Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (1936)
Mitä hittoa😂 pitää olla syy, että lähti pettämään🤦🏽😂 no oisko vaan tehny mieli vierasta, joka oli helppo🧐
En luottaisi tohon naistenliehittelijään, siinämielessä laskee vaimon pisteet kyllä, että eikö tajua, vaikka ihan julkisesti näytettiin, mikä mies on miehiään? Oli 20v tai ei, mies osoitti kunnioituksensa ja arvostuksensa tälle pitkälle suhteelle "lämpenemällä" fitnesspimulle. Lahjottaisi ihan vaan kokonaan, miksi vaimon pitäisi ymmärtää, että 20v avioliittoon mahtuu kolhuja? Onko nää "kolhut kuuluu pitkiin liittoihin-puolustelijat juuri itse niitä syrjähyppyjä tehneitä? Kuuluu kolhut, mutta ei kuulu pettäminen.
Minua häiritsee kun tämä fitnesspimu videoilla vain pitää käsiä yhdessä ja nyökkäilee kun Janne puhuu. Miksi hän on edes videolla kun ei ole muuta virkaa kuin nyökätä ja virnistellä Jannelle
Katopa Johannan IG tägätyt kuvat ja videot , samalla tavalla hymyilee ja hieroo käsiä Antin videoilla😂 haluaa jonkun isähahmon, jonkun jolla on ura, suhteita ja jossa voi itse olla esillä ja työllistyä😁😁
Vierailija kirjoitti:
En luottaisi tohon naistenliehittelijään, siinämielessä laskee vaimon pisteet kyllä, että eikö tajua, vaikka ihan julkisesti näytettiin, mikä mies on miehiään? Oli 20v tai ei, mies osoitti kunnioituksensa ja arvostuksensa tälle pitkälle suhteelle "lämpenemällä" fitnesspimulle. Lahjottaisi ihan vaan kokonaan, miksi vaimon pitäisi ymmärtää, että 20v avioliittoon mahtuu kolhuja? Onko nää "kolhut kuuluu pitkiin liittoihin-puolustelijat juuri itse niitä syrjähyppyjä tehneitä? Kuuluu kolhut, mutta ei kuulu pettäminen.
Kysypä keltä tahansa mummolta mikä oli pitkän liiton salaisuus tai onko ollut miehen puolelta pettämistä.
Pettäminen ei kuulu avioliittoon eikä ne kaikki kolhutkaan, mutta toiset on vahvempia kun toiset ja sä et voi tietää mitä muuta kenenkin suhteeseen kuuluu/mikä painaa enemmän ja antaa anteeksi.
Mua on petetty ja se käsiteltiin ja annoin anteeksi. Eli en ole itse mikään syrjähypyn tehnyt enkä todellakaan mikään kynnysmatto.
Ei tietenkään syrjähypyn anteeksiantanut ole kynnysmatto. Moni asia merkitsee, kuten se jäisikö itse taloudelliseen ahdinkoon, hajoaisiko yhdessä rakennettu elämä, näkisikö lapsia miten jne. Kuitenkin sen petetyn täytyy nöyrtyä ja hyväksyä se, että tuli kohdelluksi rakastamansa ihmisen taholta rumimmalla mahdollisella tavalla ja tässä tapauksessa vielä julkisesti.
Mutta en usko, että kukatahansa pitkässä liitossa oleva on kokenut syrjähypyn, tiedänkin näin olevan. Tuo on varmaankin tarina, jolla petetyt saa itselleen itsekunnioitusta takaisin ja pettäjä paikkaa syyllisyyttään sillä, että moni muukin on tehnyt tällaista. Saavat asian jotenkin käsiteltyä: on "helpompaa, kun kaikki muutkin pitkään naimisissa olleet ovat kokeneet tämän". Saa vähän itsekunnioitusta takaisin itselleen valehtelemalla ja jonkun katuuskottavan selityksen jatkaa.
Syrjähyppyjäkin on lisäksi monenlaisia, kertasähellys kännissä on aivan eri asia, kuin monta kuukautta tuhansien ig-katsojien edessä pidäkkeettömästi esitelty suhde.Näitä lirkutteluita ei ole edes poistettu, vaan sielä ovat persikat ja sydämet kaikkien nähtävissä edelleen. Tuosta julkisuudesta juurikin on pääteltävissä, että tämä homma on tosi jees ja aivan mahtavaa, eikä ole minkäänlaista häpeän tunnetta. Sitten hetken kuluttua hymyillään vaimo kainalossa ja selittelythän kaikki voikin lukea iltapäivälehdistä ja syyt johtuvat kuulemma vaikeista kokemuksista työelämässä. Näin sitä 20v avioliittoa pelastetaan. Vaimoa kohdeltiin ja kohdellaan törkeästi.
Juuri näin. Minusta toiminta nyt kaiken jälkeen kertoo siitä millainen ihminen tämä Janne on. Ja toisaalta myös millainen ihminen tämä Johanna on. Jos kunnioittasivat vaimoa sekä itseään, niin lopettaisivat yhteistyön ja antaisivat kaikille rauhan rakentaa elämää uusiksi. Se että jäädään tuohon kuvioon, ei kerro hyvää eikä ole kenellekään hyväksi.
Vielä viime heinäkuussa Antti on laittanut sydämiä Johannan ig-julkaisuun. Eli nähtävästi on oikeasti lennosta vaihtanut miestä. Ja ihmetellyt/uhriutunut vielä, ettei eksä antanut jatkaa firmassaan tj:n asemassa. Nyt saattaakin tulla pienoinen hoppu etsiä uusi puolijulkkismies, jolla pinkka kunnossa, jos routa ajoikin Jannen takaisin vaimon luo.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään syrjähypyn anteeksiantanut ole kynnysmatto. Moni asia merkitsee, kuten se jäisikö itse taloudelliseen ahdinkoon, hajoaisiko yhdessä rakennettu elämä, näkisikö lapsia miten jne. Kuitenkin sen petetyn täytyy nöyrtyä ja hyväksyä se, että tuli kohdelluksi rakastamansa ihmisen taholta rumimmalla mahdollisella tavalla ja tässä tapauksessa vielä julkisesti.
Mutta en usko, että kukatahansa pitkässä liitossa oleva on kokenut syrjähypyn, tiedänkin näin olevan. Tuo on varmaankin tarina, jolla petetyt saa itselleen itsekunnioitusta takaisin ja pettäjä paikkaa syyllisyyttään sillä, että moni muukin on tehnyt tällaista. Saavat asian jotenkin käsiteltyä: on "helpompaa, kun kaikki muutkin pitkään naimisissa olleet ovat kokeneet tämän". Saa vähän itsekunnioitusta takaisin itselleen valehtelemalla ja jonkun katuuskottavan selityksen jatkaa.
Syrjähyppyjäkin on lisäksi monenlaisia, kertasähellys kännissä on aiv
Olen täysin samaa mieltä tuosta loppu osasta. En ymmärrä miksi Johanna ja Janne jatkavat minkäänlaista yhteistyötä, miksi yhteisiä kuvia ja videoita ei ole jo poistettu ja sydän kommentteja ym. Ei se tapahtunutta ikävä kyllä poista, mutta kertoo heistä ihmisinä miten ilkeitä ja tunteettomia ovat ja epäkunnioittavia vaimoa kohtaan. En vaimona hyväksyisi mitään yhteyttä heidän välillään.
Mutta silloin kun mua peitettiin tunsin nöyryytystä, silloin taas kun mies itki, katui ja oli ns. valinnut minut ja lapset, en tuntenut kyllä oloani pätkääkään nöyryytetyksi. Tämäkin nainen oli oikein leuhkinut mun miehelle miten on muidenkin varattujen miesten kanssa ollut joilla on lapsia, ja koki pelastavansa näitä miehiä kurjista avioliitostaan 😂😂
En pönkitä itseäni muiden pettämistarinoilla enkä toivoisi sitä kellekään. Tuntuu, että enemmän ihmetellään jos joku löytää voimaa antaa anteeksi ja pystyy jatkamaan ja sitä pidetään jotenkin säälittävänä ja vaimoa täällä haukutaan. Tarkoitin sillä aiempaa että maailman sivun on naisia petetty ja ovat valinneet jäädä tai ovat ottaneet takaisin omasta halustaan, eikä se ole mitään säälittävää tai kukaan ei voi tulla ulkopuolelta sanomaan että jos joku pettää että ainoa oikea ratkaisu on jättää pettäjä. Ei mua kukaan pakottanut jäämään tai antamaan anteeksi, itse valitsin ja oikea valinta on ollut. Miks mun itsekunnioitus olis menny jos mua petettiin?? Eihän se musta kerro mitään se pettäjähän siinä oli heikko, kärsii vieläkin omantunnontuskistaan, mulla on ihan hyvä olla itseni kanssa, en oo alentunut samaan. Ja se tyttönen niin moraaliton ja uskon että karma korjaa ennemmin tai myöhemmin.
Taas eilen Johanna laittanut yhteisiä kuvia ja videoita ...ja biisivalinta on selkeä viesti vaimolle. Oksettavaa, että Janne mahdollistaa tätä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Taas eilen Johanna laittanut yhteisiä kuvia ja videoita ...ja biisivalinta on selkeä viesti vaimolle. Oksettavaa, että Janne mahdollistaa tätä käytöstä.
Jannen itsetuntoa varmaan hivelee, kun naiset tällä lailla "tappelevat" hänestä. Voihan se olla, että vaimon suhtautuminen nyt kertoo jostain ylivertaisesta henkisestä kypsyydestä, kun kykeni ukon ottamaan takaisin, mutta itse en kyllä yksinkertaisesti pystyisi. Luottamus olisi mennyttä ikiajoiksi ja tuntisin itseni nöyryytetyksi, kun mies kuukausikaupalla avoimesti ollut suhteessa nuoremman naisen kanssa, eikä tässäkään kohtaa yhteyttä ole pistetty poikki, vaan flirttailu sun muu syrjähypyn kanssa jatkuu edelleen. Miten tuollaisessa tilanteessa voi jatkaa avioelämää ja normaalisti jakaa arkea? Toki avoin suhde tms. ratkaisu olisi asia erikseen, jos rouvallakin olisi vaikka nuorempi poikaystävä aviomiehen rinnalla. On kyllä niin timmi ja nuorekas ikäisekseen, että halutessaan löytäisi moisen helposti.
Säälittävää että toi Johanna on kolmekymppinen eikä ole löytänyt itselleen kuin varattuja miehiä. Ei varmaan koskaan saa itselleen kunnollista miestä ja perhettä. Vaikuttaa yksinkertaiselta eikä ole edes kaunis. Tekoripset (so last season), hiusjatkeet, tekokynnet, tekotissit, hampaat laitettu ja tekorusketus. Feikki koko muija.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää että toi Johanna on kolmekymppinen eikä ole löytänyt itselleen kuin varattuja miehiä. Ei varmaan koskaan saa itselleen kunnollista miestä ja perhettä. Vaikuttaa yksinkertaiselta eikä ole edes kaunis. Tekoripset (so last season), hiusjatkeet, tekokynnet, tekotissit, hampaat laitettu ja tekorusketus. Feikki koko muija.
Hampaat ei näytä olevan laitettu, siks varmaan peittää suunsa kaikissa kuvissa🤔🧐 #epävarma
Valkaistu on. Varmaan laittaa ne kuosiin kun saa rahaa.
Sotilaiden vaimot on ilmeisesti usein alistettuja, koska eivät eroa pettämisestä huolimatta. Kun yhteen aikaan sukupuolitautien testit oli rutiini ulkomailta palatessa.
Somejulkaisu myös väitti psykopatian olevan yleistä erikoishenkilöiden ammatissa eli jättää jälkensä. Bear Grylls jätti 12v poikansa luodolle 10 tunniksi harjoittelemaan selvitymistä, mistä syntyi kohu. Ei ymmärtänyt ettei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jannen itsetuntoa varmaan hivelee, kun naiset tällä lailla "tappelevat" hänestä. Voihan se olla, että vaimon suhtautuminen nyt kertoo jostain ylivertaisesta henkisestä kypsyydestä, kun kykeni ukon ottamaan takaisin, mutta itse en kyllä yksinkertaisesti pystyisi. Luottamus olisi mennyttä ikiajoiksi ja tuntisin itseni nöyryytetyksi, kun mies kuukausikaupalla avoimesti ollut suhteessa nuoremman naisen kanssa, eikä tässäkään kohtaa yhteyttä ole pistetty poikki, vaan flirttailu sun muu syrjähypyn kanssa jatkuu edelleen. Miten tuollaisessa tilanteessa voi jatkaa avioelämää ja normaalisti jakaa arkea? Toki avoin suhde tms. ratkaisu olisi asia erikseen, jos rouvallakin olisi vaikka nuorempi poikaystävä aviomiehen rinnalla. On kyllä ni
On todella yleistä että se nuorempi tai vanhempana vaihdettu ei ole yhtä upea. Kaikkihan siihen kuvioon ei edes lähde. Itsetunto kuntoon näille eron odottajille. Saa onnistuessaankin pelätä paikkaansa jatkossa.
Tälläkin pellellä tulee paska housuun, kun sota tulee Suomeen ja monien taistelujen karaisemat tsetseenien erikoisjoukot rynnäköivät asemiin.
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin pellellä tulee paska housuun, kun sota tulee Suomeen ja monien taistelujen karaisemat tsetseenien erikoisjoukot rynnäköivät asemiin
Ai v***u, mikä pellehermanni sieltä nyt ilmestyi kolostaan.🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin pellellä tulee paska housuun, kun sota tulee Suomeen ja monien taistelujen karaisemat tsetseenien erikoisjoukot rynnäköivät asemiin.
Tulisi muuten monella muullakin, mutta otetaan paska pois housuista ja laitetaan kuula hiihtämään. Sinunlaisiasi tuskin huolisi ihailemasi vastapuolikaan mukaan.🤝
Muista boikotoida Metsoloitakin, Helena prkl meni ja vehtas Erkin kans vaikka oli vielä Meriläisen kanssa naimisissa.