Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO

Vierailija
28.11.2024 |

Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms. 

Kommentit (1936)

Vierailija
821/1936 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sanottu et ovat palanneet yhteen? Ja et eksä otti Jannen muka takas? Eikös Janne hengaile sen pimatsun kanssa enää?

Vierailija
822/1936 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu, marraskuusta lähtien on täällä jaksettu jauhaa yhdestä erosta. Yrittäkää nyt elää edes hitusen omaa elämää. Katsokaa vaikka Erikoisjoukkoja, niin on vähän jotain sisältöä teidän pienessä ja surkeassa elämässä

Hanki oma elämä, ettei tarvitse kytätä, mitä ihmiset Vauva-foorumilla kirjoittelevat. Mene vaikka metsään tekemään luutia. 

Voi vittu🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1936 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vttu, marraskuusta lähtien on täällä jaksettu jauhaa yhdestä erosta. Yrittäkää nyt elää edes hitusen omaa elämää. Katsokaa vaikka Erikoisjoukkoja, niin on vähän jotain sisältöä teidän pienessä ja surkeassa elämässä

Hanki oma elämä, ettei tarvitse kytätä, mitä ihmiset Vauva-foorumilla kirjoittelevat. Mene vaikka metsään tekemään luutia. 

Ei täältä kannata pois mennä, tässä voimaantuneessa ryhmässä huomaa kuinka hyvin omat asiat onkaan.

Onko teillä ikinä mitään livevoimaantumistapahtumia?

Vierailija
824/1936 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve yhteisö, jos et oo samaa mieltä, niin painu vittuun😂🤣

Vierailija
825/1936 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terve yhteisö, jos et oo samaa mieltä, niin painu vittuun😂🤣

Ei tässä kukaan kertonut mitään eriävää tai omaa mielipidettä keskustelussa olevaan aiheeseen vaan arvosteli sitä että asiasta ylipäätään puhutaan täällä. Varmaan Jossu ite, siskot tai kaverit 😂 tukemassa, kettu vaan meni varmaan koloon eikä Jossu voinu mitään 🤷🏽

Vierailija
826/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaikki kestää, Jossu tehny valmennus sivun kautta uuden treenivideon hänestä ja Jannesta, jakanut sen Jannen sivulle ja käyny ainoana kommentoimas ite sydämellä 😂😂🤷🏽 tää on kyllä Nauvo ja röyhkeä tapaus

Vierailija
827/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun kaikki kestää, Jossu tehny valmennus sivun kautta uuden treenivideon hänestä ja Jannesta, jakanut sen Jannen sivulle ja käyny ainoana kommentoimas ite sydämellä 😂😂🤷🏽 tää on kyllä Nauvo ja röyhkeä tapaus

*Naivi 

Vierailija
828/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tunteisiin jos menee, niin pakko olla henkilö itse tai frendi asialla.

Jos on tuonut itsensä julkisuuteen, niin silloin ihmiset seuraa. Jos pettää vaimoaan fitness-beiben kanssa JULKISESTI ig:ssä, niin on aika hassu ajatus, ettei tästä kukaan missään puhuisi. Eli itse ensin hieroo ihmisten naamoille asian ja sitten itkee, kun asiasta puhutaan.

Aikuinen sotasankari ymmärtänee, että ig:n voi laittaa yksityiseksi ja ei kannata postata selviä ja vihjailevia videoita ja teini-tasoisia liekkiemojeita, joista voi päätellä että 3. pyörä on kuvioissa.Tämä kuvio on senverran härski ja JULKINEN, että kun luottamuksesta toisaalla puhuva erikoissotilas ei noudatakaan itse jakamiaan oppeja, se todellakin herättää keskustelua puhumattakaan siitä, että sahaa kyllä nyt ns. omaa oksaansa mm. työmahdollisuuksien osalta tod.näk. Harmi, jos ei ymmärtänyt että julkisuuteen hinkuessaan kaikki asiat kiinnostaa julkisuutta seuraavia ihmisiä.

Vierailija
829/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tunteisiin jos menee, niin pakko olla henkilö itse tai frendi asialla.

Jos on tuonut itsensä julkisuuteen, niin silloin ihmiset seuraa. Jos pettää vaimoaan fitness-beiben kanssa JULKISESTI ig:ssä, niin on aika hassu ajatus, ettei tästä kukaan missään puhuisi. Eli itse ensin hieroo ihmisten naamoille asian ja sitten itkee, kun asiasta puhutaan.

Aikuinen sotasankari ymmärtänee, että ig:n voi laittaa yksityiseksi ja ei kannata postata selviä ja vihjailevia videoita ja teini-tasoisia liekkiemojeita, joista voi päätellä että 3. pyörä on kuvioissa.Tämä kuvio on senverran härski ja JULKINEN, että kun luottamuksesta toisaalla puhuva erikoissotilas ei noudatakaan itse jakamiaan oppeja, se todellakin herättää keskustelua puhumattakaan siitä, että sahaa kyllä nyt ns. omaa oksaansa mm. työmahdollisuuksien osalta tod.näk. Harmi, jos ei ymmärtänyt että julkisuuteen hinkuessaan kaikki asiat kiinnostaa julkisuutta seuraavia ihmisiä.

Kyllähän se on niin, että tässä ryhmässä on 99% sellaista joka on mennyt tunteisiin. 1% on ottanut kantaa siltä kantilta, että olisko maailmassa hippasen isompiakin murheita.

Käsitykseni mukaan, teistä ketään ei ole pakotettu seuraamaan viitekehyksen henkilöitä tahi heidän tekemisiään.

Vierailija
830/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, voi Johkua nyt ollaan instaan strooreissa niin asenteella bääädassbitch. 😂

Nämä sen amatööritouhut on bonuksena niin viihdettä. Tituleeraa itseään kovan luokan ammattilaiseksi eikä ole koulutusta tai näyttöjä yhtään mistään. 

Jannen paluu exän luo on selkeästi ottanut koville. Nyt saa vähän kokea samaa mitä on itse aiheuttanut muille. 

Enkä ymmärrä miksi nää tyypit tekee tästä sirkuksesta julkista. Suhteen päättymisen jälkeen  Jannen kommentti helmikuulta: Älä keskity miksi ja mitä tunnet vaan kuinka nouset ylös ja jatkat. Olet uskomattoman vahva.😂😂😂

Routa voi ajaa porsaan kotiin. Mutta kaikki voi olla myös jotain muuta. Mistä töitä ikääntyville erikoishenkilöille?

Sehän on pelastaja.

eri, mut pelastajat ei hurjilla palkoilla juhli.

Vierailija
831/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä paljon kommentoijia, jotka ei selkeästi osaa lukea sisältöä edellisistä kommenteista oikein🤷🏽 

Tässä aiemmassa joku kirjoitti, että mennyt tunteisiin se että tästä pettämisestä puhutaan ja tarkoitti mennyt tunteisiin Jannella tai Jossulla itsellä, ei meillä lukijoilla/kommentoijilla.

Onhan tää niin nolo case. Jossun  🖤kommentti tosin itse tekemäänsä videoon 😅 jäi tällä kertaa saamatta vastakaikua 😉 mutta tänään postasi taas Jannen omissa kuvissaan marraskuun kohokohdissa. Tää mimmi ku joskus EHKÄ tulee oleen jonkun vaimo ja äiti niin....ehkä sitte EHKÄ ymmärtää mitä on tullu tehtyä. Ei vaa osaa lopettaa tai sit ne on molemmat Jannen kans😎

Vierailija
832/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ollut huvittava tarina monella tapaa.

Janne ajatteli pitää sivusuhdetta, mutta Jossu halusi enemmän. Insta täyttyi vihjailevista kuvista ja videoista kun kuljettiin käsikädessä, illallistettiin ja vietettiin aikaa yhdessä. Jossu varmisti, että Jannen tunnistaisi kuvista. Käry kävi ja isänpäivänä Jannelle ilmoitettiin, että ulos! Vaimo haki eroa kun palaset loksahti paikoilleen. Jannen kirjoituskämppä olikin uuden lemmenparin yhteinen lemmenpesä. (Toki kesä oli jo vietetty sänkyhommissa ahkeraan.)

Samalla Antti antoi kenkää hänen parisuhteen aikaisemmin rikkoneelle Jossulle toimarin hommasta. Jossu tilitti sormeen kuinka hän oli tehnyt hyvin työnsä eikä ymmärtänyt miksi?!?😂

Tuli joulu ja Janne vietti joulun Jossun sukulaisilla ja some kansalle tarjoitiin runsaasti materiaalia parin yhteisestä joulusta. Jossulla kova kiire vakiinnuttaa suhdetta.

Lomilla mietittiin kuinka rahoittaa näyttävää elämää kun Jossulla vain valmennukset työnä ja Jannelle tulisi ero kalliiksi. Pari päätyi perustamaan verkkovalmennuksen. Idea hyvä, mutta ei lähtenyt lentoon kuten uskomus oli.

Jannella alkoi ajatukset palaamaan omaan vaimoon kun Jossun kikatukset, lapsellisuus, kiukuttelu ja oman lapsen hankinta alkoi olemaan arkea. Rahaa ei tullut kuten toiveet oli ja pikku kämpässä asuminen nuorikon kanssa ei ollutkaan onnea.

Janne palasi takaisin kotiin ja Jossu roikkuu vielä sen minkä pystyy. Nyt ikävä kyllä Jannen vaimo on lähtenyt osittain instaviestittelyyn eli videoilla tehdään Jossulle selväksi Jannen paluu.

Vierailija
833/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossu vois leikata latvoja. Ihan järkyt. 

Vierailija
834/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on Jossun kaulasta lähtenyt Jannen antama koru.. kyynel 😂😂😂

Janne taas jatkaa lasten värityskirja kuvilla tykkäämistä. Merenneito 🧜 merirosvo 🏴 vähän harppuunaa 🔱 ja sydämiä 🖤.

#aikuiset #ammattilaiset

Vierailija
835/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukas vttu on joku Janne?

Vierailija
836/1936 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tämän ketjun kellumista ihmetellyt jo pitkän aikaa, että miten te saatte yhdestä erosta näin paljon tekstiä. Ny luin kaksi vikaa sivua ja jäin oikeasti miettimään teidän kirjoittajien mielenterveyttä ja elämätöntä elämää.

Miten hitossa teillä on aikaa ja mielenkiintoa stalkata jonkun semijulkkiksen instat ja tämän sutturoiden instat ja sitten tehdä johtopäätöksiä ja ... voi hyvänen aika! OIkeesti? Eihän aikuinen tervejärkinen ihminen sellaista tekis?

Mennään nyt kaikki nukkumaan ja aloitetaan huominen puhtaasti.

Vierailija
837/1936 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tämän ketjun kellumista ihmetellyt jo pitkän aikaa, että miten te saatte yhdestä erosta näin paljon tekstiä. Ny luin kaksi vikaa sivua ja jäin oikeasti miettimään teidän kirjoittajien mielenterveyttä ja elämätöntä elämää.

Miten hitossa teillä on aikaa ja mielenkiintoa stalkata jonkun semijulkkiksen instat ja tämän sutturoiden instat ja sitten tehdä johtopäätöksiä ja ... voi hyvänen aika! OIkeesti? Eihän aikuinen tervejärkinen ihminen sellaista tekis?

Älä nyt jeesustele siinä, tää trio tarjoilee kansalle sirkushuveja oikein koko rahan edestä! 🖤🧜 

Vierailija
838/1936 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂 Joku sutkin sai tänne lukemaan ja seuraamaan tätä JULKISTA kolmiodraamaa. 

Vierailija
839/1936 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä ollut huvittava tarina monella tapaa.

Janne ajatteli pitää sivusuhdetta, mutta Jossu halusi enemmän. Insta täyttyi vihjailevista kuvista ja videoista kun kuljettiin käsikädessä, illallistettiin ja vietettiin aikaa yhdessä. Jossu varmisti, että Jannen tunnistaisi kuvista. Käry kävi ja isänpäivänä Jannelle ilmoitettiin, että ulos! Vaimo haki eroa kun palaset loksahti paikoilleen. Jannen kirjoituskämppä olikin uuden lemmenparin yhteinen lemmenpesä. (Toki kesä oli jo vietetty sänkyhommissa ahkeraan.)

Samalla Antti antoi kenkää hänen parisuhteen aikaisemmin rikkoneelle Jossulle toimarin hommasta. Jossu tilitti sormeen kuinka hän oli tehnyt hyvin työnsä eikä ymmärtänyt miksi?!?😂

Tuli joulu ja Janne vietti joulun Jossun sukulaisilla ja some kansalle tarjoitiin runsaasti materiaalia parin yhteisestä joulusta. Jossulla kova kiire vakiinnuttaa suhdetta.

Lomilla mietittiin kuinka rahoittaa näyttävää elä

Apua...eli siis täys mieslapsi tämä Janne...ettei muka tajunnu ettei naiset tyydy vaan seksisuhteeseen vaan haluavat muutakin ...kuten niitä omia lapsia😳 siis mun alkaa jo välillä käydä tätä Jossua sääli, se koittaa nii kovasti olla kaikkien "julkkisten" kaveria ja saada "julkkismiehen" jolla jo on kaikki, sen täytyy olla todella lapsellinen ja rikkinäinen ihminen. Tällä se kyllä vaan rikkoo muiden lisäks itseään lisää. En ostaisi noilta mitään. Ei niitä voi ottaa vakavasti.  Mimmin IG täynnä toisen aviomiehen kuvia ja videoita sen kans ja näitä emojia joka lähtöön, nyt joku uus tyyli Selkee ettei vastata niihin enää😂😂😂 mä vaimona käskisin poistaa kaiken yhteisen kunnioituksesta häntä kohtaan ja jos tolla Jossulla olis sydän ja aivot ois tehnyt jo sen ite.

Vierailija
840/1936 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun täällä tasaisesti, joku käy haukkumassa tätä keskustelua tai tähän kommentoivia. Hei, mitä jos poistettaisiin sit kokonaan sananvapaus, kaikki keskustelupalstat, kaikki tosi-tv ohjelmat ja kilpailut, elämänkerrat, ja ne kirjoitetutkin kauniit ja rohkeat...siis mitä hittoa oikeesti, tää on keskustelukanava anonyymisti, täällä saa keskustella, jännä homma että ite tuut tänne jos niin ahdistaa😂😂 Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Toki tää Jossu vaikuttaa aika syyntakeentomattomalta, kun ei selkeästi ymmärrä mitä tekee ja jatkaa vaan toisten satuttamista oma onni edellä.