Miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä?
Kommentit (220)
Naapurini on lyhyt pariskunta ja perhe.
Kyllä niille sieni kaveri kelpaa
Suomiakat ovat pinnallisia, niin eihän niille kelpaa lyhyt mies.
Mutta japanilaisille naisille kelpaa lyhyt mies. M28
Naiset haluaisi olla vähän pidempiä kuin miehet.
Mä oon lyhyt nainen ja tykkäisin lyhyestä miehestä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei koskaan kysytä, että miksi pitkät miehet haluaa lyhyen naisen. Kyllä se menee molemmin päin. Mutta aina toki vain naisia syytetään.
Olen pitkä mies ja on kyllä melkoinen kalavalhe, että suurin osa tykkäisi lyhyistä naisista. Onko tuo jokin lyhyiden naisten itselle kertomanne vakiovalhe? Tietysti aina löytyy pervoja, joita kiinnostaa lyhyt, lihava, ylilaiha, mutta ne ovat vähemmistössä, aina. Yleensä pitkät miehet katselevat niitä hieman pidempiä naisia (170-180 cm). Henk. koht. haluan naiselta kauneutta, pituutta ja inhoan yli kaiken avuttomuutta, ettei vaikka yletetä vesihanaan ja kaupassa tarvitaan tikkaat tai muita apuvälineitä.
M42/201 cm
Siis ymmärsinkö nyt oikein? Nelikymppinen mies inhoaa niinkin paljon, kuin "yli kaiken" sitä että jotkut välillä (tai koko ajan, toimintakyvyissä on eroja) käyttävät apuvälineitä, kun omat fyysiset ulottuvuudet tulee vastaan? Ja sitä kun ei yletetä tietylle korkeudelle? Juu, varmasti jaksat kokea voimakkaita tunteita tällaisesta. Kuka aikuinen ei jaksaisi? Ellei sinulla sitten ole traumoja, kuten lyhytkasvuiset vanhemmat joita olet joutunut auttelemaan jo pienenä.
Yksikään kiinalainen ei ole ollut kiinnostunut minusta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eka tuhoavat itsetunnon pilkkaamalla miestä lyhyydestään. Sitten se mies ei muka heille kelpaa koska hänen itsetunto on roskaa, itsevarma mies kuulemma kelpaisi. Eli ei suinkaan ole pituuden takia kelvoton, vaan sen luonteen. Sillä tavalla saatin pinnallinen hylkäys syy muutettua ei pinnalliseksi. Naiset ovat ihan täysi pellejä.
Aina voit siirtyä miehiin. Tai vaikka transnaisiin jotka vähän väliä ovat vinkumassa kun heteromiehet on niiiiin transfobisia eivätkä halua deittailla heidän kanssaan. Olis teillä heti ainakin jotain yhteistä: tuo loputon toisten syyllistäminen omista ongelmistanne.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat ovat pinnallisia, niin eihän niille kelpaa lyhyt mies.
Mutta japanilaisille naisille kelpaa lyhyt mies. M28
Kukaan ei halua katkeraa miestä, siinä se ongelma on. Ne pituuskompleksit pitäisi käsitellä jossain ihan muualla kuin kaataa sen naiseen niskaan, josta sattuu kiinnostumaan. Terv. taas yksi puolitoistametrinen nainen täälläkin. Sellaisen esim. 165-170 miehen kannattaa katsella naista suunnilleen omasta mittaluokastaan, plus miinus joitain senttejä.
Tunnen muutaman vanhemman pariskunnan/ex-pariskunnan, joissa nainen on ollut pituudeltaan siellä 155 cm paikkeilla ja mies n. 10 cm pidempi. Heillä on aikuisia lapsia, ja kummankin vanhemman lyhyys on aiheuttanut sen, että lapsissa lyhyys näkyy vielä selvemmin. Tytöt on äitiään lyhyempiä ja poikien pituus on siinä äidin ja isän välillä, yhdellä vähäsen isän pituudesta yli.
Eli älkää miehet meille valittako vaan lyhyille vanhemmillenne jotka valitsivat itselleen puolisoksi toisen lyhyen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen n. 160 cm. Olen aina ollut pituuteeni tyytyväinen, eikä poikaystävien pituus ole koskaan ollut minulle merkittävä asia. Siksi onkin koomista, että aviomieheni on 190 cm pitkä. Pituus ei siis ollut mikään plussa, päinvastoin olisi voinut olla vähemmän pituuseroa. Olisi kuitenkin ollut typerää luopua muuten hyvästä miehestä vain siksi, että hän sattuu olemaan pitkä.
Kaikille naisille miehen pituus ei ole mikään iso juttu. Kuvitteellisesti, jos en olisi koskaan tavannut aviomiestäni: en minä olisi ottanut minun mittaista miestä, jos hänellä olisi ollut kamala luonne. Jos taas luonne olisi ollut mukava, niin ei mitään ongelmaa. Luonne merkkaa, ei pituus.
Onko niillä pitkillä tai edes keskimittaisilla miehillä sitten yleisesti ottaen parempi luonne kuin lyhyemmillä miehillä? Jos tuo viimeinen lauseesi pitäisi paikkansa, se tarkoittaisi sitä, ettei lyhyillä miehillä olisi minkäänlaisia vaikeuksia löytää kumppania, jos vain ovat mukavia. Katukuvassa näkyisi myös paljon useammin pariskuntia, joissa mies on naista lyhyempi, jos pituudella ei kerran olisi mitään väliä ja vain luonne ratkaisisi. Haluaisin myös kuulla tositarinoita, joissa nainen kertoo viehättyneensä lyhyestä miehestä ja dumpanneensa pitkän tms. Kuvailemiasi tarinoita "liian pitkästä", mutta muuten tosi hyvästä miehestä olen kuullut ennenkin. Todellisuudessa monet naiset viehättyvät pitkästä (n.190 cm) miehestä hänen pituutensa vuoksi, ja miehestä tulee tämän silmissä heti maskuliinisempi, komeampi ja haluttavampi kuin täysin vastaavasta miehestä, joka on 20 senttiä lyhyempi.
Miksi pitäisi, jos voi saada pitkänkin? Pitkästä on paljonkin hyötyä arjessa ja miellyttää silmää kieltämättä. Muutenkin mieleinen. Lyhyellä naisellahan on valinnanvaraa: lyhyt ja pitkä - molemmat käyvät.
T. Alle 160 m. nainen
Vierailija kirjoitti:
Olen 180, vaimo melkein kymmenen senttiä pidempi. Ja kun hän laittaa korkokengät niin sitten ero onkin suurempi.
Mitä mietin moisesta, ei vaivaa lainkaan. En ymmärrä miten tästä edes saadaan joku kumma itsetuntokysymys aikaiseksi. Olen onnellinen, että minulla on upea elämänkumppani ja pituus ei edes ole käynyt mielessä.
Vähän sama kun jos aikuisilla (no ajattelen +30 ikäisillä) on mies 10v nuorempi kuin nainen. Mitä sitten?
Näitä juttuja kun lukee, niin tulee mieleen, että on ihmisiä, joille parisuhteessa on kysymys rakkaudesta ja läheisyydestä ja toistensa onnelliseksi tekemisestä. Ja sitten niitä, joille siinä on kysymys statuksesta ja elämässä onnistumisesta.
Sitä minäkin ihmettelen. Kaksi pikku sinttiä yhdessä on niin hyvä matchi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen n. 160 cm. Olen aina ollut pituuteeni tyytyväinen, eikä poikaystävien pituus ole koskaan ollut minulle merkittävä asia. Siksi onkin koomista, että aviomieheni on 190 cm pitkä. Pituus ei siis ollut mikään plussa, päinvastoin olisi voinut olla vähemmän pituuseroa. Olisi kuitenkin ollut typerää luopua muuten hyvästä miehestä vain siksi, että hän sattuu olemaan pitkä.
Kaikille naisille miehen pituus ei ole mikään iso juttu. Kuvitteellisesti, jos en olisi koskaan tavannut aviomiestäni: en minä olisi ottanut minun mittaista miestä, jos hänellä olisi ollut kamala luonne. Jos taas luonne olisi ollut mukava, niin ei mitään ongelmaa. Luonne merkkaa, ei pituus.
Onko niillä pitkillä tai edes keskimittaisilla miehillä sitten yleisesti ottaen parempi luonne kuin lyhyemmillä miehillä? Jos tuo viimeinen lauseesi pitäisi paikkansa, se
Kyllä löytyy niitä pitkiä miehiä, joilla se pituus on noussut hattuun, siis pituus?! Ihan yhtä inhottavaa seuraa kuin pituutensa takia itsetunnoton ja katkeroitunut lyhyt mies.
Melkoista yleistystä taas.
Eksäni oli minua ainoastaan viisi senttiä pidempi (166 cm vs 171 cm). Hänen kanssaan olen tullut parhaiten toimeen verrattuna kaikkiin muihin eksiini jotka ovat olleet häntä reilusti pidempiä. Hänen pituutensa ei haitannut minua yhtään, melkein jopa päinvastoin, olimme fyysisesti aika hyvin yhteensopivia. Mielestäni hän oli erittäin miehekäs viiksineen ja partoineen, etenkin sängyssä lähetyssaarnaajassa hänen vaativan otteensa alla tunsin itseni tosi pieneksi ja naiselliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi, jos voi saada pitkänkin? Pitkästä on paljonkin hyötyä arjessa ja miellyttää silmää kieltämättä. Muutenkin mieleinen. Lyhyellä naisellahan on valinnanvaraa: lyhyt ja pitkä - molemmat käyvät.
T. Alle 160 m. nainen
Kiitos rehellisestä vastauksestasi.
Pitkät on monesti komeimpia ts kantaa itsensä paremmin. Pienissä on sellaisia, jotka on aina olleet porukan pienimpiä ja sen takia syrjässä kaikesta. Eivät ole valikoituneet joukkueiden vetäjiksi ym. Sellainen vaikuttaa myös luonteeseen, onko aina sivussa vai huomion keskipisteenä. Toisaalta kaikkein lyhyemmissä on myös kaikkein sisukkaimpia. Mikään ei tule ilmaiseksi, kun olet muita puolta pienempi.
En ole huomannut tällaista, että pituus olisi kenellekään se tärkein kriteeri. Muu vetovoima menee kirkkaasti sen ohi.
En minäkään ymmärrä, miksei 165-senttiselle naiselle muka käy 170-senttinen mies. Minä olen 179cm pitkä nainen ja mä viehätyn enemmän itseäni pidemmistä miehistö, mutta olen tapaillut myös 174cm pitkää miestä