Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä?

Vierailija
29.11.2024 |

Luulisi olevan ihan selvä match. 

Kommentit (220)

Vierailija
101/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komean miehen ei tarvitse hirveästi välittää pituusjutuista, kunhan on nyt suunnilleen normaalin pituinen. Pituus on ratkaiseva asia yleensä vain rumien ja keskinkertaisten miesten kohdalla. Komeat kasvot ovat tosi harvinaiset, pitkä pituus taas ei. Toki on joitain naisia, joille pituus saattaa olla se suurin fetissi, mutta suurin osa ottaa mieluummin lyhyen 170 cm, mutta aidosti komean miehen kuin 190 cm keskinkertaisen näköisen miehen, siis olettaen, että nainen on itse alle 170 cm.

Vierailija
102/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hupsua väittää että näyttelijät olisivat erityisen usein lyhyitä, tai että lyhyet naiset olisivat erityisen kauniita."

En väittänyt että ovat aina erityisen lyhyitä, vaan että usein ovat. Heidän keskiverto pituus on lähellä väestön keskivertoa.

Lyhyet naiset ovat kauniimpia kuin pitkät, keskimäärin.

Niin, senhän vuoksi kaikki missit ja mallit ovat lyhyitä. Eiku...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö samanlaisten ihmisten kelpuuttaa toisensa? Entä jos inhoaa jotain piirrettä itsessään ja sitten pitäisi muka sietää sitä toisessa ihmisessä? Kuka edes haluaa tulla "kelpuutetuksi"?

No jos on niin pinnallinen, että pituus on jonkinlainen keskeinen ominaisuus kumppanissa, niin ansaitsee kyllä toisen yhtä pinnallisen ja tylsän tyypin.

Onhan se luonnollista, että nainen haluaa itseään 5-10 cm pidemmän puolison, mutta jos esimerkiksi 160 cm nainen kelpuuttaa min.180 cm pituisen miehen, niin tuo on pinnallista. Jossain mielessä tajuan sen, koska olen 180 cm naisena ollut itseni pituisen kanssa, mutta mies vaivaantui kun olin häntä paljon pidemmän näköinen. Asia korostui juhlapukeutumisessa ja mies vaikutti aina lyhyemmältä, kuin kertomansa pituus!

Vierailija
104/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tämä väkimäärä maailmassa kasvaa,olisiko joku lyhyt mies saanut pillua.

Vierailija
105/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hupsua väittää että näyttelijät olisivat erityisen usein lyhyitä, tai että lyhyet naiset olisivat erityisen kauniita."

En väittänyt että ovat aina erityisen lyhyitä, vaan että usein ovat. Heidän keskiverto pituus on lähellä väestön keskivertoa.

Hohhoijaa. Tutkimusten mukaan miehet pitävät eniten 165cm tai alle naisista. Sitä eivät mallit ja missit muuta.

Vierailija
106/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Tutkimusten mukaan miehet pitävät eniten 165cm tai alle naisista. Sitä eivät mallit ja missit muuta.

Oliko  tässä nyt kyse miesten himoista vai kauneudesta? Itse väitit, että lyhyet naiset ovat kauniimpia kuin pitkät. Miksi heille ei ole omia missikisoja?

Vierailija
107/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, katsotaanpa supermallien pituutta. Ne kuvastavat naisihannetta, joka on PITKÄ NAINEN, ei lyhyt. Syy, miksi elokuvissa on pieniä naisia on miehissä. Hollywoodin miehet ovat lyhyitä, mutta ne halutaan saada näyttämään suurilta, ja tässä tavoitteessa lyhyt vastanäyttelijä ratkaisee asian. Jos lyhyys olisi kauneusihanne, catwalkeilla nähtäisiin lyhyitä naisia. Kuvitelkaapa lyhyt malli esittelemässä maksimekkoa tai iltapukumuotia? :D 

Vierailija
108/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 170 cm miestä pidetään lyhyenä miehenä, joka ei yletä ylähyllyille. Ja sit toisaalta 170 cm nainen on pitkä, ja kuulee kommenttia "autappa minua ottamaan tuo tuolta ylähyllyltä kun oot niin pitkä..." ??

Vierailija
109/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tästä tehdään virallinen äänestys,kuka ja mikä kelpaa.

Vierailija
110/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko kaikki lyhyet naiset, että miehet suosivat heitä? Jos lyhyt nainen olisi jokin kauneusihanne, niin miksi huippumallit eivät olisi sitten lyhyitä? :D

Jaa-a, kyllä ne näyttelijä naiset ovat useasti lyhyitä. Siinä hommassa taitaa kauneus olla paljon tärkeämpää. Monet naismallit taas ovat suorastaan rumia.

Eiköhän näyttelijöitä ole lyhyitä ja pitkiä, kauniita ja vähemmän kauniita, ihan omien lahjojensa ja alan tarpeiden mukaan. Hupsu olet 

Miten tuo menee ristiin sen kanssa mitä sanoin? Kyllä niitä näyttelijöitä on kaikennäköisiä, mutta keskimäärin ovat keskivertoa kauniimpia. Kuka nyt rumaa naista haluu katsoa.

Olen samaa mieltä. Kyllä muusikoilla, näyttelijöillä ja muilla esiintymisammatissa toimivilla on suotavaa olla ja useimmiten onkin edullinen ulkomuoto. Taiteellisuuden, persoonallisuuden, ammattiosaamisen jne. lisäksi tietenkin. 

Vierailija
111/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko  tässä nyt kyse miesten himoista vai kauneudesta? Itse väitit, että lyhyet naiset ovat kauniimpia kuin pitkät. Miksi heille ei ole omia missikisoja?

Hoh hoijaa mitä jankkaamista taas.

Ei missikisoihin ole mitään pituusvaatimuksia joten miksi pitäisi olla?

Vierailija
112/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää. Minä todellakin kelpuutan ja jopa tykkäisin, että miehen kanssa voisi tanssia päät lähes samalla korkeudella. Eikä tarvitse tanssia, voihan sitä muutenki olla lähellä ;)

N43, 156cm.

Vierailija
113/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen n. 160 cm. Olen aina ollut pituuteeni tyytyväinen, eikä poikaystävien pituus ole koskaan ollut minulle merkittävä asia. Siksi onkin koomista, että aviomieheni on 190 cm pitkä. Pituus ei siis ollut mikään plussa, päinvastoin olisi voinut olla vähemmän pituuseroa. Olisi kuitenkin ollut typerää luopua muuten hyvästä miehestä vain siksi, että hän sattuu olemaan pitkä.

Kaikille naisille miehen pituus ei ole mikään iso juttu. Kuvitteellisesti, jos en olisi koskaan tavannut aviomiestäni: en minä olisi ottanut minun mittaista miestä, jos hänellä olisi ollut kamala luonne. Jos taas luonne olisi ollut mukava, niin ei mitään ongelmaa. Luonne merkkaa, ei pituus.

Vierailija
114/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 154cm pitkä nainen. Mieheni on reilusti pidempi. Tiedättekö, että se oleellisesti auttaa, kun kotona on joku joka ylettyy myös ylemmille hyllyille tai kaupassa pystyy ottamaan myös ylähyllyiltä tavaraa. 

Tää jos mikä on suomalaista romantiikkaa romanttisimmillaan. Huhhuh. Not.

terv. Nainen 175 ja mies 180, not problem.

Vierailija
115/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mitä sanotaan niin kyllä suurin osa naisista haluaa itseään selkeästi pidemmän miehen (edes sen 5cm) JA lisäksi miesten keskimittaa suunnilleen olevan tai toki yli. Itsellä jotenkin alitajuisesti tuo vaikuttaa ja vaikka mitkään muut ulkoiset avut ei ole niin tärkeitä (saa olla kalju, vähän pulleampi jos kuitenkin vahva jne) eikä etenkään varallisuus/koulutus (nytkin seurustelen ns duunarin kanssa vaikka itse DI) niin tuo pituus on jotenki tärkee ja melkein estää pariutumisen jos ei ole tietyn rajan yli. Itsellä se raja on jotain 180cm tienoilla, itse olen 168 nainen. Nykyinen kumppani 182cm ja ex-aviomies 185cm. Muita varsinaisia pitkiä suhteita ei ole ollut. Tämä on itellä varmaan alitajuista halua saada miehestä fyysistä turvaa ja saada siinä mielessä olla naisellinen ja heikko vähän hänen kanssa. Muuten en ole heikko millään mittarilla.

Tämäpä se. Oletko jo tehnyt sen perinaisellisen testin eli lietsonut tahallasi tappelun ja testannut pärjääkö suojelijasi?

Vierailija
116/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi nainen:

pituus 154cm

vyötärö 154cm

paino 154kg

Reps kops :D 

Ja sitten todetaan kun on niin pieni, kun on lyhyt... :D

Vierailija
117/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti keskipituinen mies, mutta jos on saanut minun geenit, maku todennäköisesti muuttuu. Mietipä suhteellisesti, jos olisit itseäsi 35 cm lyhyemmän kanssa (sama juttu, jos minä olisin 165 cm eli keskimittaisen naisen kanssa? Jos ajatellaan, että sinä olisit 170 cm mies, niin samassa suhteessa naisesi olisi 135 cm. Kuinka moni vielä kokee, että pieni on söpöä? 

Vierailija
118/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, katsotaanpa supermallien pituutta. Ne kuvastavat naisihannetta, joka on PITKÄ NAINEN, ei lyhyt. Syy, miksi elokuvissa on pieniä naisia on miehissä. Hollywoodin miehet ovat lyhyitä, mutta ne halutaan saada näyttämään suurilta, ja tässä tavoitteessa lyhyt vastanäyttelijä ratkaisee asian. Jos lyhyys olisi kauneusihanne, catwalkeilla nähtäisiin lyhyitä naisia. Kuvite

Supermallit esittelevät homomiesten suunnittelemia vaatteita.

Vierailija
119/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, katsotaanpa supermallien pituutta. Ne kuvastavat naisihannetta, joka on PITKÄ NAINEN, ei lyhyt. Syy, miksi elokuvissa on pieniä naisia on miehissä. Hollywoodin miehet ovat lyhyitä, mutta ne halutaan saada näyttämään suurilta, ja tässä tavoitteessa lyhyt vastanäyttelijä ratkaisee asian. Jos lyhyys olisi kauneusihann

Vaatteiden kohderyhmää ovat kuitenkin naiset, joten suunnittelijan petipuuhilla tässä ei ole mitään tekemistä. Olen alalla. 

Vierailija
120/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ihmiset menestyvät lyhyitä paremmin työhaastatteluissa ja ilmeisesti huippumuodin kuluttajat ovat pitkiä naisia, kun heille muoti on tehty. Jos eliitti olisi lyhyttä, olisi muoti sen mukaista. Facts!!!!!!!