Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yrität iskeä varattua ihmistä pikkujouluissa?

Vierailija
30.11.2024 |

Näet vihkisormuksen ja tiedät ehkä muutenkin että kyseessä perheellinen ihminen. Mitä kiksejä saat tuollaisesta? Joku vallankäyttöjuttu, kiva kokeilla pystyisikö rikkomaan jonkun muun perheen? Koska harvemminhan noista kännisistä pikkujoulupanoista mitään vuosisadan romansseja syntyy, joten se ei voi olla syynä. 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa työkuvioissa ihastuneet ihmiset lähestyy toisiaan, harvemmin kukaan random-työkaverin kanssa sieltä panemaan lähtee.

Toisiinsa ihastuneiden panemisista on kyllä epätoivo tosi kaukana. Ihanaa, kutkuttavaa ja jalat altavievää intohimoa.

Vierailija
42/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tien voi sitten erota ja heittää sormukset pois. Ei ne merkitse mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan munaa ilman turhaa ihmistaakkaa. 

Minulla on kokemusta siitä että juuri se varattu oli se kaikista raskain taakka koska takertui minuun ja sekä kuvitteli että suunnitteli vaikka mitä. Toista kertaa en ole sellaista virhettä tehnyt että varattuun kajoaisin edes hetken huviksi,, hyi hitto.

Vierailija
44/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialla missä ihmiset viettää paljon aikaa yhdessä, ihmiset ihastuu ja rakastuu. Niin oli nuorena koulussa ja opiskelupaikassa, myöskin vanhempana työpaikalla. Ihastumisen tunne on sama, oli henkilö varattu tai ei.

Vierailija
45/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että haluan pillua.

Pimpsa on ihana!

Vierailija
46/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nautin kun miehesi valitsee mut eikä sua 😘

Vierailija
47/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että joskus vispilänkauppaa on ollut ennen pikkujouluja ja ja tilanne sitten eskaloituu. 

Eli huono itsetunto syynä joka tapauksessa.

Mitä huonoa itsetuntoa se on, että lähestyy sitä, joka kiinnostaa? Ei siellä työpaikalla puolisot näy.

Vierailija
48/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se sinkku ole vastuussa kenenkään avioliitosta. Vastuu kuuluu avioliittoon sitoutuneelle, eli aviomiehelle. On todella ärsyttävää, että sitoutuneet ihmiset syyttävät ulkopuolisia avioliittojensa hajoamisesta. Pitäkää huoli,että puolisonne vastaa sitoumuksistaan ja jättäkää sitoutumattomat ihmiset rauhaan.

Vierailija
49/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin puolisoni juuri työpaikan yhteisestä tapahtumasta (ei tosin ollut virallisesti pikkujoulu, mutta marraskuun lopulla). Tiesin kyseisen ihmisen mutta emme olleet koskaan jutelleet. En siis tuntenut häntä kunnolla. Eikä kukaan yrittänyt iskeä tai vietellä toista.

Menin juttelemaan henkilölle enkä aluksi tiennyt oliko hän varattu. Keskustelun aikana kävi ilmi, että oli varattu ja lapsia. Juttelimme pitkään samoista asioista. Henkilö tuli aluksi mun luo vaan "yöksi" mutta vietti koko vkl. Maanantaina erottiin kun saatoin hänet junaan. Ajattelin antaa numeroni (ihan paperilapulla), että soittaa, jos haluaa. En uskonut että soittaa.

No noin kaksi kuukautta tästä niin muutimme yhteen. Että ihan kaikkea voi tapahtua ilman, että kukaan tahallaan "viettelisi" tai "metsästäisi varattuja". Ne varatutkin voivat ihan itse tahtoa muuta.

Vierailija
50/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ne varatut miehet jotka siellä vonkaavat. Varatuista naisista en tiedä, koska itse olen nainen ja kokemusta on vain miehistä. Varmasti on niitäkin jotka tietoisesti vikittelevät varattua, mutta valtaosassa tapauksista se on se varattu joka on kaikin tavoin aloitteellinen. Helpompaa on vaan yrittää ulkoistaa ongelma muualle.

Vierailija
51/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset on munahaukkoja. Uusi nimitys, jonka serkkuni lausahti puhelimessa.

Aika vanha nimitys

Vierailija
52/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman tien voi sitten erota ja heittää sormukset pois. Ei ne merkitse mitään.

No eihän avioliitto merkitsekään mitään.

Vierailija
53/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti yritä niitä ukkomiehiä, mutta jos hyvännäköinen sellainen lyöttäytyy seuran kun olen gigelsiä vailla niin saatan napata matkaan, ovat usein innokkaita ja jaksavat monta tuntia kun kotona ei saa. Mutta huom toistan vielä, en erityisesti yritä heitä, itse uivat liiveihin silmät kiiluen.

Vierailija
54/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen, että minua sinkkuna tulevat jatkuvasti vokottelemaan varatut miehet. 

Vierailija
55/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä haluaa seksiä joltain itseä miellyttävältä tyypiltä..ei siinä katsota, onko varattu vai ei. Ei ole yleensä itsetunnon kohottamista tai mitään naisten välistä kilpailua..Eikä ole sinkkujen vastuulla, jos varatut pettävät.

(Yhden kerran elämässäni törmännyt naiseen, jolla oli tapana kehuskella sillä, että sai kauniiden naisten miehet lähtemään mukaansa. En halunnut olla enää tämän henkilön kaveri kuten ei moni muukaan. En siis usko, että on kovin yleistä naisilla.) 

Nainen 44-v

Vierailija
56/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sinkku ole vastuussa kenenkään avioliitosta. Vastuu kuuluu avioliittoon sitoutuneelle, eli aviomiehelle. On todella ärsyttävää, että sitoutuneet ihmiset syyttävät ulkopuolisia avioliittojensa hajoamisesta. Pitäkää huoli,että puolisonne vastaa sitoumuksistaan ja jättäkää sitoutumattomat ihmiset rauhaan.

Eli sun mielestä vaimot saa pettää minkä haluaa koska vain aviomies on avioliittoon sitoutunut?

Vierailija
57/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) sormus sormessa tai ei. Se ei vielä kerro onko henkilö vakavassa parisuhteessa. Minä onnellisesti pitkässä parisuhteessa + lapsia, mutta en ikinä käytä sormusta. 

2) työpaikan yhteiset tapahtumat (esim. kerran vuodessa pikkujoulu) voi olla ainoa vaihtoehto lähestyä ihastusta. Kaikki eivät ole töissä toimistossa. Jossa voi mennä vaikka kahvitauolla kahvihuoneeseen juttelemaan mukavia ja ottamaan enemmän selvää toisesta.

3) jos varattu henkilö (vaikka sitten se sormus näkyvillä sormessa) lähtee jonkun matkaan, eikö se ole silloin sen pettäjän syy?! Eli sen varatun henkilön parisuhde ei sitten ollutkaan niin täydellinen...

Aika tyhmä saa mies olla, joka ottaisi noin heikkomoraalisen naikkosen muuksi kuin panopuuksi oman käden korvikkeeksi.

Vierailija
58/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kummatkin puolisot ovat vastuussa sitoumuksestaan.Eli ymmärsit väärin mitä tarkoitin. Jos ihmiset tekevät sitoumuksen, minkä tahansa, he itse vastaavat tekemisistään. Vastuu ei siis mitenkään kuulu ulkopuolisille. Poikkeuksenä voidaan mainita takausvelka, mutta siinäkin päävastuu on velan ottajalla. Takaamaan lähtenyt vastaa viimekädessä velasta ja sopimukseen perustuen.

Vierailija
59/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut naiset on munahaukkoja. Uusi nimitys, jonka serkkuni lausahti puhelimessa.

Kyllä tuo nimitys tunnettiin ainakin 40 vuotta sitten

Vierailija
60/75 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kiinnostaa tietää, tykkääkö se musta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän