Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä sekaisin! Tarvitsen tukea ja neuvoja.

Vierailija
24.04.2023 |

En tiedä, mihin muualle kääntyisin. Olen 33-vuotias nainen, jolla on 5-vuotias lapsi ja isäni on 75-vuotias eläkeläinen. Asumme yhdessä isäni kanssa, koska hän tarvitsee apua arjessa.

Lapseni on melkoinen sikaileva kauhukakara, joka saa isoisänsä jatkuvasti raivon partaalle. Lapsi ei tottele minua eikä vaariaan. Hän heittää tavaroita, huutaa ja kiusaa muita lapsia. Olen yrittänyt kasvattaa häntä hyvin, mutta jokin meni pieleen.

Isäni on pettynyt sekä minuun että lapseeni. Hän oli ylpeä siitä, kuinka hyvin olin pärjännyt elämässäni ennen lapsen syntymää, mutta nyt hän katsoo minua surullisena ja sanoo, että olen pilannut kaiken. Tämä sattuu sydämeeni, sillä tiedän hänen olevan oikeassa monella tapaa.

Olen myös tavannut uuden miehen, joka on kotoisin Irakista. Hän on todella mukava ja ystävällinen, mutta hän on myös 20 vuotta minua vanhempi. En ole kertonut isälleni tästä suhteesta, koska pelkään, että hän tuomitsisi meidät ison ikäeron takia. En voi kuvitella hänen reaktiotaan, jos hän tietäisi, että olen seurustellut tämän miehen kanssa salaa.

Samaan aikaan käytän Tinderiä ja huomaan, että pettäminen on helppoa. Naisena saan paljon huomiota ja seuraa löytyy vaivatta. En pysty lopettamaan tätä. Olen koukussa huomioon ja jännitykseen, vaikka tiedän, että se on väärin.

En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä. Miten saan lapseni käyttäytymään paremmin? Miten voin korjata suhteeni isääni? Pitäisikö minun jatkaa suhdettani irakilaisen miehen kanssa vai lopettaa pettäminen ja keskittyä perheeseeni? Kaipaan neuvoja ja ystävällisiä sanoja. Kiitos, että luit tämän.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakee Iragiin, siellä saa lapset temmeltää kuten tahtoo.

Vierailija
2/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Voisitko kanavoida turhautumisesi jonnekkin muuaalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Voisitko kanavoida turhautumisesi jonnekkin muuaalle?

Haista v i ttu säkin. Oliko pakko tulla avautumaan?

Vierailija
4/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihan tuuliajolla siksi lapsesikin oireilee . Hae apua vaikka päiväkodista tai neuvolasta kasvatukseen ja ala keskittyä itseesi ja lapseesi . Miehiä ehtii tapailla myöhemmin sitten .

Vierailija
5/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kahden lapsen yh-äitinä en osaa oikein muuta sanoa kuin, että unohda miehet ja keskity lapseesi. Ota vaikka yhteyttä perheneuvolaan. Lapsella voi olla jokin esim. adhd, tai sitten käyttäytyy huonosti, kun ei saa tarpeeksi huomiota. Et tule katumaan jotain menetettyjä miessuhteita, vaan sitä jos et tee kaikkeasi lapsesi suhteen.

Vierailija
6/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

33+20=53v. Ja irakilainen vielä. Varmaan todellinen löytö tuo kyseinen herrasmies. Onko sillä edes olesk luvat kunnossa?

Huvinsa kait kullakin.

Vierailija
7/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen provo. 

Vierailija
9/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on provoa ja mitään ei koskaan tapahdu.

Kerro vielä että lapsesi on mu latti ja rikkoi vaarin lahjaksi antaman kitaran, kultakellon, ja itse tehdyn pullolaivan.

Vierailija
10/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot ap kyllä sairas.

Vierailija
11/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tarinoitu oikein olan takaa!

Vierailija
12/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on provoa ja mitään ei koskaan tapahdu.

Kerro vielä että lapsesi on mu latti ja rikkoi vaarin lahjaksi antaman kitaran, kultakellon, ja itse tehdyn pullolaivan.

Kyllä. Lapsen isä todellakin on tummaihoinen. Jos näkisit lapseni suloiset kasvot et todellakaan haukkuisi häntä mulatiksi!!

Vierailija
13/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on lapsesi isä ja miten hän osallistuu lapsen elämään? Voisiko isä ryhtyä aktivisemmaksi, hoitaa häntä esimerkiksi vuoroviikoin? Voisiko isäsi asua itsenäisesti kotiavunt turvin, että än ei kuormittaisi sinua tarpeillaan? Minklaista tukea olet saanut neuvolasta ja lapsen päiväkodista?

Vierailija
14/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuklaa beheading, problem solved

Vierailija
15/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kullli karuselli

- kiltti mies jota petetään

- naiselle helppo tinder

- tummaihoinen mies joka (oletetusti) häippäs kun lapsi tuli

- irakilainen hyväksikäyttämässä suomalaista naista o-luvan toivossa (oletetusti)

- ikäero

- itkevä vaari

Hyvin on leivottu monta vauva palstan kliseetä tarinaan.

Vierailija
16/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun pitää asua isäsi kanssa, jollette tule toimeen?

Vierailija
17/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa laittaa häntä hoitokotiin.

Vierailija
18/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ihan tuuliajolla siksi lapsesikin oireilee . Hae apua vaikka päiväkodista tai neuvolasta kasvatukseen ja ala keskittyä itseesi ja lapseesi . Miehiä ehtii tapailla myöhemmin sitten .

Vanhemman etu on tärkeämpi kuin lapsen. Mitä sitten, että lapsi on pakotettu parittelijoiden kanssa samaan asuntoon?

Vierailija
19/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on lapsesi isä ja miten hän osallistuu lapsen elämään? Voisiko isä ryhtyä aktivisemmaksi, hoitaa häntä esimerkiksi vuoroviikoin? Voisiko isäsi asua itsenäisesti kotiavunt turvin, että än ei kuormittaisi sinua tarpeillaan? Minklaista tukea olet saanut neuvolasta ja lapsen päiväkodista?

Hän ei osallistu mitenkään. Viimeksi kun kuulin hänestä, hän oli muuttanut ruotsiin jonkun naisen perässä. Minulla ei ole tietoa onko hän enää edes sielläkään.

Vierailija
20/26 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa laittaa häntä hoitokotiin.

Maksut menee vanhuksen eläkkeestä. Jos se ei riitä, tulee yhteiskunta avuksi. Ei Suomessa omaiset joudu kustantamaan vanhustensa hoitoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan