Miksi yrität iskeä varattua ihmistä pikkujouluissa?
Näet vihkisormuksen ja tiedät ehkä muutenkin että kyseessä perheellinen ihminen. Mitä kiksejä saat tuollaisesta? Joku vallankäyttöjuttu, kiva kokeilla pystyisikö rikkomaan jonkun muun perheen? Koska harvemminhan noista kännisistä pikkujoulupanoista mitään vuosisadan romansseja syntyy, joten se ei voi olla syynä.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että haluan pillua.
Tämähän se syy on eikä mitään se kummempia taka-ajatuksia kuten ap antaa olettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vieras pillu on kullin herkku!
Naisetkin täällä sanoo että himoavat uutta kullia jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolestani voisin yrittää siksi, että se ei johtaisi mihinkään, kun olen itsekin varattu.
Voisihan siitä molemmat sitten kemujen jälkeen rinnat polleina lompsia omiin koteihinsa ja miettiä, että olen kyllä melkoinen heppu/muija, kun tuonkin olisin halutessani saanut. (On se sitten totta tai ei)
Niin, eli huono itsetunto syynä, kuten jo todettiin. Ei terveellä itseluottamuksella varustettu joudu hakemaan tuollaisia todisteita vetovoimastaan.
Niin onkin, ei minulla ole siitä mitään harhaluuloja. Tai ei minulla ehkä kokonaisuutena arvostellen hirveän huono itsetunto ole, mutta tuon viehätysvoiman osalta on. En ole koskaan kumppaniani pettänyt, enkä toivottavasti koskaan petäkään.
Täydellinen rikoshan se olisi, jos on täsmälleen samanlainen naishenkilö joka tarvitsisi vähän buustia, muttei kuitenkaan halua pettää miestään.
Ei tietysti sopisi mihinkään pussailun tai kourimisen asteelle edetä.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä yleisesti ottaen kiinnostais tietää että kuinka suuri prosentti työpaikan pikkujoulupanoista on myöhemmin selvin päin arvioituna a) karmeita virheitä ja b) onnellisia käänteitä. Veikkaan että jotain 98% ja 2%.
En ole itse noita harrastanut, mutta veikkaisin, että valtaosa ei ole sen enempää karmeita virheitä kuin onnellisia käänteitäkään. Valtaosa lienee vain pikkujoulupanoja ilman sen suurempaa merkitystä.
En ole itse yrittänyt iskeä varattua pikkujouluissa tai muuallakaan, mutta veikkaisin, että ap:n kuvaamassa tapauksessa (sormus sormessa ja tiedossa, että perheellinen) ei mitään vuosisadan romanssia haetakaan, vaan jotain yhden illan juttua tms. Joten oisko vastaus ap:n kysymykseen sitten seksuaalinen jännite ja seksin halu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eilen seurasin, niin aktiivisina osapuolina toimivat varatut miehet.
Tämä.
Mikä nyt on varattu? Omistatko muka jonkun ihmisen? Orjuus on jo lakkautettu.
Mua suuresti huvittaa oletus että vaakamambo varatun kanssa pikkujouluissa olisi joku todiste vetovoimasta tai saavutus, "pystyin tähän". Siinä touhussahan haisee ennen kaikkea epätoivo, puolin ja toisin. Laarinpohjayksilöt sitä harrastaa. Jos tahollaan avio-ongelmissa oleva pettää pikkujouluissa niin siihen kyllä kelpaa kuka tahansa haiseva rumilus. Reikä se on rotallakin, kuten sanotaan.
Varattuihin en koske niin kuin et sie kää
Miehellä sormus nimettömässä on tae siitä, että kelvannut naiselle. Kyllä naiset tietää, että aviovuoteesta parhaat napataan. Jos nainen vielä esimiesasemassa niin aika helppo prässätä firman ukkomiestä pikkujouluissa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä yleisesti ottaen kiinnostais tietää että kuinka suuri prosentti työpaikan pikkujoulupanoista on myöhemmin selvin päin arvioituna a) karmeita virheitä ja b) onnellisia käänteitä. Veikkaan että jotain 98% ja 2%.
Ainakin minun pikkujoulun vietto on johtanut jopa kaksi kertaa avioliittoon. Aloitteentekijät olivat molemmilla kerroilla ne toiset osapuolet, naiset. Niiden kaverithan ne meidät taisivat parittaa. Onnellistahan se oli monet vuodet enkä kadu ainakaan. Pikemmin kaduttaa että olen ollut liian ujo monet kerrat vaikka olisi ollut tilaisuuksia ainakin seksiin.
Olet siis kahdesti mennyt ennestään varatun kanssa naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Mua suuresti huvittaa oletus että vaakamambo varatun kanssa pikkujouluissa olisi joku todiste vetovoimasta tai saavutus, "pystyin tähän". Siinä touhussahan haisee ennen kaikkea epätoivo, puolin ja toisin. Laarinpohjayksilöt sitä harrastaa. Jos tahollaan avio-ongelmissa oleva pettää pikkujouluissa niin siihen kyllä kelpaa kuka tahansa haiseva rumilus. Reikä se on rotallakin, kuten sanotaan.
Kyllä ne ukkomiehetkin on erittäin valikoivia, niin kuin miehet yleensäkin. Ei kelpaa kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se sinua huvittaa. Miksipä ei hyvä ihminen rahvasta halveksisi.
Kyllä se monelle pariutuneellekin ihmiselle on täysi arvoitus kelpaisiko yhtään kenellekään. Ei se mikään ihme ole, että pikku hönössä yrittää senkin arkun kantta vähän raottaa.
1) sormus sormessa tai ei. Se ei vielä kerro onko henkilö vakavassa parisuhteessa. Minä onnellisesti pitkässä parisuhteessa + lapsia, mutta en ikinä käytä sormusta.
2) työpaikan yhteiset tapahtumat (esim. kerran vuodessa pikkujoulu) voi olla ainoa vaihtoehto lähestyä ihastusta. Kaikki eivät ole töissä toimistossa. Jossa voi mennä vaikka kahvitauolla kahvihuoneeseen juttelemaan mukavia ja ottamaan enemmän selvää toisesta.
3) jos varattu henkilö (vaikka sitten se sormus näkyvillä sormessa) lähtee jonkun matkaan, eikö se ole silloin sen pettäjän syy?! Eli sen varatun henkilön parisuhde ei sitten ollutkaan niin täydellinen...
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että joskus vispilänkauppaa on ollut ennen pikkujouluja ja ja tilanne sitten eskaloituu.
Eli huono itsetunto syynä joka tapauksessa.
Miten niin uusi? Onhan noin sanottu maailman sivu.