Exän ja mun yhteiseen asuntoon tulee mittava remontti, miten varmistaa että kulut menee oikein?
Kommentit (15)
Onko siis tullut joku vesivahinko vai miten perustelette tuon ettei myydä ennen? Remontit ovat todella kalliita. Mittavasta remontista tulee mieleen ainakin joku 50000e.
Vierailija kirjoitti:
Onko siis tullut joku vesivahinko vai miten perustelette tuon ettei myydä ennen? Remontit ovat todella kalliita. Mittavasta remontista tulee mieleen ainakin joku 50000e.
Ei vesivahinko. Kipsilevyjen uusimista joistain seinistä, maalausta ja listoittamista
Ap
Harvoin remontti ennen myyntiä kannattaa. Pitää tietää mitä on tekemässä ja asunnon pitää olla alihintainen.
Jätä väliin, kun täällä kysyt neuvoja
Nyrkkisääntö: Mies maksaa remppakulut ja sitten kun eroatte, vaadit kämppää tai ainakin puolta kaikesta itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkisääntö: Mies maksaa remppakulut ja sitten kun eroatte, vaadit kämppää tai ainakin puolta kaikesta itsellesi.
Oliko tää vitsi?
Ap
Kuluthan menee oikein vain, jos ostatte kaiken yhdessä ja valitsette remonttimiehen yhdessä tai teette itse juuri saman verran töitä. Onnistuuko vai tuleeko riita listojen hinnoista ym?
Ei taida olla syytä alkaa hommaan. Myyntiin vain.
Oletteko hieman yksinkertaisia vai onko kyse hintaa nostavasta stailausrempasta?
Aikoinaan, kun ostin asuntoni, niin etsin nimenomaan remontoitavaa asuntoa. Halusin rempata just oman mieleisen asunnon. Onneksi löytyi ja ei ollut tehty mitään stailausjuttuja, kun pistin ihan kaiken uusiksi.
En tekisi mitään remonttia vaan suoraan vaan myyntiin.
Kuinka hankala on jakaa yksi rahasumma kahdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vesivahinko. Kipsilevyjen uusimista joistain seinistä, maalausta ja listoittamista
Ap
Joku iskenyt nyrkin seinästä?
Vierailija kirjoitti:
En tekisi mitään remonttia vaan suoraan vaan myyntiin.
Exä ei suostunut siihen. Meillä meni asuntokaupat sivuun kun ei suostunut alhaiseen kauppahintaan. Mutta siinä oli kyllä välittäjän puolelta vedätystä myös
Ap
Olen tehnyt paljon remontteja sen jälkeen kun armeijasta pääsin vuonna 1996. Kipsilevyjen uusiminen ja listoitus ei ole niin kallista nykyään. Remppa voi silti olla kallis jos ei itse osaa remontoida. Esimerkiksi kun remontoin isäni kesämökkiä niin firman tekemänä se olisi maksanut 88000 euroa. Tein suurimman osan itse ja maksoikin vain 45000 euroa.
Maksatte laskut puoliksi