Miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä?
Kommentit (220)
Sitten on pitkiä naisia, joilla lyhyitä miehiä. Esimerkiksi näyttävät ja karismaattiset ex-pariskunnat: Leena Harkimo & Hjallis, Anu Saagim & Ristomatti, Nicole Kidman & Tom Cruise, Nina Björkfelt & Ressu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä koska olen 173-senttinen pitkäjalkainen nainen. Mulla on ollut sekä lyhyempiä että pitempiä miehiä. Lyhyen kanssa ei seksi suju joissain asennoissa kun se ei ylety.
Tuttua :D Mies joutuu seisomaan sanakirjojen päällä tai käyttämään jakkaraa. Se on a) vaarallista ja b) naurattaa
Kuule ap, kyllä ne haluaa. Olen 168 ja mulla on ollut itseäni pitempiä ja lyhempiä tyttöystäviä ja nyt vaimo, sentin pitempi vaikka väittää olevansa saman mittainen.
Lyhyys on todella tärkeä asia ensivaikutelmassa mutta kun tutustut johonkin naiseen niin veikkaan että isoin vaikutus on sillä kuinka paljon häpeät pituuttasi. Nolo ylikompensoiva pituuskompleksinen äijä ei saa naista, terveellä itsetunnolla varustettu pätkä saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on tummaihoinen niin lyhytkasvuisuus ei ole este.
Valkoiset naiset tosi harvoin ovat kiinnostuneita tummaihoisista, joten en tiedä missä ulottuvuudessa elät.
Ei koske suomalaisia naisia. Jokainen ulkkarimies kelpaa.
Yksinkertaisesti laiskuus. Ei jaksa mennä polvilleen kun ottaa mieheltä poskeen.
Suomalaisilla naisilla on ihan naurettavat pituusvaatimukset. Alle 185cm on nykyisin lyhyt
Napoleon-kompleksin takia. Se on valitettavasi hirvittävän yleistä, ja vielä sitäkin vastenmielisempää.
No olen aina tykännyt pitkistä miehistä. Voipi liittyä osaksi siihen että isäni oli ilkeä pikku-ukko. 190cm on ihana. Mieheni tosin on vain 185cm. Pojasta tuli vähän pitempi kuin isänsä. Minä olen just ja just 160cm ja tytär pari cm pitempi. Tyttären avopuoliso on 190cm+.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt, aina ollut yli 180 cm mies, pidän pituudesta ammu vaan. Mutta lyhyt ystävättäreni tykkää vain lyhyistä miehistä, sanoo ettei tykkää kurkotella. On hyvin kaunis eli pidemmänkin saisi, makuja on monia.
Eli pidät lyhyitä miehiä huonoina ihmisinä, kiitos.
Eivät tahdo lyhyitä lapsia.
Itse "kelpuutin" 170-snttisen miehen ja tein kaksi lasta. Oletin että lapset jäävät lyhyiksi. Isänsä sanoi neuvolan ennusteista huolimatta että eivät ne jää. No eivätpä jääneetkään. Silti pitempi ei ole mitenkään parempi. Ihmisiä on eri mittaisia. Jossain kohtaa vaikka sotiessa voi olla isokin hyöty kun ei ole se pitkä joka pistää ekana silmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä koska olen 173-senttinen pitkäjalkainen nainen. Mulla on ollut sekä lyhyempiä että pitempiä miehiä. Lyhyen kanssa ei seksi suju joissain asennoissa kun se ei ylety.
Tuttua :D Mies joutuu seisomaan sanakirjojen päällä tai käyttämään jakkaraa. Se on a) vaarallista ja b) naurattaa
Tjaah. Mutta miksi sen on oltava mies, jonka tulisi ylettyä, miksei se voisi olla yhtä hyvin nainen jonka tulisi ulottua....Ei seksi onnistu kaisikssa asennoissa, koska nainen ei ulotu.. Mutta joo. Kyllähän tämä kommenttisi palautti vain mieleen sen kuinka alkukantaisten seikkojen vuoksi koemme kuka tai ketkä saattaisivat olla potentiaalisia kumppaneitamme. Turha tässä uhriutua koska se tuskin muuttaa tilannetta toiseksi, Harmittaa vain kun ei kuulu niihin Av:la kirjoittaviin joille oma pituus on tai on ollut vain oman valinnan tulos,
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla naisilla on ihan naurettavat pituusvaatimukset. Alle 185cm on nykyisin lyhyt
Olen 182cm ja nuorena aikuisena olin pitkä. Nykyään varmaan keskimittainen. Isoisäni sodissa oli 170cm ja aikanaan pitkä mies.
Miksi ei koskaan kysytä, että miksi pitkät miehet haluaa lyhyen naisen. Kyllä se menee molemmin päin. Mutta aina toki vain naisia syytetään.
Koska ovat avoimesti katkeria pituudestaan. En halua olla jatkuvasti vakuuttelemassa kiukuttelevalle aikuiselle miehelle miten hän on hyvä ja kelpaa vaikka onkin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
No olen aina tykännyt pitkistä miehistä. Voipi liittyä osaksi siihen että isäni oli ilkeä pikku-ukko. 190cm on ihana. Mieheni tosin on vain 185cm. Pojasta tuli vähän pitempi kuin isänsä. Minä olen just ja just 160cm ja tytär pari cm pitempi. Tyttären avopuoliso on 190cm+.
Olen pitkä nainen ja se, että joku säälittävä mittarimato jahtaa minun pitkiä miehiä on provosoivaa. Pitkät miehet ovat meille pitkille sinkuille, teille lyhyille ovat ne lyhyet miehet. Sinä ja joku 185 cm näyttäisitte epäsopivalta parilta.
Naiset tykkäävät Pekka ja Pätkä elokuvista ja haluavat näytellä Pätkän osaa. Miehen on oltava Pekan mitoissa.
Pieni suomi-nainen tykkää kun iso,musta mies "polkee" hullun lailla ,varsinkin kerrostalossa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman mittaisen kanssa seksi onnistuu parhaiten. Oma ex oli todella lyhyt, ja seksi oli tylsää ja huonoa jo yksin hänen kokonsa takia. Nuorena minulla oli 180 cm tyttöystävä ja kaikki sujui helposti, kun pituuseroa ei ollut juuri. Ei enää koskaan alle 170 cm naista, mieluumin 180 cm, nam.
Nykyajan standardeilla Brad Pitt (180 cm), Johnny Depp (178 cm) ja Tom Cruise (170 cm) ei kelpaisi kenellekään. Ajat muuttuu.