Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies. Jos etsit itsellesi vaimoa, niin alatko tapailla naista, jolla on koulutus, sivistyneisyys, tausta, arvostus jne. itseäsi alempi.

Vierailija
29.11.2024 |

Tapasin tytön, joka oli joka suhteessa alemmalla tasolla kuin minä. Kaikilla kavereillani oli enemmän kouluja käyneitä naisystäviä. Halusin olla heidän tasollaan enkä jatkossa enää tapaillut tyttöä.

Mies. Jos etsit itsellesi vaimoa, niin alatko tapailla naista, jolla on koulutus, sivistyneisyys, tausta, arvostus jne. itseäsi alempi.

Vaihtoehdot

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän Ap:tä. Olen opettaja ja menin naimisiin tavaratalon myyjän kanssa. Sen tähden tunnen itsekin oleva alempi arvoinen kuin työkaverini. Muiden opettajien puolisot ovat käyneet korkeakouluja.

Hyi helvetti!

Vierailija
22/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halunnut vaimokseni mitään sivistymätöntä tampiota, sellaisen tulevaisuuden näkymät on parhaimmillaan sosionomin 2500€/ kk tasolla. Ei kielitaitoa, kämppä täynnä Temu- rihkamaa.

Toisaalta en 16 vuotiaana tiennyt että näin hyvin vaimoni tulisi menestymään, mutta erottui em. tampioista jo nuorena, joka tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun ja viihdyn naisten kanssa, jotka ovat samalla tasolla koulutuksen yms:n suhteen kuin itsekin. Miksi minun pitäisi ottaa puolisokseni tavaratalon myyjä kuin itse olen geologi.

Vierailija
24/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikun ja viihdyn naisten kanssa, jotka ovat samalla tasolla koulutuksen yms:n suhteen kuin itsekin. Miksi minun pitäisi ottaa puolisokseni tavaratalon myyjä kuin itse olen geologi.

Saisitko ehkä ostettua kiviä hyvällä alennuksella? Eikö kannata kuitenkin harkita? Paitsi jos on massia etkä tarvitse alennusta...

Vierailija
25/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen naisen pitäisi olla ja mikä ammatti hänellä pitäisi olla?

Vierailija
26/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvattua naisen ammatilla on tekemistä rakkauden, naisen himokkuuden ja pillun kanssa. Ei mitään. Ammateilla ja kolutuksella ole seksissä sen enempää merkitystä kuin alastomana saunassakaan. Järkiavioliitot ei tunnetusti kestä. Ne hajoaa kun toinen kohtaa sellaisen, jonka tunteet ja sielu vie mukanaan. 

Vierailija
27/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan aivan ensisijaisesti kiinnostuisin minua ulkoisesti houkuttelevasta naisesta. Olen huomannut, että sillä, että toinen vielä vuosienkin päästä miellyttää silmää, on iso vaikutus parisuhteeseen.

Toisekseen ajatusten ja elämänarvojen ja huumorintajun pitäisi istua kohtuuhyvin yhteen. En jaksaisi (ainakaan enää) mitään valtataisteluita tai arvotaisteluita, totta kai omaa mieltä saa ja pitää olla asioista, mutta esim persuna en lähtisi edes treffeille vihervasemmistolaisia ideologioita kannattavan naisen kanssa, tai vegaanin.

Koulutusta olennaisempaa on se, millaisia tavotteita naisella on. Olen itse korkeasti koulutettu ja menestynyt, toisaalta en liiku missään kummallisissa "akateemisissa piireissä" sen enempää mitä työssä pitää. Minulla pysyy myös työkalut kädessä ja osaan rakentaa, rempata ja korjata asioita. En kuitenkaan ehkä löytäisi yhteistä säveltä naisen kanssa, joka siiviaa vaikka työkseen eikä ole koskaan ajatellut opiskella tai vaikka miettinyt oman yrityksen perustamista. Jonkinlainen pieni kunnianhimo on minusta kiinnosta ominaisuus. En itse pysty ajattelemaan että vuokrayksiö jakomäessä näin karrikoidusti on se mitä loppuelämältä haluaa.

Usein on niin, että edes ammattikorkeakoulutaso (entinen opistotaso) antaa jonkinlaisia eväitä kriittiseen ajatteluun ja keskustelukykyyn, mutta voi nöitä ominaisuksia jollain olla luonnostaankin, ja kiinnostusta seurata maailmanmenoa.

Tohtorin tutkintoa en arvosta minkäänlaisena mittarina mihinkään, päinvastoin oikeastaan.

Vierailija
28/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olet ap ja trolli. 

Mikä tämä tavaratalon myyjä -juttu on? 

Vierailija
29/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko geologi ammatiltaan niin korkeatasoinen, että maine menee, jos vaimolla on alempi ammatti.

Vierailija
30/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma peruskoulutus on tohtori ja sen päälle on tullut meritoiduttua melko reippaastikin. Ei sitä viitsisi livenä sanoa, mutta näin anonyyminä voi todeta, että muu kuin tohtorikoulutettu nainen tuntuisi vähän "tyytymiseltä". Samoin en jaksaisi katsella sellaisia, jotka eivät pysty elättämään pysty elättämään itseään. Rikkonaisesta perhetaustasta olevan kanssa en alkaisi millekään, vaikka olisi Miss Suomi ja Nobel-voittaja.

Voivoi. Mitä muuten ihminen voi perhetaustalleen? Olen itsekin rikkonaisesta perheestä, isäni kuoli auto-onnettomuudessa kun olin lapsi. On kaksi yliopistotutkintoa ja ihan menestys firmakin. Käsittämätön viesti sinulta.

Vierailija
31/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en en edes tapaile itseäni alemmalla tasolla olevaa naista. Sehän tarkoittaisi, että itsekin siirryn alemmalle tasolle.

Vierailija
32/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vajacci voi sekoittaa koulutusasteen ja sëksuaalisen markkina-arvon toisiinsa.

Vierailija
33/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailen sanaa v.a.j.a.k.k.i:

væjakki

Vierailija
34/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testailen sanaa v.a.j.a.k.k.i:

vãjakki

Vierailija
35/74 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen itseäni miellyttävää ihmistä, en hänen käymiään koulutuksia.

Koulutus ei myöskään ole mikään tae sivistyksestä tai fiksuudesta. 

Vierailija
36/74 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekopyhää vakuutella, ettei ammatti tms. vaikuta puolison valinnassa. Jos miettii aviopareja, niin suurimmalla osalla pareista on samantasoinen tausta. Opettaja menee opettajan kanssa naimisiin jne.

Vierailija
37/74 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekopyhää vakuutella, ettei ammatti tms. vaikuta puolison valinnassa. Jos miettii aviopareja, niin suurimmalla osalla pareista on samantasoinen tausta. Opettaja menee opettajan kanssa naimisiin jne.

Tottakai se vaikuttaa, kun usein liikutaan samoissa piireissä, ja samankaltaisia kiinnostuksen kohteita. Näin vanhemmalla iällä sitä kuitenkin tajuaa, että ihmisessä on monia kerroksia, eikä sellainen seikka kuin koulutus ole loppujen lopuksi kovin tärkeä asia rakkaudessa. Toki se vaikuttaa, kuten aiemmin mainitsin. Tosin näin kuusikymppisenä piirit ovat jo hajautuneet niin paljon, että mahdollisia elämänkumppaneita voi tulla monelta alalta vastaan. Itse olin naimisissa 20 vuotta akateemisesti koulutetun, hyvässä asemassa olevan naisen kanssa. Sellainen olen itsekin. Nykyinen puolisoni ei ole noista piireistä, ja se on pikemminkin ollut rikkaus.

Vierailija
38/74 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju, samankaltaiset tulevaisuudenhaaveet, aloitteellisuus ja fyysinen kipinäkin ovat ratkaisevia. Yleensä puoliso löytyy niistä piireistä, missä itsekin liikkuu. Voi se joskus löytyä muualtakin.

Vierailija
39/74 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla kaunotar, nuori, sekä hoikka sekä seksikäs, sekä antautuvainen, sekä tottelevainen, sekä nöyrä. Ammatilla ei ole mitään väliä, työpaikalla ei ole mitään väliä, etusijalla koulukainen tai opiskelija. /M67v.

Vierailija
40/74 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla kaunotar, nuori, sekä hoikka sekä seksikäs, sekä antautuvainen, sekä tottelevainen, sekä nöyrä. Ammatilla ei ole mitään väliä, työpaikalla ei ole mitään väliä, etusijalla koulukainen tai opiskelija. /M67v.

Kaikkea voi setä haaveilla. Varsinkin sitä, että kukaan nuori haluasi setää. Syy selviää sedälle kyllä kun otat itsestäsi alastonkuvan kulli tanassa. Minä otin tässä taannoin itsestäni ja oli naurussa pitelemistä. Ei nyt todellakaan  näyttänyt samalta hoikalta adonikselta kuin edellisessä kuvassa 40v ikäisenä. Kulli on kyllä 67v ikäisenä saman kokoinen, mutta muuten on paree harrastaa seksiä vain hämärässä. Mutta sama se on vaimollakin, joten hämärässä voimme vielä kuvitella olevamme nuoria. Sinänsä seksi on kutakuinkin samaa kuin aina ja yhtä täynnä rakkautta.