Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (1936)
Yhtälailla kertoo kyllä naisestakin millainen h on, jos perheellisen miehen kanssa alkaa touhuamaan. Tietoisesti rikkoo perheen, osallistuu pettämiseen loukaten myös ko miehen vaimoa ja lapsia. Ei tuon naisgenren tuulitunneleita se vähääkään kiinnosta. Kiinnostaa vain oma itsensä.
Että samaa kastia kuin pettäjä itse.
Voimia exvaimolle! Hankkiudu eroon tästä itseään pppelillä ja muiden naisten läheisyydellä voimaannuttavasta erikoismiehestä! Ansaitset paljon parempaa!
Tää vaimo on kyllä niin upea ilmestys, etten yhtään ihmettelisi jos nyt oiski jonossa miehiä hänen oven takana ja Janne tajunnu vasta mitä on menettämässä🔥
Vierailija kirjoitti:
Yhtälailla kertoo kyllä naisestakin millainen h on, jos perheellisen miehen kanssa alkaa touhuamaan. Tietoisesti rikkoo perheen, osallistuu pettämiseen loukaten myös ko miehen vaimoa ja lapsia. Ei tuon naisgenren tuulitunneleita se vähääkään kiinnosta. Kiinnostaa vain oma itsensä.
Että samaa kastia kuin pettäjä itse.
Jos on jo kahden varatun miehen kanssa alkanut vehdata, niin kertoo aika paljon kyseisestä naisesta. Nämä naiset löytävät syyt aina muualta ja itse ollaan ihan viattomia sivullisia uhreja. 436
Niinhän se Peltonenkin oli palaamassa vielä kotiin tuon naisen luota, mutta ei oma muija enää huolinutkaan. Enkä ihmettele. Ei olisi enää kotiin tulemista, jos oma mieheni noin tekisi.
Toivottavasti Lehtosenkin vaimo pistäisi vaan pihalle tuollaisen äijän.
Jumankeuta missä kunnossa MiiaRiitta on kun pistänyt itsestään just uuden treenivideon 🔥 On muuten kovemmassa kuin Jossu. Surkuhupaisaa vaan, et tulokset saatu Jannen ja Jossun valmennuksella.....
Pettäjillä on yleensä sen laatuisia psyykkisiä ongelmia että riski pettää uudestaan on todella suuri. Usein kroonisesti onnettomia, eivät oikein kestä vastoinkäymisiä, eivät arvosta itseään, jääneet lapsena rakkautta ja huomiota vaille, helpotusta tähän kaikkeen haetaan sitten hyppimällä sängystä toiseen. Empatiakyky ja kyky ottaa vastuuta alikehittyneitä. Omat tarpeet menevät kaiken muun edelle.
Hah. Tiesin alusta asti että tämä Johanna tulee olemaan vain kiva pikku lohtu siihen asti, että vaimo ottaakin Jannen takaisin. Johanna raukka jos kuvitteli että tuollainen suhde kestää.
Käsittämätöntä, millaiseksi kynnysmatoksi tuo vaimo suostuu.
Vierailija kirjoitti:
Ootko ollu ite yli 20 vuotta yhden ihmisen kanssa putkeen? Millainen kokemus asiasta mistä tuomitset? Ainoa vahva tässä koko tarinassa on Rouva Lehtonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ollu ite yli 20 vuotta yhden ihmisen kanssa putkeen? Millainen kokemus asiasta mistä tuomitset? Ainoa vahva tässä koko tarinassa on Rouva Lehtonen.
Kyllä olen ollut. Olin 21 vuotta mieheni kanssa, joista naimisissa 18 vuotta. Jätti minut toisen naisen takia. Takaisin en ottaisi, ei ole kyllä ruinannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen ollut. Olin 21 vuotta mieheni kanssa, joista naimisissa 18 vuotta. Jätti minut toisen naisen takia. Takaisin en ottaisi, ei ole kyllä ruinannutkaan.
En ottaisi minäkään, etenkään kun miehen ja tämän toisen naisen yhteistyö jatkuu. Kommentoidaan edelleen toisten ig kuviin sydämmillä ym. Sen verran olisi itsekunnioitusta, että asettaisin miehelle aika tiukat ehdot, jos yhdessä haluaa jatkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok... Tiedät siis mistä puhutaan. Ihmettelen vielä enemmän tämän jälkeen, että arvostelet tässä sitä vaimoa😳🤔 Tuskin on ruinannut takaisin...luultavasti Janne ruinannut takaisin.
Onkohan tällä Jossulla paha daddy issue
Pettäjä ja useita kaatoja. Samat tarinat jokaiselle. Pitää olla blondi et menee näihin juttuihin. Boikotti erikoisjoukot!
Mennyt maku tän ruikuttajan takia joka esittää itsestään ihan muuta..
Onko yhdessä taas? Täytyy syy olla miksi toinen lähti.
TV ohjelma ei vaikuta yhtään yksityisasiat ellei oo tehnyt rikosta. Yli 12 000 eroaa vuosittain.
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen mukaan avioerojen määrä on ollut vuosittain 1300014000, ja eronneisuus on vaihdellut 4751 prosentin välillä.
Joten ihmekös tuo on jos ero tulee? Se on ns fifty sixty tilanne jokaisen kohdalla millaisen naisen sattuu saamaan. Puolet hyviä, puolet sysipaskoja.
Mutta ohjeeni kuuluu, että VÄLTTÄKÄÄ NIITÄ YH ÄITEJÄ!
Ne ovat kaiken pahan alku ja juuri.
Älä yleistä yh äitejä. Kyllä monen miehen uusi on äiti jolla on lapsi/lapsia ja miehellä myös.
Nopee. Huono. On se telkussakin huono.
:D