Miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä?
Kommentit (220)
Naiset haluavat katsoa miestä ylöspäin. On helpompi alistua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei koskaan kysytä, että miksi pitkät miehet haluaa lyhyen naisen. Kyllä se menee molemmin päin. Mutta aina toki vain naisia syytetään.
Olen pitkä mies ja on kyllä melkoinen kalavalhe, että suurin osa tykkäisi lyhyistä naisista. Onko tuo jokin lyhyiden naisten itselle kertomanne vakiovalhe? Tietysti aina löytyy pervoja, joita kiinnostaa lyhyt, lihava, ylilaiha, mutta ne ovat vähemmistössä, aina. Yleensä pitkät miehet katselevat niitä hieman pidempiä naisia (170-180 cm). Henk. koht. haluan naiselta kauneutta, pituutta ja inhoan yli kaiken avuttomuutta, ettei vaikka yletetä vesihanaan ja kaupassa tarvitaan tikkaat tai muita apuvälineitä.
M42/201 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä koska olen 173-senttinen pitkäjalkainen nainen. Mulla on ollut sekä lyhyempiä että pitempiä miehiä. Lyhyen kanssa ei seksi suju joissain asennoissa kun se ei ylety.
Tuttua :D Mies joutuu seisomaan sanakirjojen päällä tai käyttämään jakkaraa. Se on a) vaarallista ja b) naurattaa
Eikö naurata kuvitella kaksimetrinen mies ja alle 160 cm nainen samaan tilanteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä koska olen 173-senttinen pitkäjalkainen nainen. Mulla on ollut sekä lyhyempiä että pitempiä miehiä. Lyhyen kanssa ei seksi suju joissain asennoissa kun se ei ylety.
Tuttua :D Mies joutuu seisomaan sanakirjojen päällä tai käyttämään jakkaraa. Se on a) vaarallista ja b) naurattaa
Eikö naurata kuvitella kaksimetrinen mies ja alle 160 cm nainen samaan tilanteeseen?
Minusta se näyttää naurettavalta ja näyttää silmääni sille, että miehellä on pieni ego.. Sääli ajatella näin, koska on varmaan niitäkin pareja, joissa mies on mennyt rakastumaan liian lyhyeen kumppaniin vaikka se ei olisi hyvännäköistä. Rakastuuhan sitä jotkut miehet vaikka ylilihaviinkin.
Luulevatko kaikki lyhyet naiset, että miehet suosivat heitä? Jos lyhyt nainen olisi jokin kauneusihanne, niin miksi huippumallit eivät olisi sitten lyhyitä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen reilut 150 senttiä, en jaksa enää lyhyiden miesten itsetunto-ongelmia. Ja olen jo yksinään tarpeeksi avuton yltämään minnekään, on hyvä että edes toinen ylettää, eikä tarvitse aina kiipeillä. Lisäksi moni mies ilmeisesti tuntee itsensä mieheksi, kun pystyy jossain ihan arkipäiväisissä asioissa olemaan naiselle avuksi, se on minulle ok ja muutenkin pidän huomaavaisista miehistä.
Tämä. Lyhyiden miesten itsetunto-ongelmat ovat todella luotaantyöntäviä. Lisäksi monella on inhottava asenne, jossa ajatellaan, että lyhyt nainen jotenkin automaattisesti kuuluu lyhyelle miehelle.
Vai, onko niin, että kaikenkokoisissa miehissä on kusipäitä, mutta lyhyen miehen kohdalla helpommin ajatellaan kusipäisyyden johtuvan pituudesta?
Kumpi oli ensinn muna va ikana? - Kyllä aika moni lyhyt mies on saanut ja saa kuulla nälvintää ja huomauttelua lyhyydestään samalla kun lähes poikkueksetta kulttuurimme tarjoaa mallia jossa mies jota ihaillaan ja kunnioitetaan on aina tai no ehkä 95% esitetyissä kuvauksissa ja ideaaleissa naista tai naisia pidempi. Kyllä sitä vähemmästäkin oppii, ettei ole haluttu ja pidetty, jolloin ei ole ihme, jos sitten moni käyttäytyy ja toimii odotuksen mukaisesti, koska sisällä on malli, että teit mitä tahansa niin et ole koskaan kuuluva näiden ihailttujen ja haluttujen pidempien joukkoon. Näin ei sasii olla mutta ei ole iso yllätys, että monelle käy niin.
Lyhyt mies ei ole komea ja lyhyt mies ei ole hyvä kumppani. Pituus liiitttyy aiina ulkonäköön ja naiset haluaa itseään pidemmän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Olen reilut 150 senttiä, en jaksa enää lyhyiden miesten itsetunto-ongelmia. Ja olen jo yksinään tarpeeksi avuton yltämään minnekään, on hyvä että edes toinen ylettää, eikä tarvitse aina kiipeillä. Lisäksi moni mies ilmeisesti tuntee itsensä mieheksi, kun pystyy jossain ihan arkipäiväisissä asioissa olemaan naiselle avuksi, se on minulle ok ja muutenkin pidän huomaavaisista miehistä.
Olen 165cm nainen eli keskipituinen ja minäkin olen saanut osani lyhyiden miesten itsentunto-ongelmista.
Miesystäväni on 186cm pitkä ja juuri hyvä sellaisena kun on. Ei täydellinen kuten en minäkään, mutta toisillemme ollaan just hyvät.
Mulla on ollut yli 190-senttinen mies, ja sitten on ollut pikkuisen päälle 170-senttinen, ja lisäksi siltä väliltä. Kyllä ne seikat, joiden perusteella suhde on kukoistanut tai ollut kukoistamatta, ovat olleet aivan muita kuin pituus.
Rehellisesti sanoen naurattaa lukea näitä juttuja, miten miehen tai naisen täytyy olla pitkä tai lyhyt. Vielä se elämä yllättää teidätkin.
Sanotaanko että maailmasta löytyy varmaan 2-3 miljardia naista joille kelpaa,joten antaa olla jo tuo miljardis turhanpäiväinen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla naisilla on ihan naurettavat pituusvaatimukset. Alle 185cm on nykyisin lyhyt
Olen 182cm ja nuorena aikuisena olin pitkä. Nykyään varmaan keskimittainen. Isoisäni sodissa oli 170cm ja aikanaan pitkä mies.
Keskimittainen = lyhyt, nykynaisten mukaan. Mies on joko pitkä tai lyhyt, ei ole mitään välimaastoa.
Miksi typerys kyselee typeriä mammapalstalla?
Terveisin lyhyen miehen lyhyt vaimo
Harmikseni jokainen sentti jonja olen jäänyt vajaaksi keskipituudesta on mennyt suoraan kulliin.
Selittäkää tämä.
175cm naiselle kelpaa yleensä 185cm mies varsin hyvin.
155cm naiselle harvemmin kelpaa 165cm mies.
Miksi? Kummassakin tapauksessa pituuseroa on se sama 10cm.
Ehkä tuossa on jokin alitajuinen mekanismi: lyhyt nainen ei halua lisääntyä lyhyen miehen kanssa, koska silloin jälkeläinen olisi lyhyt?
En tiedä, kunhan arvailen :D
Vierailija kirjoitti:
Luulevatko kaikki lyhyet naiset, että miehet suosivat heitä? Jos lyhyt nainen olisi jokin kauneusihanne, niin miksi huippumallit eivät olisi sitten lyhyitä? :D
Jaa-a, kyllä ne näyttelijä naiset ovat useasti lyhyitä. Siinä hommassa taitaa kauneus olla paljon tärkeämpää. Monet naismallit taas ovat suorastaan rumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla naisilla on ihan naurettavat pituusvaatimukset. Alle 185cm on nykyisin lyhyt
Olen 182cm ja nuorena aikuisena olin pitkä. Nykyään varmaan keskimittainen. Isoisäni sodissa oli 170cm ja aikanaan pitkä mies.
Keskimittainen = lyhyt, nykynaisten mukaan. Mies on joko pitkä tai lyhyt, ei ole mitään välimaastoa.
Mun isoisäni oli sotilaspassin mukaan 160 cm. Hän oli mielestäni lyhyt. Oma mieheni on 173 cm. Pidän häntä keskimittaisena, koska hän ei juuri ihmisjoukosta suuntaan tai toiseen erotu. Saatte halutessanne ihan vapaasti huudella kuinka hän on puutarhatonttu, minun mieltäni se ei muuta.
-ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei koskaan kysytä, että miksi pitkät miehet haluaa lyhyen naisen. Kyllä se menee molemmin päin. Mutta aina toki vain naisia syytetään.
Olen pitkä mies ja on kyllä melkoinen kalavalhe, että suurin osa tykkäisi lyhyistä naisista. Onko tuo jokin lyhyiden naisten itselle kertomanne vakiovalhe? Tietysti aina löytyy pervoja, joita kiinnostaa lyhyt, lihava, ylilaiha, mutta ne ovat vähemmistössä, aina. Yleensä pitkät miehet katselevat niitä hieman pidempiä naisia (170-180 cm). Henk. koht. haluan naiselta kauneutta, pituutta ja inhoan yli kaiken avuttomuutta, ettei vaikka yletetä vesihanaan ja kaupassa tarvitaan tikkaat tai muita apuvälineitä.
M42/201 cm
Ai, pervot miehet ovat siis tosi tosi tosi iso vähemmistö? Muutenhan tämä ulina siitä, että lyhyt nainen pariutuu yleensä pitkän miehen kanssa, olisi täysin järjen ja matematiikan lakien vastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt, aina ollut yli 180 cm mies, pidän pituudesta ammu vaan. Mutta lyhyt ystävättäreni tykkää vain lyhyistä miehistä, sanoo ettei tykkää kurkotella. On hyvin kaunis eli pidemmänkin saisi, makuja on monia.
Eli pidät lyhyitä miehiä huonoina ihmisinä, kiitos.
En, mutta lukutaidottomia kyllä pidän itselleni sopimattomina kumppaneina.
Vai, onko niin, että kaikenkokoisissa miehissä on kusipäitä, mutta lyhyen miehen kohdalla helpommin ajatellaan kusipäisyyden johtuvan pituudesta?