmistellut kun mettäsian innolla hyökkää potentiaalisten miesten kimppuun, illan kuluessa taso vain laskee kunnes "sopiva" löytyy, aamusella uhriudutaan ja selitellään kuinka se olikin itseasiassa miehen syytä kun käytti viattoman naisen humalatilaa hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eilen seurasin, niin aktiivisina osapuolina toimivat varatut miehet.
Olitko seurakunnan pikkujouluissa?
En yritä, mutta varattu yritti iskeä minua eikä meinannut millään ymmärtää ettei kiinnosta.
Se ei todellakaan ole mun vastuulla huolehtia yhdenkään varatun moraalista ja pettämisistä.
Se varattu huolehtii niistä itse tai on huolehtimatta, aivan sama.
Kerran meinasin saada pikkujouluissa hottia aspatyttöä, mutta lähdinkin kotiin p*nemaan vaimoa. Tyttö otti siitä kauheat herneet, ja oli pitemmän aikaa varsin jäätävänä töissä.
t: setämies
No meidän pikkujouluissa meitä oli kyllä kaksi varattua, kumpikin sen kyllä tietää, mutta ei annettu sen estää. Meillä ollut kyllä pidempään kipinää keskenämme, nyt se tuli vasta puheeksi kun tanssittiin, halailtiin ja vähän pussailtiin. Olin välillä ajatellut, että se on vain yksipuolista, mutta eipä ollut. Oli käsittämättömän ihana tunne olla lopulta miehen kainalossa, kun häntä jo pari vuotta salaa katsellut ja seuraan hakeutunut. Hän tuntenut samoin, joten nyt kun molemmat rohkaistuimme sen kertomaan, niin huh huh... Mutta seksiin asti ei menty, mutta käsi kädessä ja sylikkäin koko pikkujoulut :)
Oikeesti hei olen sinkku ja varattu nainen iski minua työpaikan pikkujouluissa. Se tuli luokseni yöksi ja oli seksiä kaksi kertaa. Sanoi vielä ette sitten puhuta töissä mitään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä varattuja tarvitse sen ihmeemmin iskeä. Tyrkyttäytyvät itse. Ehkä ovat jo etukäteen päättäneet pettää, jos sopiva tilaisuus tulee. Ja sinkutkin pitää seksistä, joten miksipä ei.
Juu, varatut miehet suorastaan tyrkyttää itseään, ei tarvitse yhtään juomaa baarissa ostaa, aina on joku innokas mies baaritiskillä tarjoamassa. Huvittaa nämä apn kaltaiset jotka kuvittelevat,että miehensä viedään käsistä, ei viedä, se on ihan itse menossa ja tyrkyllä.
Oikeasti se taitaa olla niin että varatut miehet etsii sitä adoptiotoimistoa, joka suostuisi irrottamaan heidät sieltä kuivahtaneesta parisuhteesta. Joka auttaisi eroamaan, kun voisi suorilta siirtyä vain seuraavan naisen passattavaksi. Itseäni himppasen tympii tämä. Minulla on jotain vispilänkauppaa työkaverin kanssa, mutta saa kyllä hoitaa eronsa ensin ja ihan itse. En halua mitään ripustautujaa. Jos ei uskalla erota ennen kuin on uusi katsottuna ja varmistettuna, niin olkoot eroamatta sitten ja pysykööt siellä. Miesvauvoja on joka puolella.
Ihmisten pitäisi käydä enemmän ulkona kavereidensa kanssa. Porukka sekoaa kun pääsevät vaan kerran vuodessa jonnekkin.
Vierailija kirjoitti:
Se ei todellakaan ole mun vastuulla huolehtia yhdenkään varatun moraalista ja pettämisistä.
Se varattu huolehtii niistä itse tai on huolehtimatta, aivan sama.
Narsistiämmät ovat sydämettömiä vailla empatiakykyä.
No sähän sen syyn siinä mainitsitkin. Pano tässä vaan on mielessä