Miksei ole sellaisia työpöytiä, joissa olisi joku vedettävä kuomu?
Siis joku sellainen tyylikäs puinen ratkaisu, jolla peittää rumat näytöt kotona olevalta työpisteeltä illoiksi ja viikonlopuiksi. Kaikilla kun ei ole erillistä työhuonetta, vaan esim. itselläni on työpiste makuuhuoneessa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut linkkienne pöydistä ovat ihan hyviä, mutta unohdin mainita, että pitäisi olla myös säädettävät jalat. Normaalikorkuiset pöydät ovat ainakin minulle liian korkeita.
ap
No osta säädettävä tuoli.
Ergonomiselta kannalta jalat pitäisi kai olla lattialla.
ap
Osta lisäksi vielä jalkatuki
Osta jätesäkkejä ja askartele niistä päällinen, jonka illalla, päivän lintsattuasi, vedät työpisteen ylle.
Vaatekaappiin taso ja siihen kiinni ulosvedettävä näppäintaso. Ovet kiinni päivän päätteeksi.
Itse olen vain tyytynyt siihen, että makuuhuoneessa on työpöytä ja sen päällä pari näyttöä, vaikka se ei nyt esteettistä silmää hivelekään.
Taidat olla sama jankkaaja kuin toisessa ketjussa.
Miksi? Miksi? No siksi kun kukaan ei ole sitä tarvinnut tai rakentanut ja suunnitellut. Tyhmäkö olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut linkkienne pöydistä ovat ihan hyviä, mutta unohdin mainita, että pitäisi olla myös säädettävät jalat. Normaalikorkuiset pöydät ovat ainakin minulle liian korkeita.
ap
No osta säädettävä tuoli.
Työergonomiasi tarkastettu viimeksi 70-luvulla?
Vierailija kirjoitti:
ap
Hanki korkeampi / säädettävä tuoli senkin uusavuton pösilö.
Miksi et vaihtaisi näyttöjäsi? Itselläni on ohut kaarevanäyttö joka ns istuu sisustukseen.
Vanhan ajan klaffipiironki , sellaisen voi löytää kirppiksiltä jne. Säilytys tilaa ja ja luukun aukaisemalla saa pöytätason .Ovat myös kauniita jos tykkää vanhemmista huonekaluista.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan ajan klaffipiironki , sellaisen voi löytää kirppiksiltä jne. Säilytys tilaa ja ja luukun aukaisemalla saa pöytätason .Ovat myös kauniita jos tykkää vanhemmista huonekaluista.
Niin, että joka päivä siirrät näyttöt pois tasolta ja taas takaisin kun tarviit?
Meillä on. Se on mummon peruja, tosi hieno. Siinä on ruloo ? vai mikä se on, joka vedetään kuomuksi tarvikkeiden ja kirjoitustason päälle. Mummon 50-vuotislahja vuodelta 1950.
Vierailija kirjoitti:
ap
Eikös ole myytävänä myös sellaisia sähköpöydän runkoja jotka voi liittää mihin hyvänsä pöytätasoon
Vierailija kirjoitti:
"Teetättää" 🤣
Se on ihan vain teettää. Tehdä tai teettää.
Tai sitten se on vaan "teetättää " niin kuin alunperin kirjoittikin.
On sinullakin ongelmat. Ja kysyt vielä MIKSI ei ole. Onko typeämpää kysymystä?