Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies. Jos etsit itsellesi vaimoa, niin alatko tapailla naista, jolla on koulutus, sivistyneisyys, tausta, arvostus jne. itseäsi alempi.

Vierailija
29.11.2024 |

Tapasin tytön, joka oli joka suhteessa alemmalla tasolla kuin minä. Kaikilla kavereillani oli enemmän kouluja käyneitä naisystäviä. Halusin olla heidän tasollaan enkä jatkossa enää tapaillut tyttöä.

Mies. Jos etsit itsellesi vaimoa, niin alatko tapailla naista, jolla on koulutus, sivistyneisyys, tausta, arvostus jne. itseäsi alempi.

Vaihtoehdot

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikun ja viihdyn naisten kanssa, jotka ovat samalla tasolla koulutuksen yms:n suhteen kuin itsekin. Miksi minun pitäisi ottaa puolisokseni tavaratalon myyjä kuin itse olen geologi.

Onko geologi ammatiltaan niin korkeatasoinen, että maine menee, jos vaimolla on alempi ammatti.

Mitä geologi tekee?

Vierailija
42/74 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikun ja viihdyn naisten kanssa, jotka ovat samalla tasolla koulutuksen yms:n suhteen kuin itsekin. Miksi minun pitäisi ottaa puolisokseni tavaratalon myyjä kuin itse olen geologi.

Onko geologi ammatiltaan niin korkeatasoinen, että maine menee, jos vaimolla on alempi ammatti.

Mitä geologi tekee?

Valikoi naisia itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä geologi tekee?

Valikoi naisia itselleen.

Tiedän yhden geologin, joka on valinnut itselleen ruman vaimon. Että se valikoimisesta.

Vierailija
44/74 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geologilla on niin pieni palkka, että tarvitsee hyvätuloisen vaimon elättäjäkseen!

Vierailija
45/74 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen naisen pitäisi olla ja mikä ammatti hänellä pitäisi olla?

Naisen pitää olla kaunotar, nuori, sekä hoikka sekä seksikäs, sekä antautuvainen, sekä tottelevainen, sekä nöyrä. Ammatilla ei ole mitään väliä, työpaikalla ei ole mitään väliä, etusijalla koulukainen tai opiskelija. /M67v.

Kaikkea voi setä haaveilla. Varsinkin sitä, että kukaan nuori haluasi setää. Syy selviää sedälle kyllä kun otat itsestäsi alastonkuvan kulli tanassa. Minä otin tässä taannoin itsestäni ja oli naurussa pitelemistä. Ei nyt todellakaan  näyttänyt samalta hoikalta adonikselta kuin edellisessä kuvassa 40v ikäisenä. Kulli on kyllä 67v ikäisenä saman kokoinen, mutta muuten on paree harrastaa seksiä vain hämärässä. Mutta sama se on vaimollakin, joten hämärässä voimme vielä kuvitella olevam

Muuten uskottava tarina, mutta millä sait kullin tanaan? Sitomalla jäätelötikun tueksi?

Vierailija
46/74 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko geologilla korkea koulutus ja asema, kun leuhkii ammatillaan.

Vierailija
47/74 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko geologilla korkea koulutus ja asema, kun leuhkii ammatillaan.

Kuka tietää?

Vierailija
48/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme puolison kanssa hyvinkin tarkasti saman tasoisia. Syntymäperheemme olivat samantapaisia ja meillä on sama koulutus (opiskeluaikana tapasimmekin). 

Kyllä tämä homma vain toimii mukavasti, kun maailmankuva, arvot ja esim. rahankäyttötavat ovat lähes yksi yhteen.

Vierailija
49/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukavaa, kun ne, jotka kommentoivat tekisivät sen asiallisesti. Käytännön elämässä puolisoa valitessa puolison valissa tämän ammatilla yms:lla on merkitystä. Miesten ihannevaimo ehdokas on sairaanhoitaja, vaikka siihen ammattiin ei tarvitse opiskella yliopistossa.

Toi nyt on ainakin perheen perustajille ihan idioottivalinta. Matala palkka ja epäsäännölliset/iltapainotteiset työajat.

Mies saa sitten yksin kantaa päävastuun kodin hankkimisesta, päivittäiskuluista ja iltaisin kodin pyörittämisestä. Mahtavaa!

Vierailija
50/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mukavaa, kun ne, jotka kommentoivat tekisivät sen asiallisesti. Käytännön elämässä puolisoa valitessa puolison valissa tämän ammatilla yms:lla on merkitystä. Miesten ihannevaimo ehdokas on sairaanhoitaja, vaikka siihen ammattiin ei tarvitse opiskella yliopistossa.

Nainen valitsee kumppaninsa ensisijassa taloudellisin perustein, mies valitsee kumppaninsa ensisijassa seksuaalisin perusten. Tästä on ainakin likimain miljoona tutkimustakin, ja sama käy ilmi elävässä elämässä, ja itse kustakin.

Olen ollut kolmessa pitkässä parisuhteessa, heidän varallisuus/tulotaso//koulutus ei ole koskaan ollut mielessäni missään yhteydessä.

Vierailija
51/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, niin kyllä sillä ammatilla jotain merkitystä olisi. Tai ainakin jollain tavalla pitää osoittaa olevansa sivistynyt, toimeentuleva ja ylipäänsä utelias elämää kohtaan.

Vierailija
52/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sivistys ei ainakaan tässä keskustelussa tule mitenkään ilmi!

Vierailija
53/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksaisi kauaa kuunnella horinaa jostain tonnin bemarin katkojankärjistä tai jonkun HJK:n potkupalloilijan erinomaisuudesta tai mölinää lätkästä kaljapullojen kilinän lomasta. Tällaiset jokeltajat lähtisivät luiskaan viikossa.

Vierailija
54/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisit kenenkään kanssa jota et arvosta? 

Vierailija
55/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitkään varallisuus, ja koulutusjutut yhtään. Miellyttävä ulkonäkö, luonne, ja seksihommat kiinnostaa. Olen naisen kanssa pelkästään seksin takia, en minkään muun. Toki vaimoni kanssa on kivaa, ja teemme muutakin yhdessä, mutta ilman seksiä voisin ryypätä, ja kalastella vaikka naapurin Villen kanssa. Ja rahalla nyt ei ole mitään merkitystä. Eikä ns "sivistyksellä". Mitä se muka on. Mielestäni kouluja käymättömät ihmiset voivat olla ihan yhtä viisaita, ja osata monia tärkeitä käytännön asioita.

Vierailija
56/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies vakuuttaa, että naisen ammatti tms. ei vaikuta kumppania valittaessa, mutta käytänössä näin ei kuitenkaan ole.

Käytännössä niin kuitenkin on. Ei miehet ole naisia.

Vierailija
57/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma peruskoulutus on tohtori ja sen päälle on tullut meritoiduttua melko reippaastikin. Ei sitä viitsisi livenä sanoa, mutta näin anonyyminä voi todeta, että muu kuin tohtorikoulutettu nainen tuntuisi vähän "tyytymiseltä". Samoin en jaksaisi katsella sellaisia, jotka eivät pysty elättämään pysty elättämään itseään. Rikkonaisesta perhetaustasta olevan kanssa en alkaisi millekään, vaikka olisi Miss Suomi ja Nobel-voittaja.

Akateemiseksi itseään mainostavat naiset ovat ehkä huonoimpia vaihtoehtoja.

Vierailija
58/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihminen itsessään merkitse tänä päivänä yhtään mitään?

Miehille ja naisille kyllä, AV-mammoille ei.

Vierailija
59/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kyllä miten moni nainen esittää miestä tässä ketjussa.

Vierailija
60/74 |
03.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mies vakuuttaa, että naisen ammatti tms. ei vaikuta kumppania valittaessa, mutta käytänössä näin ei kuitenkaan ole.

Suurin ennustaja miehen pettämiselle parisuhteessa on naisen suuremmat tulot. Miksi etsiä jo alunperin tuhoontuomittua suhdetta? En myöskään jaksa vääntöä ja kilpailua kotona.

Mulla on korkeakoulututkinto ja vastaavat naiset menevät vasemmalle saman tien.