Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä?

Vierailija
29.11.2024 |

Luulisi olevan ihan selvä match. 

Kommentit (220)

Vierailija
81/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko kaikki lyhyet naiset, että miehet suosivat heitä? Jos lyhyt nainen olisi jokin kauneusihanne, niin miksi huippumallit eivät olisi sitten lyhyitä? :D

Jaa-a, kyllä ne näyttelijä naiset ovat useasti lyhyitä. Siinä hommassa taitaa kauneus olla paljon tärkeämpää. Monet naismallit taas ovat suorastaan rumia.

Eiköhän näyttelijöitä ole lyhyitä ja pitkiä, kauniita ja vähemmän kauniita, ihan omien lahjojensa ja alan tarpeiden mukaan. Hupsu olet 

Vierailija
82/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuossa on jokin alitajuinen mekanismi: lyhyt nainen ei halua lisääntyä lyhyen miehen kanssa, koska silloin jälkeläinen olisi lyhyt? 

En tiedä, kunhan arvailen :D

Itse veikkaan että sen johtuu siitä kun oma mies pitää olla pidempi kuin naapurin riikan mies.

Eli tuossa naiset vain kilpailevat toistensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen aina tykännyt pitkistä miehistä. Voipi liittyä osaksi siihen että isäni oli ilkeä pikku-ukko. 190cm on ihana. Mieheni tosin on vain 185cm. Pojasta tuli vähän pitempi kuin isänsä. Minä olen just ja just 160cm ja tytär pari cm pitempi. Tyttären avopuoliso on 190cm+.

Olen pitkä nainen ja se, että joku säälittävä mittarimato jahtaa minun pitkiä miehiä on provosoivaa. Pitkät miehet ovat meille pitkille sinkuille, teille lyhyille ovat ne lyhyet miehet. Sinä ja joku 185 cm näyttäisitte epäsopivalta parilta. 

Ei taida olla pituudesta sinunkaan miehettömyys kiinni...

Vierailija
84/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänä miehenä jo pelkkä suutelu tuntuu väärältä, jos nainen on yli 20 cm itseä lyhkäsempi. Naisen pienestä koosta tulee myös koko ajan kommenttia ja kuittia joka paikassa. Pahinta omassa suhteessa oli kuitenkin naisen jatkuva läppä omasta pienestä koosta, jossa hän oli aina söpö ja pieni, jota piti auttaa. Se alkoi vanhenemaan nopeasti vitsinä, ja sitä nopeutti edelleen avunpyynnöt anna sitä anna tätä. Jos olisin lyhyt, hankkisin jakkaran, enkä vaivaisi muita pyytämällä apua. Joudunhan minäkin pitkänä varomaan asiota ja olemaan usein epämukavissa asennoissa esim autossa ja lentokoneessa. 

Vierailija
85/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella pitkähköllä miehellä on lyhyt nainen. 

Vierailija
86/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulevatko kaikki lyhyet naiset, että miehet suosivat heitä? Jos lyhyt nainen olisi jokin kauneusihanne, niin miksi huippumallit eivät olisi sitten lyhyitä? :D

Jaa-a, kyllä ne näyttelijä naiset ovat useasti lyhyitä. Siinä hommassa taitaa kauneus olla paljon tärkeämpää. Monet naismallit taas ovat suorastaan rumia.

Eiköhän näyttelijöitä ole lyhyitä ja pitkiä, kauniita ja vähemmän kauniita, ihan omien lahjojensa ja alan tarpeiden mukaan. Hupsu olet 

Miten tuo menee ristiin sen kanssa mitä sanoin? Kyllä niitä näyttelijöitä on kaikennäköisiä, mutta keskimäärin ovat keskivertoa kauniimpia. Kuka nyt rumaa naista haluu katsoa.

Vierailija
87/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt, aina ollut yli 180 cm mies, pidän pituudesta ammu vaan. Mutta lyhyt ystävättäreni tykkää vain lyhyistä miehistä, sanoo ettei tykkää kurkotella. On hyvin kaunis eli pidemmänkin saisi, makuja on monia.

Eli pidät lyhyitä miehiä huonoina ihmisinä, kiitos.

En, mutta lukutaidottomia kyllä pidän itselleni sopimattomina kumppaneina. 

Itse olen nainen, ja täytyy ihan ohiksena sanoa, että miksi kukaan järkevä mies haluaisi kumpaakaan noista ystävyksistä. Kaksi vähälle pituudelle jäänyttä arvottaa toisia pituuden perusteella.

Vierailija
88/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin huomannut tämän asian.

Lyhyiden naisten deittiprofiileissa lukee että:

"I am short so I like tall guys !"

Pitkän naisten deittiprofiileissa lukee, että:

"olen 175cm joten olethan pitempi!"

Eikö olekin mielenkiintoista?

Lyhyt haluaa pitkän koska vastakohdat vahvistaa?

Pitkä haluaa pitkän koska onhan hän itsekin pitkä!

Entä keskimittaisilla,. joita suurin osa naisista on?

Vierailija
89/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä sanotaan niin kyllä suurin osa naisista haluaa itseään selkeästi pidemmän miehen (edes sen 5cm) JA lisäksi miesten keskimittaa suunnilleen olevan tai toki yli. Itsellä jotenkin alitajuisesti tuo vaikuttaa ja vaikka mitkään muut ulkoiset avut ei ole niin tärkeitä (saa olla kalju, vähän pulleampi jos kuitenkin vahva jne) eikä etenkään varallisuus/koulutus (nytkin seurustelen ns duunarin kanssa vaikka itse DI) niin tuo pituus on jotenki tärkee ja melkein estää pariutumisen jos ei ole tietyn rajan yli. Itsellä se raja on jotain 180cm tienoilla, itse olen 168 nainen. Nykyinen kumppani 182cm ja ex-aviomies 185cm. Muita varsinaisia pitkiä suhteita ei ole ollut. Tämä on itellä varmaan alitajuista halua saada miehestä fyysistä turvaa ja saada siinä mielessä olla naisellinen ja heikko vähän hänen kanssa. Muuten en ole heikko millään mittarilla.

Vierailija
90/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo menee ristiin sen kanssa mitä sanoin? Kyllä niitä näyttelijöitä on kaikennäköisiä, mutta keskimäärin ovat keskivertoa kauniimpia. Kuka nyt rumaa naista haluu katsoa.

Hupsua väittää että näyttelijät olisivat erityisen usein lyhyitä, tai että lyhyet naiset olisivat erityisen kauniita.

Vierailija
91/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen reilut 150 senttiä, en jaksa enää lyhyiden miesten itsetunto-ongelmia. Ja olen jo yksinään tarpeeksi avuton yltämään minnekään, on hyvä että edes toinen ylettää, eikä tarvitse aina kiipeillä. Lisäksi moni mies ilmeisesti tuntee itsensä mieheksi, kun pystyy jossain ihan arkipäiväisissä asioissa olemaan naiselle avuksi, se on minulle ok ja muutenkin pidän huomaavaisista miehistä. 

Olen 165cm nainen eli keskipituinen ja minäkin olen saanut osani lyhyiden miesten itsentunto-ongelmista.

Sama juttu, ei todellakaan ole mitään urbaanilegendaa nämä itsetunto-ongelmat.

Vierailija
92/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö samanlaisten ihmisten kelpuuttaa toisensa? Entä jos inhoaa jotain piirrettä itsessään ja sitten pitäisi muka sietää sitä toisessa ihmisessä? Kuka edes haluaa tulla "kelpuutetuksi"?

Vierailija
93/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuossa on jokin alitajuinen mekanismi: lyhyt nainen ei halua lisääntyä lyhyen miehen kanssa, koska silloin jälkeläinen olisi lyhyt? 

Itse veikkaan että sen johtuu siitä kun oma mies pitää olla pidempi kuin naapurin riikan mies.

Eli tuossa naiset vain kilpailevat toistensa kanssa.

No enpä ole koskaan ajatellut naapurin Riikan miehen pituutta, kun olen parisuhteisiini ryhtynyt. Te miehet ilmeisesti oikeasti kuvittelette, että  naiset kilpailevat toistensa kanssa jatkuvasti? Newsflash: emme kilpaile. Tämä väite oli kyllä yksi typerimpiä, joita olen kuullut. :D

Vierailija
94/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei koskaan kysytä, että miksi pitkät miehet haluaa lyhyen naisen. Kyllä se menee molemmin päin. Mutta aina toki vain naisia syytetään. 

Olen pitkä mies ja on kyllä melkoinen kalavalhe, että suurin osa tykkäisi lyhyistä naisista. Onko tuo jokin lyhyiden naisten itselle kertomanne vakiovalhe? Tietysti aina löytyy pervoja, joita kiinnostaa lyhyt, lihava, ylilaiha, mutta ne ovat vähemmistössä, aina. Yleensä pitkät miehet katselevat niitä hieman pidempiä naisia (170-180 cm). Henk. koht. haluan naiselta kauneutta, pituutta ja inhoan yli kaiken avuttomuutta, ettei vaikka yletetä vesihanaan ja kaupassa tarvitaan tikkaat tai muita apuvälineitä.

M42/201 cm

Ai, pervot miehet ovat siis tosi tosi tosi iso vähemmistö? Muutenhan tämä ulina siitä, että lyhyt nainen pariutuu yleensä pitkän mi

Kuka tässä pervojen määrää on laskenut ja ulinaa kuuluu vain sieltä suunnalta, mutta jos naisen keskipituus on 165 cm, ja miesten noin 180 cm, niin johan se on tilastollinen mahdottomuus että naiset valitsisivat useimmiten itseään lyhyemmän puolison. 

Jos mennään vielä pidemmälle, niin kyllä se on tilastojen mukaan niin, että pitkä mies valitsee naisen useimmiten pitkien naisten joukosta, ei lyhyiden. Lyhyitä naisia metsästävät pitkät miehet ovat vähemmistön edustajia. Näin se menee. 

M42 201cm

Vierailija
95/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö samanlaisten ihmisten kelpuuttaa toisensa? Entä jos inhoaa jotain piirrettä itsessään ja sitten pitäisi muka sietää sitä toisessa ihmisessä? Kuka edes haluaa tulla "kelpuutetuksi"?

No jos on niin pinnallinen, että pituus on jonkinlainen keskeinen ominaisuus kumppanissa, niin ansaitsee kyllä toisen yhtä pinnallisen ja tylsän tyypin.

Vierailija
96/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mitä sanotaan niin kyllä suurin osa naisista haluaa itseään selkeästi pidemmän miehen (edes sen 5cm) JA lisäksi miesten keskimittaa suunnilleen olevan tai toki yli. Itsellä jotenkin alitajuisesti tuo vaikuttaa ja vaikka mitkään muut ulkoiset avut ei ole niin tärkeitä (saa olla kalju, vähän pulleampi jos kuitenkin vahva jne) eikä etenkään varallisuus/koulutus (nytkin seurustelen ns duunarin kanssa vaikka itse DI) niin tuo pituus on jotenki tärkee ja melkein estää pariutumisen jos ei ole tietyn rajan yli. Itsellä se raja on jotain 180cm tienoilla, itse olen 168 nainen. Nykyinen kumppani 182cm ja ex-aviomies 185cm. Muita varsinaisia pitkiä suhteita ei ole ollut. Tämä on itellä varmaan alitajuista halua saada miehestä fyysistä turvaa ja saada siinä mielessä olla naisellinen ja heikko vähän hänen kanssa. Muuten en ole heikko millään mittarilla.

Eli miehelläsi oli ennen homosuhde 185 cm mieheen. Kerro lisää??????

Vierailija
97/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se jälkeläinen olla lyhyt, vaikka lyhyt nainen lisääntyisi pitkänkin miehen kanssa. Puolet geeneistä tulee kuitenkin naiselta.

Vierailija
98/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hupsua väittää että näyttelijät olisivat erityisen usein lyhyitä, tai että lyhyet naiset olisivat erityisen kauniita."

En väittänyt että ovat aina erityisen lyhyitä, vaan että usein ovat. Heidän keskiverto pituus on lähellä väestön keskivertoa.

Lyhyet naiset ovat kauniimpia kuin pitkät, keskimäärin.

Vierailija
99/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se jälkeläinen olla lyhyt, vaikka lyhyt nainen lisääntyisi pitkänkin miehen kanssa. Puolet geeneistä tulee kuitenkin naiselta.

Näin on. Isovanhempien ja sitäkin kaukaisempien sukulaisten geenit vaikuttavat.

Vierailija
100/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hauska, fiksu ja miehekäs minua miellyttävällä tavalla, niin ihan sama. Kunhan on itsetunto kunnossa.