Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pystyttekö imemään omaa pippeliä?

Vierailija
29.11.2024 |

Minulla riittää kieli ihan terskan päähän, en sen syvemmälle yltä. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päästä, kielellä enemmän, ei tunnu oikeen miltään. 

Vierailija
2/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taitu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisinkin😢

Vierailija
4/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun voisinkin😢

Leidi pojilla se onnistuu.

Vierailija
5/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa hommassa murtaa vaan selkänsä. Kannattaa pyytää toista auttamaan, paljon parempi niin.

Vierailija
6/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa hommassa murtaa vaan selkänsä. Kannattaa pyytää toista auttamaan, paljon parempi niin.

Mä voin auttaa, oikein mielelläni. T: m18

Vierailija
7/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onks tää oikeasti joku juttu? :D Olin noin 10v sitten "kotibileissä", jossa kundit jutteli tästä asiasta ja olin ihan että wtf?! Toi kuulostaa joltain 5v päähänpistolta ennemmin. Testaako kaikki miehet oman notkeutensa tolla tavalla vai mitä vttua?

N32

Vierailija
8/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena poikana olisi onnistunut , olin notkea ja pippeli vaan viisi senttiä pitkä,niin haaveeksi jäi..tosin en miettinyt tälläisiä höpöhommia silloin.

Vierailija
9/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä onnistui ottamaan terskan ja vähän matkaa liikuttelemaan muutamassa asennossa vaikka ei kovin pitkä penis olekkaan. n.12-13cm.

Vierailija
10/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin tätä 16-vuotiaana. Olin hoikka, pituutta 182 cm ja kalu 19 cm. Sain terskan kokonaan suuhuni, mutta ei ollut minun juttuni.

Vierailija
11/19 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorena aloittaa niin vanhana taitaa. Säännöllinen harjoittelu pitää yllä notkeutta.

Vierailija
12/19 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ja imenkin silloin kun vaimo ei ole kotona antamassa suikkareita.

Minulla on iso kalu, oikea tammenoksa. Ottamalla pillerin saan kullini pystyyn.

Lisäksi itse olen nelosluokkalaisen pituinen, joten kullini yltää helposti suuhuni.

Piilohomona kuvittelen imeväni jonkun toisen miehen kalua.

M62

Vierailija
13/19 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kunhan muistaa seistä suorana

Vierailija
14/19 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onks tää oikeasti joku juttu? :D Olin noin 10v sitten "kotibileissä", jossa kundit jutteli tästä asiasta ja olin ihan että wtf?! Toi kuulostaa joltain 5v päähänpistolta ennemmin. Testaako kaikki miehet oman notkeutensa tolla tavalla vai mitä vttua?

N32

Kyllä mä tiedän voimistelijatytönkin, joka pystyy nuolemaan pilluaan. Ei se niin rankasti sukupuolisidonnaista ole tämäkään. Miehillä on ehkä kokeilunhalua, motivaatiota ja mielikuvitusta näissä hommissa reilummin.

Vierailija
15/19 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli kokeiltua, vähän sain terskaa huulien väliin. Joskus tuli oltua selällään hartiat lattiassa, lantio nojasi sohvaa vasten ja kalu sojotti alaspäin suoraan naamaan. Siitä kun runkkasi, niin sai spermat suuhun ja kasvoille. Se oli upeaa. Enää ei kroppa tuohonkaan taida taipua.

Vierailija
16/19 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Kyllä mä tiedän voimistelijatytönkin, joka pystyy nuolemaan pilluaan. Ei se niin rankasti sukupuolisidonnaista ole tämäkään. Miehillä on ehkä kokeilunhalua, motivaatiota ja mielikuvitusta näissä hommissa reilummin.

No mielikuvitusta nyt ainakin 😂😂

Vierailija
17/19 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up hyvä ketju

Vierailija
18/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pystyn nuolemaan omaa pyllyä, panemaan omaan pyllyyn omalla pippelillä. 

Vierailija
19/19 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onks tää oikeasti joku juttu? :D Olin noin 10v sitten "kotibileissä", jossa kundit jutteli tästä asiasta ja olin ihan että wtf?! Toi kuulostaa joltain 5v päähänpistolta ennemmin. 

Olet ihan oikeilla jäljillä. Ajatuksena kiinnosti hyvin nuorena, mutta eipä sen koommin. En voi kuvitella ketään tervehenkistä heteroa, joka aprikoi asiaa. Muut sitten puhukoot puolestaan.