Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksaa adhd ystävät vaikka rakkaat ovatkin?

Vierailija
28.11.2024 |

Minulla on kiva lähipiiri ja tuttuja 30-40 vuotiaita. Kaikilla menee normaalisti eikä ole mitään sen suurempia ongelmia. Ainoastaan vilkkaus ja energisyyden taso saa mut tulemaan hulluksi. 

Heille saattaa jatkua loputtomiin se läpän heitto ja menojalka ( tarkoitan että kuntosalilta syömään siitä vielä pelaa padelia, sit taas kahville, sit yöllä suunnitellaan yrityksiä jne jne jne). Loputonta menoa, puhetta ja läppää.

Ei mee perille kun sanoo että pitää kotonakin olla, on töitä, lapsia. Pitää myös nukkua. Adhd ihmisten kanssa on äärimmäisen vaikeeta suunnitella tai puhua vakavasti. Kaikki on aina ilon kautta. 

Itse olen rauhallinen mutta sit on kiva kun näiden kanssa on fiksuja keskusteluita ja tuovat iloa. Liikaa on liikaa. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieninä erinä.

Vierailija
2/3 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ehdotan kuin ensimmäinen vastaaja. Jotkut ihmiset ovat sellaisia, että heidän kanssaan on kivaa istua se kaksi tuntia kaljalla tai käydä joskus pelaamassa tennistä mutta tiiviimpää kanssakäymistä ei vain jaksa. Minulla oli joskus pari tällaista kaveria mutta välit oli pakko lopulta viilentää kokonaan, koska se heidän spontaaniutensa ja lapsenmielisyytensä alkoi kärjistyä impulsiivisuudeksi ja rajattomuudeksi. Olisivat olleet ihan mukavaa satunnaista menoseuraa mutta koska eivät enää hahmottaneet kaveruuden normaaleja rajoja tai osanneet säädellä käytöstään, katsoin parhaaksi sanoa heille heipat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä