Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntomarkkinat sakkaa, Oikotie mainostaa sivustoaan haaveiluun

Vierailija
02.05.2025 |

Ihmisillä ei ole varaa edes elämisen perustarpeisiin ja Oikotiellä ollaan herätty tähän. Kävijämäärät täytyy pitää tasaisena, jotta mm. mainostajat ostaa mainostilaa sivustolta ja tuo rahaa kirstuun. Oikotie löi kultasuoneen keksiessään että hehän voivat markkinoida sivustoaan uudesta asunnosta/talosta haaveiluun, ihmisille joilla ei koskaan tule olemaan varaa sellaiseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työssäkäyvillä ei ole varaa perustarpeisiin? Mulla ainakin on ihan loistavasti, eikä palkkani mikään älyttömän suuri ole näin lähihoitajana. Itse just katselen myytäviä taloja ja olen valmis ostamaan kun sopiva tulee vastaan. 

Vierailija
2/10 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten työssäkäyvillä ei ole varaa perustarpeisiin? Mulla ainakin on ihan loistavasti, eikä palkkani mikään älyttömän suuri ole näin lähihoitajana. Itse just katselen myytäviä taloja ja olen valmis ostamaan kun sopiva tulee vastaan. 

Onkohan rahalla joku näköä huonontava vaikutus kun ihminen ei enää näe omaa napaansa pidemmälle? Se että sinulla menee hyvin ei tarkoita että suurimmalla osalla menee, mistä on merkkinä se että asuntomarkkinatkin sakkaa. Nyt on kokonaisia nuorempia sukupolvia joista valtaosa ei tule koskaan asumaan omistusasunnossa/talossa, koska hinnat ei täsmää tulotason kanssa millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen se, oliko se nyt Prisman mainos, jossa laulettiin että Kaikkea on, ja sitten siitä jätettiin myöhemmin pois se ja rahani riittää, kun taloudessa alkoi mennä huonommin. :D

Vierailija
4/10 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen se, oliko se nyt Prisman mainos, jossa laulettiin että Kaikkea on, ja sitten siitä jätettiin myöhemmin pois se ja rahani riittää, kun taloudessa alkoi mennä huonommin. :D

Huutista

Vierailija
5/10 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli hauska pläjäys ja aika äkkiä lyheni loppuosa pois mainoksesta...

Vierailija
6/10 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/10 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaupan alalle sopimus.

Pam ei saanut ajamaansa irtisanomissuojaa."

https://yle.fi/a/74-20147691

Vierailija
8/10 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin samaa kun nuo Oikotien mainokset tuli, kertoo kyllä, millaiset on odotukset oikeille kaupoille! Siinä saa pankit ja välittäjät selittää mitä lystää, heilon oma lehmä ojassa, tuokin mainos on sen sijaan varmasti perustunut johonkin kävijätutkimukseen.

Vierailija
9/10 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveiluun minä olen sitä jo yli 10v käyttänytkin

Vierailija
10/10 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita hävyttömiä mainoksia olette löytäneet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi