Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tavannut tai seurustellut psykopaatin kanssa?

Vierailija
29.11.2024 |

Kerro lisää!

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä suhteestani Psykopaattiin. Psykopaatti testasi "palvelualttiuttani ja hoivaavuttani" suhteen alkumetreillä tuomalla minulle koneelliseen pyykkiään pestäväksi. Ymmärsin tämän myöhemmin, että Psykopaatti testasi siinä tottelevaisuuttani ja pavelualttiuttani. Hetken päästä hän tuli luokseni kasseineen eikä hänellä ollut juurikaan omaisuutta (johtuen loismaisesta elämäntyylistä ja toisten nurkissa pyörinnästä). Yksi juttu oli myös, että hän vaikutti ensin kuuntelevalta ja  ymmärtävältä, mutta hän todellisuudessa olikin "opiskellut" heikkouksiani ja halusi tietää salaisuuksiani myöhempää käyttöä varten. Samaan aikaan kun tutuistuimme hän laverteli kaikki salaisuuteni ja arat henkilökohtaiset exälleen selkäni takana, joka hänkin oli tunnekylmä/narisistinen. Pöyristyttävintä koko jutussa oli se, että Psykopaatti kuvitteli olevansa oikeutettu olemaan suhteessa kaltaiseni nuhteettoman korkean etiikan ja moraalin omaavan ihmisen kanssa parisuhteessa ja hän alkoi ikäänkuin heikkouksiani käyttäen puhua  minulle alistavasti ja siten, että ikäänkuin hän ja hänen narsistinen exänsä olisivat "ylemmän luokan ihmisiä". Psykopaatti käyttä siis aika paljon kaikenlaisia manipulointi taktiikoita hämärtääkseen realiteetteja. Psykopaatin narsistinen exä piti minua tyhmänä ja kun he jäivät kiinni alkoi se narsistille tyypillinen "syöttäminen" eli hän yritti haukkua minua mielisairaaksi, hulluksi ym eli projisoi. Narsistille tuli järkytyksenä se, että olinkin käynyt juuri laajoissa Psykiatrisissa testeissä työuupumuksen ym vuoksi ja tiesin, että olen persoonaltani terve enkä hullu. Jos en olisi käynyt, narsisti olisi saattanut aluksi onnistua uskottelemaan minulle, että olen tullut hulluksi. Siinäkin tapauksessa olisin tietysti mennyt sairaalaan kysymään, että tehdäänkö tutkimukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla