Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä?

Vierailija
29.11.2024 |

Luulisi olevan ihan selvä match. 

Kommentit (223)

Vierailija
221/223 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksei? 

Eivät ilmeisesti hyväksy omaa pituuttaan. 

Vierailija
222/223 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että lyhyemmillä naisilla on usein tärkeää, että mies on pidempi. Mutta pitkille naisille (175cm) usein ei väliä. Onkohan tämä joku evolutiinen juttu? Lyhyemmillä naisilla on myös tuo "Haluan tuntea oloni naiselliseksi, siksi tarvitsen pitkän miehen". Itse olen tosi pitkä nainen ja mieheni on minua lyhyempi (vaikkakin vain n. 5cm) Oikeastaan kaikki ihastukset (aikaisemmat) on olleet minua lyhyempiä miehiä. Usein kiinnittänyt ekana aina huomiota miehen "rotevuuteen" esim leveät hartiat. Ps. ! Minulla ei ole myöskään mitään dominointi fantasiaa, olen ujo nainen. Tämä oli vain tälläinen jännä juttu minkä olen huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/223 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että lyhyemmillä naisilla on usein tärkeää, että mies on pidempi. Mutta pitkille naisille (175cm) usein ei väliä. Onkohan tämä joku evolutiinen juttu? Lyhyemmillä naisilla on myös tuo "Haluan tuntea oloni naiselliseksi, siksi tarvitsen pitkän miehen". Itse olen tosi pitkä nainen ja mieheni on minua lyhyempi (vaikkakin vain n. 5cm) Oikeastaan kaikki ihastukset (aikaisemmat) on olleet minua lyhyempiä miehiä. Usein kiinnittänyt ekana aina huomiota miehen "rotevuuteen" esim leveät hartiat. Ps. ! Minulla ei ole myöskään mitään dominointi fantasiaa, olen ujo nainen. Tämä oli vain tälläinen jännä juttu minkä olen huomannut.

5cm lyhyempi mies siis, :D Ei 5-senttinen mies. XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä