Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenkohan masentunut vai miksi ihmeessa on nykyään niin vastenmielistä käydä SUIHKUSSA. Tänään on pakko mennä kun edellisestä kerrasta viisi päivää, olen pessyt hiuksia lavuaarissa ja vaihtanut pikkareita sekä pessyt alapäätä käsisuihkulla

Vierailija
05.08.2023 |

Inhottaa ajatuskin sinne koppiin tunkemisesta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vika on siinä kopissa ja siinä että sinne joutuu tunkemaan. Pitäisikö pistää suihkuhuone reppaan teillä? Miten olisi ulkosuihku, olisi hieman vaihelua?

Vierailija
2/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoranpesu riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiesus. Kiitos tiedosta vaan.

Vierailija
4/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tukanpesu tai alapesu lavuaarissa kuulostaa paljon hankalammalta kuin se sinne suihkuun meno.

Vierailija
5/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen masentunut ja suihkussa käynti on mulle yleensä päivän paras hetki. Ihana pestä päivän pölyt pois ja lämmin vesi rentouttaa.

Vierailija
6/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen säheltäminen kuulostaa kyllä huomattavasti hankalammalta kuin parin minuutin suihkussa käynti.

Vierailija
7/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä suihkussa käymisessä on niin ikävää? Vaatteiden pois ottamisessa menee muutama sekunti ja sitten suihkun alle seisomaan.

Vierailija
8/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Asuukohan ihmisen iholla joku riivaajapelsebuubi siinä ihotalissa, eikä tahdo tulla pestyksi.

Vierailija
9/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun vaan, sitten on kiva raikas olo.

Vierailija
10/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sulla on:

- rabies, vesikauhu :) tai

- onko joskus sattunut suihkussa ollessa jotain ikävää? Lähiaikoina tai lapsuudessa eli jotain traumaperäistä joka nyt jostain syystä pulpahtaa esiin

- jokin kehonkuvaan liittyvä ongelma?

- et jostain syystä halua puhdistua kunnolla (psyykkisellä tasolla)

Mieti onko vikana ajatus suihkusta mikä kammoksuttaa vai ajatus siitä ahtaasta paikasta. Kumpi pahempi?

Näin aluksi.

Vierailija
11/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne hiukset ole helpompi pestä suihkussa ja siinä pesee samalla koko kropan. 

Vierailija
12/12 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan sama. Pahimpina masennusaikoina jonkun piti istua seuranani kun kävin suihkussa. Meillä on onneksi suihkuverho. Pieni suihkukaappi jo ajatuksena aiheuttaa ahdistusta. Suihkussa käyminen on niin rutiinia eikä siellä ole juuri ärsykkeitä joten mieli helposti karkaa niihin ikäviin ajatuksiin.