Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hemmetti siinä, on että kampaajat AINA leikkaa tukan lyhyemmäksi kuin pyytää??!

Vierailija
22.02.2007 |

Eilen kävin uudella kampaajalla, minulla OLI pitkät hiukset (eteen vedettynä rintoihin asti).

Sanoin selkeästi ja vielä sormilla näytin mitan, paljonko haluan pituudesta pois. Eli 3-4 cm. Kuitenkin lopputuloksena minulla on nyt tukka, joka nippanappa ylettyy olkapäille! Ja kampaaja vielä väitti ettei leikannut paljoa pituudesta. Just! Ainakin 10 cm lähti taas..

Eikä ollut eka kerta kun näin käy. Oikeastaan aina on sama juttu kampaajasta riippumatta. En tiedä onko heillä ymmärryksessä vikaa vai joku ihmeen into leikata kaikkien hiukset mahdollisimman lyhyeksi?! Ensi kerralla pitää kait sanoa, että pituudesta ei saa ottaa senttiäkään, niin sitten varmaan saan pois sen haluamani 3cm..

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinähän olet oikein kielinero...

Vierailija
2/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina riittänyt se, että sanon mitä haluan ja kampaaja tekee sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaihtelua, mutten ihan näin paljon... pyysin leikkaamaan 5cm latvoista samalla kun laitatin raidat (se vaihtelu) ja kahteen otteeseen huomautin, että kiinni pitää saada taakse työni vuoksi. No, mittaa lähti reilu 10cm eikä hiukset enää yletä kiinni. Pinneillä sitten sivulta joudun poimimaan kutrit, että saan hiukset edes jotenkin pois kasvoilta, tylsää...

En ole vielä löytänyt vakikampaajaa muuton jälkeen, kolmesti käynnyt samoin eli liiaksi latvoista pois. Ja minulla latvat hyväkuntoiset eli viimeksikin kampaaja sanoi, että 2-3cm näistä voisi ottaa, sovittiin se 5cm.

Ilmeisesti kampaajaopinnossa ei kauheasti matematiikkaa harjoiteta jos pituus heittelee näin kovin...

Vierailija
4/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapuolelle näppärästi kiinni - pinneillä mutta kyllähän hyvänenaika aikuisillekin ihmisille pinnejä kampauksiin laitetaan.

kampaaja

Vierailija
5/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisi todella mukavaa jos kerrankin tulisi asiakas joka osaisi kuvailla mitä haluaa!!!! Onko se niin hemmetin vaikeaa avata suunsa kampaajalla??? Aina saa kysyä monta kertaa asiakkailta että paljonko otetaan ja vastaukseksi saa sitten epämääräistä huitomista! Mikä siinä on että kampaajalla ja sairaalassa ihmiset ovat yhtäkkiä niin avuttomia???

Vierailija
6/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Halusin vaihtelua, mutten ihan näin paljon... pyysin leikkaamaan 5cm latvoista samalla kun laitatin raidat (se vaihtelu) ja kahteen otteeseen huomautin, että kiinni pitää saada taakse työni vuoksi. No, mittaa lähti reilu 10cm eikä hiukset enää yletä kiinni. Pinneillä sitten sivulta joudun poimimaan kutrit, että saan hiukset edes jotenkin pois kasvoilta, tylsää...

En ole vielä löytänyt vakikampaajaa muuton jälkeen, kolmesti käynnyt samoin eli liiaksi latvoista pois. Ja minulla latvat hyväkuntoiset eli viimeksikin kampaaja sanoi, että 2-3cm näistä voisi ottaa, sovittiin se 5cm.

Ilmeisesti kampaajaopinnossa ei kauheasti matematiikkaa harjoiteta jos pituus heittelee näin kovin...

Vierailija
7/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sinähän olet oikein kielinero...

Vierailija
8/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaikka hän on monta kertaa mokannut? Vaihda kampaajaa!

Vierailija
9/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ihan suomenkielellä sanoin kampaajalle, että hiukset pitää saada kiinni poninhännälle. Ei tullut mieleen, että pitää tähdentää etten mitään pinnivirityksiä kaipaa, etenkin kun hiukset oli ko. tilanteessa vielä poninhännällä niskassa.. Ehkä ensi kerralla väännän sitten rautalangasta, koska kampaajat ei taida olla ihan järjenjättiläisiä.

t.36

Vierailija
10/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä kyllä ihan suomenkielellä sanoin kampaajalle, että hiukset pitää saada kiinni poninhännälle. Ei tullut mieleen, että pitää tähdentää etten mitään pinnivirityksiä kaipaa, etenkin kun hiukset oli ko. tilanteessa vielä poninhännällä niskassa.. Ehkä ensi kerralla väännän sitten rautalangasta, koska kampaajat ei taida olla ihan järjenjättiläisiä.

t.36

Vierailija
11/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ehkä ensi kerralla väännän sitten rautalangasta, koska kampaajat ei taida olla ihan järjenjättiläisiä."

Vierailija
12/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte pari senttiä tasoitusta, niin pyytäkää jotain kaveria tasoittamaan.

Tosin tasoitus ei oo ihan niin helppoa kuin luulette, varsinkaan jos on paksut hiukset.

Vierailija
13/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos haluatte pari senttiä tasoitusta, niin pyytäkää jotain kaveria tasoittamaan.

Tosin tasoitus ei oo ihan niin helppoa kuin luulette, varsinkaan jos on paksut hiukset.

Vierailija
14/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 Minä päätin tästä lähtien pitää kunnon paatospuheen kampaajalle mennessäni, että jatkossa vältyttäisi tältä ongelmalta. Sit jos sekään ei auta, niin..argh! t: Ap.

Vierailija
15/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä hiuksia en usko leikanneeni pyydettyä enempää. kampaaja ev

Mutta poikkeuksetta ne ovat aina lyhyemmät. Parin kuukauden kasvatus ja sitten hiukset ovast " hyvät" . Olen huomannut, että kampaajat märkinä venyttävät hiukset niin, että ylettyvät kyllä leuan elle niin kuin pitääkin, mutta kuivana ei tosiaankaan..

[/quote]

Vierailija
16/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina lähtee 10-15 cm vaikka ensin sovitaan 2-3. Pitäisi varmaan olla viivoitin mukana, huoh.

Kiharassa tukassa vielä, kun vedetään ensin märkänä suoraksi, he leikkaavat sen hienosti, otsatukka sopivaan kohtaan, sivuilta nätisti hapsutettu kehystämään.

Sitten kun se kuivuu oikeaan kuosiinsa, otsatukka nousee 5 cm (!) ja ne nätit hapsut on spanielikorvina molemmin puolin.

Olen myös parturikammoinen, jos löydän läheltä luotettavan niin pysyn siinä.

Vierailija
17/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

reilua 10 senttiä 3-4cm sijasta..Onneksi- sillä kohta ei olisi tukkaa mitä käydä leikkauttamassa. Lähinnä halusinkin että keventää hiuksia kerroksittain leikkaamalla, mutta aina tuosta loppupituudesta lähtee liikaa! t: Ap.

Vierailija
18/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vaihtoehtoisesti molemmat? Jos on 10cm huonoa, niin sitten lähtee se 10cm. Tai on huono kampaaja, joka ei osaa leikata kerralla suoraan ja sit korjailee tulosta sen 6cm lisää... ;D

Vierailija
19/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

aina lähtee 10-15 cm vaikka ensin sovitaan 2-3. Pitäisi varmaan olla viivoitin mukana, huoh.

Kiharassa tukassa vielä, kun vedetään ensin märkänä suoraksi, he leikkaavat sen hienosti, otsatukka sopivaan kohtaan, sivuilta nätisti hapsutettu kehystämään.

Sitten kun se kuivuu oikeaan kuosiinsa, otsatukka nousee 5 cm (!) ja ne nätit hapsut on spanielikorvina molemmin puolin.

Olen myös parturikammoinen, jos löydän läheltä luotettavan niin pysyn siinä.

Vierailija
20/35 |
22.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni oli silloin pitkät hiukset ja pyysin muutosta malliin. Sanoin kuitenkin kolme kertaa, että hiukset on saatava ehdottomasti kiinni. Lopputulos oli se, että pimu leikkasi höyllällä sivut korvien tasolle. Siinä vaiheessa, kun huomautin oli jo myöhäistä. Soitin vielä seuraavana päivänä kampaajalle ja sanoin etten todellakaan ole tyytyväinen.

Nuivan oloinen kampaaja sanoi, että minähän halusin muutosta. Kyllä, mutta sanoin, myös selkeästi, että hiukset on saatava töissä kiinni. Arvaa vituttiko, kun kampaaja vain sanoi, että voin laittaa hiukset pinneillä kiinni. Aikuisella naisela pinnit on jumalauta naurettavat. Ehdotti korvaukseksi ilmaista väriä, mutta todellakaan sille naiselle en olisi enää hiuksiani antanut käsiteltäväksi.

Terveisiä vain Lahteen tälle " trendi" kampaajalle. toivottavasti maine on jo kiirinyt, sillä kovasti olen tästä kampaajasta viestiä pistänyt eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi