Työnantaja ei anna kunnollisia työvälineitä
Valittaa kuitenkin hitaudesta ja on ilmoittanut siirtävänsä jotain työtehtäviä pois. Työnteko on hidasta, koska niitä ennakkoon sovittuja työvälineitä ei ole työnantaja hankkinut. Olen yrittänyt puhua asiasta, mutta viesti ei mene perille. Onko tästä oltava yhteydessä työsuojeluvaltuutettuun?
Kommentit (28)
Ja todellakin ON. Nytkin oon yhes. Entises paikas se narsistinen ns pomo ei yleensäkään antanut mulle töitä, ja ku se anto tehtäväksi yhden käsikorun sellaisen nolon kehikon avulla, eipä se sille kelvannut !!! Ja sil oli ainaki sillon nolo tapa olla tahallaan montakin päivää poissa täysin ilmoittamatta asiasta, ja ku se kehtas tulla sinne, se näytti ihan, kuin se olis ollu krapulassa ja juonut oikeen kunnolla. Sit sillä oli tapana opiskella työaikana jotakin etänä......mitä me muut siellä teimme ? Ja sit, jos joku on muutaman minuutin myöhässä ruokatunnin jälkeen, ku se o ollu kävelyllä yms pois sen paikan alueelta, ni siitähän sekin mulle suuttu ja otti koeajalle JA EROTTI SITTEN SYYTTÄ. Ei kukaan määrää koeaikaa ENNEN POTKUJA. Ja ne o vieläki monta sataa euroa velkaa mulle siitä hyvästä.
Mitä työtä teet ja mitkä työvälineet on huonot?
Ahhahaa! Meillä pitäisi tehdä laadukasta somemisältöä jollain kämäisillä vanhoilla puhelimilla. 🤣 Ei tapahdu. Ja sitten itketään. On kyllä annettu speksit millä puhelimilla, mikeillä ja valoilla onnistuis.
Vierailija kirjoitti:
Ahhahaa! Meillä pitäisi tehdä laadukasta somemisältöä jollain kämäisillä vanhoilla puhelimilla. 🤣 Ei tapahdu. Ja sitten itketään. On kyllä annettu speksit millä puhelimilla, mikeillä ja valoilla onnistuis.
Olisi kiva kuulla miten työnantaja onnistuu itselleen perustelemaan tällaisen toimintatavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin kesällä yhessä firmassa viherrakentajana. Esihenkilö antoi todella esihistorialliset työvälineet, kuten lapion josta puuttui 1/3 lavasta. Tärykin oli totaalisen mäsä. Firman auto olisi voinut jättää meidät koska vain tielle. Sitten se kämmäsi isoja työmaita ylihinnoittelullaan ja tyhmillä pakkomielteillään piharakentamiseen, josta asiakkaat eivät tykänneet. Kohta sillä ei ollutkaan enää tarjota töitä. Hän alkoi ajamaan häntä koipiensa välissä pois hyviä työntekijöitään syyllistäen, että heidän pitäisi hankkia oma toiminimi ja omat työkalut, muutoin homma ei toimi.
Käsittämättömiin tunareihin sitä välillä törmääkin 😂 Sillä meni käytännössä kymmeniä tonneja ja päteviä työntekijöitä sivusuun, koska ei osannut johtaa sitten yhtään.
Silläkin riskillä, että tulen tunnistetuksi: meilläkin hassataan paljon rahaa sekä aikaa siihen
Työvälinekulut ja aliurakoitsijat ovat eri rivillä excelissä, ei niitä voi verrata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla miten työnantaja onnistuu itselleen perustelemaan tällaisen toimintatavan.
Excelillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Excelillä.
Eivätkö isot konsultti- tai alihankintapalvelujen kulut ole osoitus siitä, että jotain tehdään väärin?
Voin todella huonosti tässä työpaikassa.