Pystyttekö imemään omaa pippeliä?
Minulla riittää kieli ihan terskan päähän, en sen syvemmälle yltä.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Voi kun voisinkin😢
Leidi pojilla se onnistuu.
Tuossa hommassa murtaa vaan selkänsä. Kannattaa pyytää toista auttamaan, paljon parempi niin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa hommassa murtaa vaan selkänsä. Kannattaa pyytää toista auttamaan, paljon parempi niin.
Mä voin auttaa, oikein mielelläni. T: m18
Siis onks tää oikeasti joku juttu? :D Olin noin 10v sitten "kotibileissä", jossa kundit jutteli tästä asiasta ja olin ihan että wtf?! Toi kuulostaa joltain 5v päähänpistolta ennemmin. Testaako kaikki miehet oman notkeutensa tolla tavalla vai mitä vttua?
N32
Nuorena poikana olisi onnistunut , olin notkea ja pippeli vaan viisi senttiä pitkä,niin haaveeksi jäi..tosin en miettinyt tälläisiä höpöhommia silloin.
Teini-ikäisenä onnistui ottamaan terskan ja vähän matkaa liikuttelemaan muutamassa asennossa vaikka ei kovin pitkä penis olekkaan. n.12-13cm.
Itse kokeilin tätä 16-vuotiaana. Olin hoikka, pituutta 182 cm ja kalu 19 cm. Sain terskan kokonaan suuhuni, mutta ei ollut minun juttuni.
Kun nuorena aloittaa niin vanhana taitaa. Säännöllinen harjoittelu pitää yllä notkeutta.
Pystyn ja imenkin silloin kun vaimo ei ole kotona antamassa suikkareita.
Minulla on iso kalu, oikea tammenoksa. Ottamalla pillerin saan kullini pystyyn.
Lisäksi itse olen nelosluokkalaisen pituinen, joten kullini yltää helposti suuhuni.
Piilohomona kuvittelen imeväni jonkun toisen miehen kalua.
M62
Joo, kunhan muistaa seistä suorana
Vierailija kirjoitti:
Siis onks tää oikeasti joku juttu? :D Olin noin 10v sitten "kotibileissä", jossa kundit jutteli tästä asiasta ja olin ihan että wtf?! Toi kuulostaa joltain 5v päähänpistolta ennemmin. Testaako kaikki miehet oman notkeutensa tolla tavalla vai mitä vttua?
N32
Kyllä mä tiedän voimistelijatytönkin, joka pystyy nuolemaan pilluaan. Ei se niin rankasti sukupuolisidonnaista ole tämäkään. Miehillä on ehkä kokeilunhalua, motivaatiota ja mielikuvitusta näissä hommissa reilummin.
Nuorempana tuli kokeiltua, vähän sain terskaa huulien väliin. Joskus tuli oltua selällään hartiat lattiassa, lantio nojasi sohvaa vasten ja kalu sojotti alaspäin suoraan naamaan. Siitä kun runkkasi, niin sai spermat suuhun ja kasvoille. Se oli upeaa. Enää ei kroppa tuohonkaan taida taipua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Kyllä mä tiedän voimistelijatytönkin, joka pystyy nuolemaan pilluaan. Ei se niin rankasti sukupuolisidonnaista ole tämäkään. Miehillä on ehkä kokeilunhalua, motivaatiota ja mielikuvitusta näissä hommissa reilummin.
No mielikuvitusta nyt ainakin 😂😂
Minä pystyn nuolemaan omaa pyllyä, panemaan omaan pyllyyn omalla pippelillä.
Vierailija kirjoitti:
Siis onks tää oikeasti joku juttu? :D Olin noin 10v sitten "kotibileissä", jossa kundit jutteli tästä asiasta ja olin ihan että wtf?! Toi kuulostaa joltain 5v päähänpistolta ennemmin.
Olet ihan oikeilla jäljillä. Ajatuksena kiinnosti hyvin nuorena, mutta eipä sen koommin. En voi kuvitella ketään tervehenkistä heteroa, joka aprikoi asiaa. Muut sitten puhukoot puolestaan.
Ihan päästä, kielellä enemmän, ei tunnu oikeen miltään.