Tulin ghoustatuksi ja se sattuu
Tapailemani mies ei vaan enää ottanut yhteyttä. Tapasimme sitä ennen kun oli mahdollista, miehellä oli omia menoja ja lapset, joten kovin usein ei aina pystytty näkemään. Loppuaikoina olin aktiivisempi, ehdottelin tekemisiä ja tapaamisia enemmän kuin hän. Hänellä oli aina jotain muuta. Hän kuitenkin lupaili että keksitään jotain yhdessä ja kertoi odottavansa näkemistäni. Ajattelin antaa hänelle tilaa ja tehdä seuraava siirto. En laittanut viestiä. Hänestä ei ole kuulunut mitään useaan viikkoon. Oon niin rikki, itkettää. Miksi pitää toimia näin. Tunsimme toisemme jo ennen kuin aloimme tapailla enkä olisi ikinä uskonut että hän voi toimia näin. Miksi ei voi suoraan sanoa jos ei kiinnosta. Ollaan kuitenkin aikuisia ihmisiä. Tuntuu todella pahalta. Miten osaisin päästä tästä eteenpäin, tuntuu että pyöritän tätä vain mielessäni. Haluaisin päätöksen.. Sydän on rikki.
Kommentit (56)
Ei tuo minusta kuulosta niinkään ghostaamiselta kuin siltä, että tapailu vaan jää, koska kiinnostusta ei ole tarpeeksi. Samalla lailla voi käydä kaverisuhteiden kanssa. Yhteydenpito harventuu ja lopulta loppuu.
Minusta tuntuu että laitat toistuvasti näitä samoja viestejä? Pitäisikö sinun hakea jotain apua itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta kuulosta niinkään ghostaamiselta kuin siltä, että tapailu vaan jää, koska kiinnostusta ei ole tarpeeksi. Samalla lailla voi käydä kaverisuhteiden kanssa. Yhteydenpito harventuu ja lopulta loppuu.
Mitä ghoustaus on? Olen ymmärtänyt että se on juuri tätä, jätetään vaan toinen ottamatta yhteyttä. No oli mitä tahansa niin onko miehen toiminta oikein ja reilua? Ihan kuin en olisi ollut hänelle mitään. On tosi vaikea ymmärtää miksi näin toimii. Jätetään asia vain kellumaan.. Ap
Olen pahoillani. Itsekin kipuilen saman asian kanssa, ettei miestä vain kiinnostunut tarpeeksi. Jos olisi välittänyt niin kuin väitti, olisi luultavasti löytänyt minulle aikaa ja pitänyt yhteyttä tiukemmin lopussakin. Taisin olla varasuunnitelma, sattuuhan se vuoden tapailun jälkeen tajuta hukanneensa aikaa...
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että laitat toistuvasti näitä samoja viestejä? Pitäisikö sinun hakea jotain apua itsellesi?
Kirjoitan tästä ensimmäistä kertaa. Varmaan sitten joku muukin on tämän kokenut jos täällä on käsitelty samaa asiaa aiemmin. Ap
Sitä se on jos tahtoo tutustua ihmiseen jolla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ghoustaus on? Olen ymmärtänyt että se on juuri tätä, jätetään vaan toinen ottamatta yhteyttä. No oli mitä tahansa niin onko miehen toiminta oikein ja reilua? Ihan kuin en olisi ollut hänelle mitään. On tosi vaikea ymmärtää miksi näin toimii. Jätetään asia vain kellumaan.. Ap
Pitäisikö hänen sitten vain suoraan kertoa sinulle, ettet ole tarpeeksi kiinnostava ihminen säännölliseen yhteydenpitoon. Satunnainen pano ja kuulumiset ehkä kerran kuukaudessa, kunnes homma loppuu kokonaan
Tuntuisiko paremmalta?
Sitä se on kun kilttis ei kelpaa...
Olet siis kokenut se mitä ihan jokainen mies suomessa on kokenut naisten toimesta. Eikö olenkin kiva tunne?
Näin tasa-arvon aikakautena miehet saa tehdä naisille samaa mitä naiset tekee miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö hänen sitten vain suoraan kertoa sinulle, ettet ole tarpeeksi kiinnostava ihminen säännölliseen yhteydenpitoon. Satunnainen pano ja kuulumiset ehkä kerran kuukaudessa, kunnes homma loppuu kokonaan
Tuntuisiko paremmalta?
Arvostan itse sitä että asioista puhutaan ja sanotaan miten asia on. Ja asioita voi sanoa suoraan ja nätisti. Vaikka sekin tuntuisi pahalta, kestäisin sen paremmin että sanotaan ettei halua enää jatkaa suhdetta kuin että jättää vain ilman mitää yhteydenottoa. Kertominen olisi ollut enemmän toista kunnioittavaa ja arvostavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet siis kokenut se mitä ihan jokainen mies suomessa on kokenut naisten toimesta. Eikö olenkin kiva tunne?
Näin tasa-arvon aikakautena miehet saa tehdä naisille samaa mitä naiset tekee miehille.
Näin. Vaadin tasa-arvoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ghostaaminen on sitä, että on sovittu treffit, mutta sitten se toinen ei ilmaannu paikalle, ei laita viestiä, eikä vastaa mihinkään yhteydenottoon. Tekee ns. katoamistempun. Se, ettet saa toiselta viestiä pariin viikkoon, on nähdäkseni toinen asia. Etpä ole sinäkään ollut tähän kaveriin yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva tunne. En ole koskaan toiminut noin enkä toivo sitä kellekään, en miehelle enkä naiselle. Ap
"Lopetin yhteydenpidon mieheen ja yhyy yhyy mies ei jaksanut tavoitella minua kun minä halusin huomiota ja esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Yhyy yhyy miehet on sikoja kun ei suotu pelaamaan psykologisia ihmissuhde pelejä mitä minä haluan. Yhyy yhyy"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ghostaaminen on sitä, että on sovittu treffit, mutta sitten se toinen ei ilmaannu paikalle, ei laita viestiä, eikä vastaa mihinkään yhteydenottoon. Tekee ns. katoamistempun. Se, ettet saa toiselta viestiä pariin viikkoon, on nähdäkseni toinen asia. Etpä ole sinäkään ollut t
Okei. Ehkä olen ymmärtänyt termin väärin. Mä en laittanut enää viestiä koska koin että minä olin ollut muutenkin enemmän aloitteellinen ja yritin sopia tapaamisia viime aikoina. Mielestäni kuitenkin molempien tulisi tehdä asioita tapaamisen ja yhteydenpidon eteen, ei vaan toisen. Ap
Parempi, että unohdat koko miehen. Sillä ei selvästikään ole tunteita sua kohtaan ja sä taas haluaisit enemmän. Ette ole samalla aaltopituudella ja satutat vain itseäsi jos jatkat sen tapailemista.
Ei se tyyppi taida olla parisuhdematskua, sillä on ne lapset ja jotain omia menojaan muutenkin laittanut koko ajan edellesi. Kuullostaa siltä ettei hänellä vaan ole mitään annettavaa sinulle ja voi tietysti olla ettei ole kovin kiinnostunutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuisiko paremmalta?
Tajuatko ghostaaja, että nuo asiat esitetään toisin. Tuo viestisi on ihan älytön. Tuon fiksu ihminen sanoo, että kokee, ettei tämä suhde nyt toimi kokonaisuutena eikä hän halua jatkaa. Mutta olisi kyllä kiinnostunut seksistä edelleen, jos toista kiinnostaa.
Mutta joo, jos ajatuksenjuoksu on tuota esitettyä tasoa, ymmärrän ihmisen mielummin juoksevan pakoon kuin että näyttäisi oman tyhmyytensä.
Ap, toi sattuu paljon. Minullekin ennalta tuttu teki saman. Olin han paskana, mutta aika on vienyt kivun pois. Ja joo, uskon, että juuri nuo edellä esitetyt lauseet olivat hänen ajatuksensa ja hän ghostasi, kun tein selvän rajan, että olen ryhtynyt vain parisuhteeseen, en pantavaksi kun huvittaa.
Pitää vaan surra suru ja pettymys pois ja etiäpäin... Ei hän ollut niin hieno ihminen mitä hänestä luulit.
Sellaista se satunnainen tapailu on.