Mitä aiot olla ostamatta "älä osta mitään päivänä" eli tänään?
Niin miten on? Itse tein eilen kaikki ostokset mitä aluksi suunnittelin tälle päivälle. Ja tulipa sitä tavaraa. Nyt vietän kulutus vapaan päivän hyvällä omallatunnolla.
Kommentit (31)
Mulla on 5 päivää viikossa sellaisia, että en osta mitään.
Siksi tälläiset älä osta mitään -päivät on ihan hassuja.
En edes tiennyt että tänään on taas joku blablaapäivä. Voin jättää ostamatta röökit koska eilen illalla just ostin topan, riittää hyvin ainakin pari päivää.
Kävin lähikaupasta 2 rasiaa marinoituja koipireisiä ja2 rasiaa lättyjä - ja urheasti jätin kaiken muun ostamatta!
Eli olen jättänyt ostamatta koko lähikaupan sisällön miinus nuo 4 ostosta.
Olin myös menemättä kauppaan taksilla, joten säästin senkin rahan (fillarilla menin)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin tänään olla ostamatta Audin RS 6:sen farkun !
Ei sitä lasketa, jos osamaksulla ostaa viiden vuoden rahoituksella.
Tänään ajettelin näin vihervassarina jättää mt-lääkkeet ostamatta ja ottamatta. Aion keskittyä persujen haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ajettelin näin vihervassarina jättää mt-lääkkeet ostamatta ja ottamatta. Aion keskittyä persujen haukkumiseen.
Sen verta vanha vitsi että haiskahtaa jo raadolta.
Kävin keskiviikkona ja törsäsin 27€. Seuraavan kerran maanantaina tai tiistaina. Tosin ei jäänyt käyttötilille rahaakaan kun 380€ ja eläke tulee vasta maanantaina.
Ajattelin jättää ostamatta ainakin purjeveneen, moottoripyörän ja asuntoauton. Helikopterinkin ostamatta jättämistä voisin ehkä harkita...
Apteekkiin on mentävä ja paketti lähetettävä Amerikkaan.
Hallitsen onneksi oman kulutukseni, joten päivä ei välttämättä ole suunnattu minun tyyppisilleni viherpipertäjille.