Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hemmetti siinä, on että kampaajat AINA leikkaa tukan lyhyemmäksi kuin pyytää??!

Vierailija
22.02.2007 |

Eilen kävin uudella kampaajalla, minulla OLI pitkät hiukset (eteen vedettynä rintoihin asti).

Sanoin selkeästi ja vielä sormilla näytin mitan, paljonko haluan pituudesta pois. Eli 3-4 cm. Kuitenkin lopputuloksena minulla on nyt tukka, joka nippanappa ylettyy olkapäille! Ja kampaaja vielä väitti ettei leikannut paljoa pituudesta. Just! Ainakin 10 cm lähti taas..

Eikä ollut eka kerta kun näin käy. Oikeastaan aina on sama juttu kampaajasta riippumatta. En tiedä onko heillä ymmärryksessä vikaa vai joku ihmeen into leikata kaikkien hiukset mahdollisimman lyhyeksi?! Ensi kerralla pitää kait sanoa, että pituudesta ei saa ottaa senttiäkään, niin sitten varmaan saan pois sen haluamani 3cm..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi käynkin (hiusten kasvatusvaiheessa) kampaajalla kerran vuodessa.

Sama juttu tapahtuu aina siinäkin, että laittavat lopuksi hiuksia NIIIN perusteellisesti kampaukselle (että lopputulos olisi mahdollisimman näyttävä), että hyvä kun on yksi karva päässä jäljellä sen harjaamisen, kääntämisen, aineiden levittämisen ja muun tupruttamisen jälkeen.

ÄRSYTTÄVÄÄ.

Vierailija
22/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus tehnyt virheitä työssäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on mennyt ehkä vähän yli, mutta kasvaahan ne takaisin. Mun hiuksia ei myös laiteta mitenkään jos en halua. Kesällä mä olen lähtenyt pari kertaa märillä hiuksilla kampaajalta. Joskus annan kuivata mutta ei mitään kampauksia. Pitää vain ostata avaa suu ja sanoa mikä sopii itselle mikä ei.

Ja vakikampaaja on hyvä olla.

Vierailija
24/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon, että tähän asti (näytän) tulos ei leikkaa niin lyhyeksi

Vierailija
25/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tukkaakin piisaa.

Eräs ystäväni, jolla on permisten ja värjäysten jäljiltä kuiva hamppu, valitta aina sitä, että kampaajat yrittää leikata liikaa. Niin hyvä ystävä en ole, että pystyisin sanomaan, että olisi syytäkin leikata.

Vierailija
26/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletko joskus tehnyt virheitä työssäsi?

Vierailija
27/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi todella mukavaa jos kerrankin tulisi asiakas joka osaisi kuvailla mitä haluaa!!!! Onko se niin hemmetin vaikeaa avata suunsa kampaajalla??? Aina saa kysyä monta kertaa asiakkailta että paljonko otetaan ja vastaukseksi saa sitten epämääräistä huitomista! Mikä siinä on että kampaajalla ja sairaalassa ihmiset ovat yhtäkkiä niin avuttomia???

Vierailija
28/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka hän on monta kertaa mokannut? Vaihda kampaajaa!

Vierailija
29/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole ollut valittamista. Viimeksikkin menin kuvan kaa ja sain sitä mitä halusin :)

Vierailija
30/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli syksyllä kiva ja helppo hartioille ulottuva tukka, vähän rikottu sivuista ja takaa. No piti vaan tasoittaa hiukan kasvuja pois niin jumaliste kyni ihan lyhyeksi ja jätti taakse vaan ohuen liuhakkeen niskaan. Kyllä vituttaa, kova kasvatus entiselleen.

Vierailija
31/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla on vyötärön alapuolelle venähtänyt tukka jota joku sukulainen taannoin tasotti(sen verran kun oikeesti halusin).

Nyt haluaisin mennä kampaajalle leikkauttaan tukkaa 5cm, mut lähtee se vakio 15cm.

Oletteko muut huomanneet siinä vielä sitä että mitä pidempi tukka, sitä enempi lähtee. Eli jos pyydät lyhyemmästä ottamaan 5cm, lähtee 7-10cm. Ja jos pyydät pitkästä ottamaan sen 5cm lähtee 15cm?

Itelläni kokemuksia tuosta monesti, ja se on tehnyt musta kampaajakammoisen.

Vierailija
32/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn parin kuukauden välein kampaajalla. Ap.

Vierailija
33/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilua 10 senttiä 3-4cm sijasta..Onneksi- sillä kohta ei olisi tukkaa mitä käydä leikkauttamassa. Lähinnä halusinkin että keventää hiuksia kerroksittain leikkaamalla, mutta aina tuosta loppupituudesta lähtee liikaa! t: Ap.

Vierailija
34/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta poikkeuksetta ne ovat aina lyhyemmät. Parin kuukauden kasvatus ja sitten hiukset ovast " hyvät" . Olen huomannut, että kampaajat märkinä venyttävät hiukset niin, että ylettyvät kyllä leuan elle niin kuin pitääkin, mutta kuivana ei tosiaankaan..

Vierailija
35/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen kyllä ollut aina tyytyväinen lopputulokseen. Hiukset ovat huomattavasti helpommin harjattavissa. Eikä pituudestakaan oo lähteny yhtään liikaa, yleensä ei edes kukaan huomaan että oon käyny parturissa, paitsi jos laitetaan väriä samalla. Ja hiuksilla pituutta puoleen selkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän