Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta lyhyitä miehiä?

Vierailija
29.11.2024 |

Luulisi olevan ihan selvä match. 

Kommentit (220)

Vierailija
21/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi nainen:

pituus 154cm

vyötärö 154cm

paino 154kg

Vierailija
22/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen reilut 150 senttiä, en jaksa enää lyhyiden miesten itsetunto-ongelmia. Ja olen jo yksinään tarpeeksi avuton yltämään minnekään, on hyvä että edes toinen ylettää, eikä tarvitse aina kiipeillä. Lisäksi moni mies ilmeisesti tuntee itsensä mieheksi, kun pystyy jossain ihan arkipäiväisissä asioissa olemaan naiselle avuksi, se on minulle ok ja muutenkin pidän huomaavaisista miehistä. 

Tämä. Lyhyiden miesten itsetunto-ongelmat ovat todella luotaantyöntäviä. Lisäksi monella on inhottava asenne, jossa ajatellaan, että lyhyt nainen jotenkin automaattisesti kuuluu lyhyelle miehelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt, aina ollut yli 180 cm mies, pidän pituudesta ammu vaan. Mutta lyhyt ystävättäreni tykkää vain lyhyistä miehistä, sanoo ettei tykkää kurkotella. On hyvin kaunis eli pidemmänkin saisi, makuja on monia.

Vierailija
24/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska en halua että pojistani tulee juuri tällaisia juttuja netissä surevia pieniä käppänöitä. Suvussani ja tuttavapiirissäni on useampi tällainen lyhyt nainen + lyhyt mies - pari ja heidän aikuiset poikansa ovat alle 165 cm pitkiä ikisinkkuja. Yleensä isäänsäkin lyhyempiä

Toisaalta pitkän miehen kanssa voisin saada sekä lyhyen keijukaispojan että pitkän körmyn ja sisaruuskateus olisi valtavaa. Mutta todennäköisesti saisimme keskimittaisia lapsia, mikä olisi hyvä

Vierailija
25/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoittelet tänne täyttä paskaa, vailla mitään totuutta?

Vierailija
26/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 'erittäin lyhyt'. En kuitenkaan ole koskaan tietääkseni varsinaisesti lähtenyt iskemään ketään miestä vaan kaikki ovat lähestyneet minua - yksi poikkeus on mahdollisesti kun tutustuttiin ruotsinlaivan ruokabaarissa jossa tämä oli jonossa ja reagoin häneen. Ei mitään muistikuvaa miten päädyin tämän porukan pöytään - luultavasti pyysivät minut yksinolevan naisen. Mutta MINUA EI OLE IKINÄ LÄHESTYNYT KUKAAN LYHYT MIES mutta ylipitkiä minulle on ollut tarjolla mutta ei kiinnosta yli 190 senttiset. Olen sitä mieltä että ihan hyvin lyhyt mies, esim 170 cm, voi olla pituisensa naisen kanssa - naisen ei tartte olla häntä paljon lyhyempi. Ihan tuntuu siltä että lyhyet ja alle 180 senttiset miehet ihan karttavat kaukaa minua. Tähän ei ole minulta mitään järkiperäistä selitystä. En etsi esim turvaa pitkistä miehistä enkä varsinaisesti tunne mitään erityistä vetovoimaa vaikka tykkään kyllä että 180 -185 senttiset miehet sopivat minulle. Ei se kuitenkaan ole pelkkä pituus mikä tekee parista kivannäköisen yhdessä vaan kaikenlainen muu yhteensopivuus ja tasapaino. Olisi todella kiva jos olisin vähän pitempi, mutta asialle ei voi mitään. Jos olisin 'normaalimittainen' niin en tiedä miten pääsisin eroon kaikista miehistä, jotka luultavasti roikkuisivat perässäni. Iäkkäänä olen ymmärtänyt tämän puutteen merkityksen ja että normaalimittaisena olisin 'liian täydellinen' (anteeksi että itse sanon, juu omakehu haisee, mutta tämä ei ole ainoastaan kivaa). Tästä syystä on hyvä että en ole missinmittainen ja mieheltä vaatii ehkä rohkeutta panostaa vähän normaalia lyhyempään naiseen... Saattaisin tuntea itseni pieneksi jos minulla olisi lyhyt mies, yksin en koskaan tunne itseäni lyhyeksi. Minulle on sanottu että en näytä yhtään niin lyhyeltä ja ortopedi että minut saisi helpolla venyttämällä ainakin 10 senttiä pitemmäksi. Minulla onkin joku kasvuhäiriö ja harkittiin lääkitystä teininä, mutta se oli liian myöhäistä luuston kiinteytymisen kannalta. Olen iloinen että minulle ei annettu mitään kasvuhormonia. Suvussani on pitkiä miehiä mutta myös noin 170+ senttisiä. Kukaan noista 170+ miehistä ei ikinä ole tuntunut mitenkään 'lyhyiltä' miehiltä. Vain jos panee pitkän ihmisen viereen, joka voi myös olla nainen. Nämä suomalaiset lyhyet ihmiset eivät olisi yhtään lyhyitä jossain muussa kulttuurissa. 

Vierailija
27/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse pitkää miestä. Perus 185 cm riittää minulle ihan hyvin.

N32, 155 cm

Vierailija
28/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi nainen:

pituus 154cm

vyötärö 154cm

paino 154kg

!!! Oksennus UHH

Vierailija
29/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole mistään kelpuuttamisesta vaan jostain muusta. Ehkä luonto hakee jotain tasapainoa. Suuri pituus ei taida olla ihmiskunnan perimän ja säilymisen kannalta mikään toivottava ominaisuus. Taitaa liittyä siihen miten paljon ravintoa on saatavilla eikä tämä ruokapaljous ole mikään normaalitila koko ihmiskunnan kannalta.

Vierailija
30/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen reilut 150 senttiä, en jaksa enää lyhyiden miesten itsetunto-ongelmia. Ja olen jo yksinään tarpeeksi avuton yltämään minnekään, on hyvä että edes toinen ylettää, eikä tarvitse aina kiipeillä. Lisäksi moni mies ilmeisesti tuntee itsensä mieheksi, kun pystyy jossain ihan arkipäiväisissä asioissa olemaan naiselle avuksi, se on minulle ok ja muutenkin pidän huomaavaisista miehistä. 

Tämä. Lyhyiden miesten itsetunto-ongelmat ovat todella luotaantyöntäviä. Lisäksi monella on inhottava asenne, jossa ajatellaan, että lyhyt nainen jotenkin automaattisesti kuuluu lyhyelle miehelle. 

Jep, jos teillä on lyhyitä poikalapsia niin tukekaa niiden itsetunnon kehitystä jollain muullakin saralla.

Vierailija
31/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olen itse 158 cm pitkä nainen ja jopa 180 cm pitkät varatut miehet ovat avautuneet mulle lyhyydestä johtuvasta heikosta asemastaan deittimaailmassa. Voin vain kuvitella millaista se meno olisi tuota 20 cm lyhyemmillä miehillä, jollainen minulla on kaiketi jopa velvollisuus valita kumppaniksi oman pituuteni takia 

Vierailija
32/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska varsinkin monet lyhyet naiset haluavat (ehkä alitajuisesti) vierelleen fyysistä turvallisuutta, eikä lyhyt mies sellaista tunnetta tuo.

No ei kannata yleistää. Minusta kovin iso mies näin pienen naisen rinnalla tuntuu uhkaavalta ja epämukavalta. Itse koen sellaisen tavallisen "päätä pidempi" mitan miehellä omalta kannaltani ehdottomasti parhaaksi ja se tarkoittaa sellaista noin 170 senttistä miestä. Yli 180 senttistä en ottaisi koskaan koska en halua tuijottaa toisen napaa enkä niksauttaa niskaani kun suudellaan.

Vierailija
33/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa pitkiä lapsia

Vierailija
34/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ja jopa 180 cm pitkät varatut miehet ovat avautuneet mulle lyhyydestä johtuvasta heikosta asemastaan deittimaailmassa. "

Tuo kertoo lähinnä siitä että miehellä itsellään ei ole aavistustaan siitä mikä on oikeasti heidän heikon suosionsa taustalla. Silloin tartutaan näihin "olen liian lyhyt" syihin kun ei muuta keksitä.

Vierailija
35/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

183 senttiä on täydellinen miehen pituus, eli keskikokoinen on paras.

Vierailija
36/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" ja jopa 180 cm pitkät varatut miehet ovat avautuneet mulle lyhyydestä johtuvasta heikosta asemastaan deittimaailmassa. "

Tuo kertoo lähinnä siitä että miehellä itsellään ei ole aavistustaan siitä mikä on oikeasti heidän heikon suosionsa taustalla. Silloin tartutaan näihin "olen liian lyhyt" syihin kun ei muuta keksitä.

Tämäpä. Tai sitten halutaan saada enemmän kuin tarpeeksi, eli kadehditaan niitä 195 cm pitkiä miehiä, joita monet naiset avoimesti kuolaa. Vähän sama kun nätit, deittielämässä ihan hyvin menestyvät naiset angstaavat rumuuttaan kun eivät saa samanlaista huomiota kuin megabeibet. 

Vierailija
37/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin huomannut tämän asian.

Lyhyiden naisten deittiprofiileissa lukee että:

"I am short so I like tall guys !"

Pitkän naisten deittiprofiileissa lukee, että:

"olen 175cm joten olethan pitempi!"

Eikö olekin mielenkiintoista?

Lyhyt haluaa pitkän koska vastakohdat vahvistaa?

Pitkä haluaa pitkän koska onhan hän itsekin pitkä!

Olen lyhyehkö mies, mutta kasvoni ovat varsin komeat, joten ei tarvitse yleensä hirveästi huolehtia näistä jutuista. Tosin joskus sosiaalisesti kyvyttömät ja ikävät naiset saattavat silti töksäyttää jotain asiasta, vaikka olisivatkin minua lyhyempiä (ja rumempia). Mutta yleensä naisille riittää, että mies ei sentään ole tätä lyhyempi, jos muut asiat ovat kohdillaan. Deittailin esimerkiksi 174 cm mallinaista, vaikka olen itse vain 176-177 cm. Häntä ei tuntunut pituuteni haittaava

Et edes ole mikään lyhyt mies. Sanoisin että 170cm ja siitä lyhyemmät ovat oikeasti lyhyitä. Itse kyllä deittaillut tällaistakin (olen 167), mutta kivempi on jos mies on selvästi pidempi.

Vierailija
38/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei halua tahallaan kää pi ö lapsia. 

Vierailija
39/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se lyhyt nainen on todennäköisin nainen olemaan lyhyen miehen kanssa. 

Ei välttämättä. Minulla on ollut kaiken pituisia miehiä. Olen itse vain 160 cm, mutta lasteni isäksi valikoitui 187 cm pitkä mies. Hänen jälkeensäkin ollut pitkiä ja lyhyitä.

Vierailija
40/220 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on harvinaista, että lyhyellä miehistä monella on itse tunto vähän heikko kun on saanut kuulla vittuilua ja naljailua omasta pituudestaan tai paremmin sen puutteesta koko ikänsä sukupuoleen katsomatta. - Kyllä se jättää jäljen.- Erityisen ikävää asia kun useimmat meistä ei ole voinuyt valita ja päättää omaa pituuttaan. - Saon tai kirjoitin useimmat koska tällä palstalla olen toki voinut kohdata kirjoittajia, jotka ovat valinneet pituutensa siinä kuin oman varallisuttensa tai nenänsä muodon. 

Itse yritän olla huomaavainen ja tahdikas mutta en tapaa näitä seikkoja tai piirteitä itsessäni korostaa tai alleviivata vaan toivon, että ne huomataan ja nähdään muutoinkin. Olisi kovin vaivaannuttavaa ja raskasta jos niitä jostain syystä pitäsi tuoda itse esiin sen sijaan, että ne näkyisivät tai tuntuisivat muutoinkin. Koen onnistuneeni, jos tulee tunne, että muilla on vierelläni luonteva ja mutkatonta ola.

Huokaus, Joskus tuntuu sille, että se mitä odotetaan tai vaaditaan miehen olevan ulkoiselta olemukseltaan ei ole muuttunut miksikään viimeseen muutamaan-kymmeneen-tuhanteen vuoteen. Toisaalta olisi typerää tässä kohtaa syyttää ja osoittaa naisia ja sanoa, että se on naisten syytä, että näin on. - Ihan yhtä hyvin voisi väittää, että moni mies vaatisi että heidän kumppaninsa tulee olla heitä lyhyempi ja tai ainakin sirompi.

Ikävää on myö se, että jotkut -sukupuoleen katsomatta- kokevat ja tuntevat, että jos on fyysisesti pienikokoinen, niin olisi myös henkisest "vajaa mittainen".

Kukin saa ja voi toivoa kumppaniltaan mitä haluaa mutta olisi kuitenkin kiva, ettei tarvitsisi kuulla veetuilua ja huomauttelua asioista, joille ei itse voi oikein mitään, kuten juuri omalle pituudelleen ja sen asettamille haasteille,