Tori diili, pitääkö oikeasti omat tilitiedot ilmoittaa??
Onko turvallista? Tink niminen yritys jonka kautta tunnistautuminen tapahtuu ja omat tilitiedot tuli näkyviin😵💫
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi viittaa selkeästi huijariostajalta,jos samassa kaupungissa pitää postittaa.Silloin parasta olla tekemättä kauppaa.tuote menee-rahoja ei tule.
Onhan näitä "ostajia" ollut. Myyn vaan käteisellä ja noutona, viimeksi tinki hintaa johon suostuinkin. Sitten olisi pitänyt kumminkin viedä ja olisi maksanut tili siirrolla, en tietenkään suostunut.
Käteisellä? :D
Itse en asioi yhdenkään kanssa, joka yrittää maksaa käteisellä. Sitä pyytävät ovat aina sellaisia vaikeita Tupa-Uunoja noin muutenkin eikä kannata alkaa heidän kanssaan vänkäämään ja tinkaamaan. Ns. Kummeli-sakkia.
MobilePay tai suora tilisiirto (Sepa instant). Rahat näkyy samantien tilillä.
Missä hitossa mä edes käyttäisi itse ne käteiset? Ja varmistuisin, että kaikki on varmasti aitoja.
Käteisellä asioivat ovat aika usein sosiaalihuollon asiakkaita. Tilitapahtumat, kuten myynnit, näkyvät tilille saamisina ja saattavat alentaa tukia. Ymmärrän sinällään tuon tulokulman ja voin pyydettäessä itse maksaa käteisellä.
Mutta itse en osa käteistä vastaan. Vain MP tai tilisiirto itselläkin.
Rajaat tuon asennevammasi takia potentiaalista asiakaskuntaa. Olen itse ihan työssäkäyvä ihminen, eikä minulla esim. ole mitään mobilepayta, koska en ole koskaan sellaista tarvinnut.
Myynyt lukuisia tuotteita, ja ostanut myös, toridiilin avulla. Ei koskaan mitään ongelmia, eli jatkan samalla linjalla. Toki jos ostaja haluaa ilman diiliä tulla hakemaan tai postituksena niin rahat vaihtavat omistajaa ennen tavaraa.