Erikoisjoukot Janne Lehtonen: ERO
Seiska kertoo: vaimo haki eroa yli 20v kestäneestä avioliitosta. Lehti kertoo, et uudempi ja ennenkaikkee nuorempi olisi nyt Jannella kierroksessa. Avaa kummasti näkökulmia fantsuihin koulutusoppeihin psyykkisestä vakaudesta ja pohjattomasta luottamuksesta ymsyms.
Kommentit (1936)
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuudessaan harmi homma, mutta se on elämää. Mutta kyllä ihmettelen julkisen keskustelun tasoa. Moniko täällä tuntee henkilöt ja taustat. Synnittömät vissiin heittelee ensimmäisiä kiviä.
Nyt kun täällä murehditaan jo raha-asioitakin, niin voiskohan johtua kellon myynti esimerkiksi kaupallisesta yhteistyöstä ja kädessä onkin vaikka uusi Garmin kasi?Ja ei, en tunne pariskuntaa henkilökohtaisesti.
Aikuiset ihmiset
Jos tyrkyttää itseään julkisuuteen, niin sitten pitää kestää vaan- kaikki julkisuus. Ei voi valita vaan rusinoita pullasta. Itse hän on sitäpaitsi toiminnallaan tämän aiheuttanut. Olisi hoitanut eri tavalla.
Tuo Lehtosen uusi nainenhan erosi ihan äsken siitä vanhasta unelmien poikamiehestä. Oli hommissa sen firmassakin. Loppui suhde ja työt.
Joo, joo! Tuo nainen rikkoi jo toisen perheen. Ensin Peltosen ja nyt Lehtosen. Ja miehiä viedään kuin litran mittaa.
Kaikki sympatia miesten ex-puolisoille ja lapsille.
Noi erikoisjoukkoukot on kaikki ihan karseita. Tämä Lehtonen kai näistä se ihan ok näköinen, mutta ne muut ovat jo ulkoiselta habitukseltaan vastenmielisiä. Silmistä näkee, että kaikki ei ole ihan kotona.
Lisäksi ihmettelen, miten kukaan nainen tekee lapsia ihmisen kanssa, jonka mielestä muiden ihmisten tappaminen on ihan ok ja kiva ammatti. Näillä äijillä on mielestään joku oikeutus siihen. En vaan käsitä. Oma arvomaailma on niin kaukana tuosta ajatusmaailmasta. Päässähän noilla kaikilla on pakko olla vikaa ja sen ei valitettavasti tarvitse olla iso, kun jo tapahtuu. En haluaisi tavata heistä ketään oikeassa elämässä, pelottavaa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/erikoisjoukot-janne-ja-urheilijakaunotar-…
Seiskan ja Instakuvien mukaan ovat Pyllerön kanssa ihan julkisesti yhdessä. Kyllä on jaksanut Finlandiahiidonkin hiihtää, kun on Pylkerön muhkeaa takamusta saanut 6h ja risat tuijottaa. Ihanaa💋
Mulle jäi vähän epäselväksi, että millä tavalla se neito on urheilija. Olen varmaan missannut luettelot hänen urheilusaavutuksistaan...
Kyllä! Se naikkonen näyttää jättävän vain rikkinäisiä perheitä jälkeensä. Miesten vuoksi toivon, että on edes sen väärtti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tuokin lastensa kanssa.
Niin. Varsinkin sen esikoisen, joka meni juuri naimisiin.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuudessaan harmi homma, mutta se on elämää. Mutta kyllä ihmettelen julkisen keskustelun tasoa. Moniko täällä tuntee henkilöt ja taustat. Synnittömät vissiin heittelee ensimmäisiä kiviä.
Nyt kun täällä murehditaan jo raha-asioitakin, niin voiskohan johtua kellon myynti esimerkiksi kaupallisesta yhteistyöstä ja kädessä onkin vaikka uusi Garmin kasi?Ja ei, en tunne pariskuntaa henkilökohtaisesti.
Aikuiset ihmiset
Jaa tuliko tukijoukot puolustamaan? Se on elämää, että keski-ikäinen ukkomies rikkoo lapsensa kodin sportti-pimun takia? Toivottavasti tuossa skenaariossa sinä olisit joko ex-vaimo tai lapsi; olisi kiva kuulla, toteaisitko silloin "se on elämää". Mikäs Jannella ollessa, paistatellessa sen hetken mitä kestää uransa huipulla julkisuudessa tekoruskettunut toimitusjohtaja kainalossa. Juuri sehän se ongelma on, että ns.
Kuten kirjoitin, en tunne. Mitä tulee tuohon skenaarioosi, niin ehkä olen ollut tällaisen lapsi tai siihen verrattavassa tilanteessa.
Eikä yhtään auttanut siinä tilanteessa mitä tuntemattomat ihmiset puhui tai luuli tietävänsä.
Ihmettelempä vain, kun kaikki täällä tuntuu tietävän koko stoorin kokonaisuudessaan.
Onhan tämä palsta toki helppo paikka varmaan purkaa omaa pahaa oloa.
Tosi paska homma, mutta suoraan sanoen, onko minun tai sinun asia, niin ei. Jos ei se ole elämää, niin mitä se sitten on?
Vierailija kirjoitti: 😂😂😂😂 tänäänkin on Janne kuvaillut stooreja exänsä kodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne palannut kotiin. Kuvailee instaan materiaalia..samaan aikaan Jossu laittelee itsestään markkinkuvia instaan ettei vaan Janne unohtaisi. Taitaa olla ettei vauvat Jannea kiinnosta ja Jossun biloginen kello tikittää.Voi, voi.
Palannut exänsä kotiin?
No eikä ole palannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/erikoisjoukot-janne-ja-urheilijakaunotar-…
Seiskan ja Instakuvien mukaan ovat Pyllerön kanssa ihan julkisesti yhdessä. Kyllä on jaksanut Finlandiahiidonkin hiihtää, kun on Pylkerön muhkeaa takamusta saanut 6h ja risat tuijottaa. Ihanaa💋
Mulle jäi vähän epäselväksi, että millä tavalla se neito on urheilija. Olen varmaan missannut luettelot hänen urheilusaavutuksistaan...
Sama juttu minulla. On varmaan persettään reenannut salilla ahkerasti,kuten kaikki nämä Instabeibet yleensä tekee. Ja osallistunut muutamaan kylähölkkään. Nehän riittää tekemään urheilijan näistä Instbeibeistä.
Itseni mielestä kyllä urheilijoita on lähinnä Krista Pärmäkosken kaltaiset naiset.
Eroaminen on ihan normaalia, sitä sattuu. Mutta sitä en tajua miksi mies ei itse hakenut avioeroa jos hänellä kerran oli jo toinen nainen kiikarissa? miksi vaimo joutui kiikuttamaan eropaperit?
Kyllä mäkin eropaperit kiikuttaisin jos ukko hommaisi oman kämpän, vehtaa toisen kanssa ja viettää aikansa kaikessa muussa paitsi perheensä kanssa. Tekee tästä kaikesta vielä julkista...
Vierailija kirjoitti:
Eroaminen on ihan normaalia, sitä sattuu. Mutta sitä en tajua miksi mies ei itse hakenut avioeroa jos hänellä kerran oli jo toinen nainen kiikarissa? miksi vaimo joutui kiikuttamaan eropaperit?
Kai tää toistuva kuvio on mm. sitä, että jätkä kuvittelee tilanteen näyttävän paremmalta hänen kannaltaan, jos vaimo hakee eroa ja jättää. Ikään kuin vaimo eikä mies olisi saanut eron aikaan.
YES! Mikään ei voita varakkaan eroa! Nautin!
Kuinkahan ennen internetaikaa on voitu tällaiset asiantuntijuudet, spekulaatiot ja yhteiset voimaantumiskeskustelut käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset
Jaa tuliko tukijoukot puolustamaan? Se on elämää, että keski-ikäinen ukkomies rikkoo lapsensa kodin sportti-pimun takia? Toivottavasti tuossa skenaariossa sinä olisit joko ex-vaimo tai lapsi; olisi kiva kuulla, toteaisitko silloin "se on elämää". Mikäs Jannella ollessa, paistatellessa sen hetken mitä kestää uransa huipulla julkisuudessa tekoruskettunut toimitusjohta
Uuu, onko Lehtonen ite tullut itteään tänne puolustamaan??? Kyynel. Not. Älä sössi jatkossa näin. Hoida paremmin naisjuttusi ja erosi ja julkisuutesi. Jos tulet julkisuuteen, niin susta saa puhua silloin. Sä et itse määrää, että mitä. Muista se jatkossa.
Ei, en ole ja olen mielestäni kahdessa kommentissa koittanut tuoda esille, että ei ole hyvä eikä kiva homma. Mutta elämää se on.
Hienoa, että täällä suurimmalla osalla oma elämä on näköjään ollut ja tulee olemaan pelkkiä ruusunlehtiä ja hunajaa.
Kukaan ei ole väittänyt, että oma elämä olisi ollut ruusunlehtiä ja muuta paskaa. Ehkä osa ihmisistä kuitenkin ei ole niin bimboja kuin nämä kaksi. Mikään tämän naisen toiminnasta vakuuta, mies ei elä kuin opettaa jne.
Lisäksi sitten nuo vakuuttelut omasta kovasta osaamisesta, kun kuitenkaan ei osata asioita tehdä.
Heidän toimintansa on vaan noloa.....
Vierailija kirjoitti:
Noi erikoisjoukkoukot on kaikki ihan karseita. Tämä Lehtonen kai näistä se ihan ok näköinen, mutta ne muut ovat jo ulkoiselta habitukseltaan vastenmielisiä. Silmistä näkee, että kaikki ei ole ihan kotona.
Lisäksi ihmettelen, miten kukaan nainen tekee lapsia ihmisen kanssa, jonka mielestä muiden ihmisten tappaminen on ihan ok ja kiva ammatti. Näillä äijillä on mielestään joku oikeutus siihen. En vaan käsitä. Oma arvomaailma on niin kaukana tuosta ajatusmaailmasta. Päässähän noilla kaikilla on pakko olla vikaa ja sen ei valitettavasti tarvitse olla iso, kun jo tapahtuu. En haluaisi tavata heistä ketään oikeassa elämässä, pelottavaa sakkia.
"Tappaminen on ihan ok ja kiva ammatti"
No huh huh. Herää nyt reaalimaailmaan. Suomen naapurina on maa, joka hyökkää minne lystää. On mielestäni hyvä, että meillä koulutetaan ihmisiä, jotka osaavat tosipaikan tullen tehdä asialle jotakin.
Instabeibi vaihtaa uuteen puolijulkkikseen, vanhempaan mieheen viimeistään 3 vuoden päästä, kun uusi, tuoreempi julkkis astuu kuvioihin. En usko, että tämä Erikoisjoukot- trendi kestää muutamaa vuotta kauempaa, tulee joku muu jutska. Ja silloin loppuu Jannenkin julkisuus.